سرمربی مس رفسنجان در کنفرانس مطبوعاتی خود مشکلات زیاد تیمش را به زبان آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از استخراج نظام مسائل کودکان کار با هدف توانمندسازی جامعه در برابر کار کودکان خبرداد.
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مسائل اقتصادی مهمترین دلیل ترس جوانان از ازدواج است، گفت: در زمینه فرهنگ‌سازی ازدواج تاکنون کم کاری شده است.
عضو کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک گفت که فدراسیون جهانی ژیمناستیک رأی آنها درباره اتفاقات رخ داده در این فدراسیون را می‌پذیرد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: مسائل آموزش و پرورش امروز جزو مووضوعات ملی است و باید با رویکرد جهادی و کار هماهنگ و همه جانبه توسط همه دستگاه‌ها آنها را حل کنیم.
معاون وزیر نیرو از پیگیری موضوعات آبی مشترک با کشورهای همسایه خبر داد و گفت: وزارت نیرو این‌ مسائل را از بعد فنی و حقوقی پیگیری می‌کند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بر لزوم تفکیک مسائل سیاسی از موضوعات محیط زیستی تاکید کرد.
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: قدرت ایران تا حدی افزایش پیدا کرده است که آمریکایی‌ها می‌دانند که تهدید دیگر فایده ندارد و این مسئله در اعترافات فرمانده اسبق سنتکام نمایان است.
اصفهان- شهردار اصفهان بر استفاده از ظرفیت فرهنگ برای حل مسائل شهرها تاکید کرد و گفت: اگر به فرهنگ اهمیت داده شود حتی مسائل شهری از مسیر فرهنگی قابل حل است.
رهبر انقلاب اسلامی دو قطبی‌سازی در جامعه دانشجویی و کشور، نگاه غیرواقع‌بینانه و مطالبات بدون ارائه راه‌حل علمی و عملی را از جمله آفات فعالیت‌های دانشجویی برشمردند.
رهبر انقلاب درباره انتقادات از خصوصی سازی در کشور تاکید کردند: هر قانون خوبی هم ممکن است بد عمل شود خصوصی سازی هم همینطور است.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی جهت بررسی مسائل جاری کشور چون بودجه سال آینده برگزار شد.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی جهت بررسی مسائل روز کشور چون بودجه برگزار شد.
رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری در سال ۹۰ تأکید کردند جامعه مدیریتی کشور باید مسائل زنان را در تراز مسائل درجه یک کشور قرار دهد.
رئیس‌ جمهور ترکیه و نخست وزیر کوزوو در استانبول دیدار و درباره روابط دو جانبه‌ و مسائل منطقه‌ ای به ویژه حوزه بالکان گفتگو کردند.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: تنگه هرمز را خرج موارد کم ارزشی کردیم که در نتیجه، ارزش عملیات روانی خود را از دست داده است.
رئیس جمهور گفت: دستگاه‌های اجرایی اهداف تعیین شده حوزه مسئولیت خود در قوانین و اسناد بالادستی را مرتب مرور کنند تا مشغول شدن به امور روزانه آنها را از اهداف اصلی خود غافل نکند.
گرک بالهالتر سرمربی تیم ملی آمریکا تاکید کرده که سیاست نباید نقشی در دیدار مقابل ایران داشته باشد.
در جلسه امروز عصر شورای صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام، ادامه بررسی مسائل و وقایع اخیر جامعه در دستور کار اعضای مجمع قرار گرفت.
در جلسه امروز عصر شورای صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام، ادامه بررسی مسائل و وقایع اخیر جامعه در دستور کار اعضای مجمع قرار گرفت.
استاندار خراسان رضوی گفت: مسائل مختلف اجتماعی همچون ازدواج، فرزندآوری و طلاق با استفاده از ظرفیت‌های مردمی قابل حل و بررسی است.
دستیار ویژه معاون اول رئیس جمهور از بررسی مسائل اخیر کشور در نشست هم‌اندیشی جامعه شناسان و وزرای علوم و آموزش و پرورش با محمد مخبر خبر داد.
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: باید به این باور برسیم که مسایل کشور زمانی رفع می شوند که حمکرانان و تصمیم گیران کشور از میان نخبگان و سرآمدان علمی انتخاب شوند.
وزیر کشور در دیدار با مقام ارشد امنیتی ترکیه با تاکید بر تقویت روابط همه جانبه ایران و ترکیه گفت: مسائل دو کشور در چارچوب کارگروه مشترک دنبال می‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشست خبری خود اعلام کرد که مسائل عمده مربوط به احیای برجام حل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ