سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: باید به این باور برسیم که مسایل کشور زمانی رفع می شوند که حمکرانان و تصمیم گیران کشور از میان نخبگان و سرآمدان علمی انتخاب شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس مجلس گفت: فردا جلسه نظارتی مجلس پیرامون افزایش قیمت آجر، نان و اجاره‌بها برگزار می‌شود و نمایندگان نسبت به این موضوعات دغدغه‌مند هستند.
رهبر انقلاب فرمودند: آمارها مهم‌اند اما در همه مسائل کشور ملاک باید خروجی و محصول نهایی باشد؛ باید دید که دست مردم چه می‌رسد.
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت گفت: امروز بیش از همیشه همکاری و همدلی قوا برای حل مسائل کشور ضروری است.
رئیس دستگاه دیپلماسی عراق گفت: «عراق به دنبال ایجاد یک بازار نفتی در آفریقاست. ما تنها ۲۶ سفیر در جهان داریم و دست‌کم نیازمند ۸۰ سفیر دیگر هستیم. دولت نخست‌وزیر محمد شیاع السودانی بیشتر متمرکز بر مسائل داخلی است، نه خارج کشور که به نظر من هم این درست است. ما با آمریکا روابطی قوی داریم و برای توسعه این رابطه تلاش می‌کنیم، اما سفر نخست‌وزیر به آمریکا یک شرط نیست. او فعلا [برای سفر]زمان دارد.»
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: رفراندوم درباره مسائل اساسی کشور است و زمانی که یکی از موضوعات و مسائل کلان کشور دچار چالش شود، رفراندوم برگزار می‌شود.
رهبر انقلاب اسلامی دو قطبی‌سازی در جامعه دانشجویی و کشور، نگاه غیرواقع‌بینانه و مطالبات بدون ارائه راه‌حل علمی و عملی را از جمله آفات فعالیت‌های دانشجویی برشمردند.
رهبر انقلاب فرمودند: فعالیت‌های دانشجویی نباید جامعه دانشجویی و کشور را دوقطبی کند. دوقطبی‌گری خواست دشمن است. مطالبه دانشجویی همراه با واقع بینی و ارائه راه حل علمی و عملی باشد.
رهبر انقلاب درباره انتقادات از خصوصی سازی در کشور تاکید کردند: هر قانون خوبی هم ممکن است بد عمل شود خصوصی سازی هم همینطور است.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی جهت بررسی مسائل روز کشور چون بودجه برگزار شد.
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی جهت بررسی مسائل روز کشور در حال برگزاری است.
رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری در سال ۹۰ تأکید کردند جامعه مدیریتی کشور باید مسائل زنان را در تراز مسائل درجه یک کشور قرار دهد.
گشایش چند پالایشگاه نفتی در آینده نزدیک و رونمایی از انتقال ۱۵۰ بازی پر مخاطب به داخل کشور با هدف کاهش زمان پینگ بازی تا یک چهارم و افزایش سقف تسهیلات بانک‌ها با عنایت دولت سیزدهم از مهم‌ترین مسائل مطرح در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت بود.
یک کارشناس مسائل روابط بین‌الملل گفت: صدور این قطعنامه از هم‌اکنون به اعتبار و وجهه کشور لطمه زیادی زده است و اگر تدبیری اندیشیده نشود، به صورت فزایند‌ه‌ای این لطمات با مرور زمان، مهم‌تر و جدی‌تر خواهد شد.
خاتمی با اشاره به حوادث یک ماه اخیر گفت: وزیر کشور اعلام کردند اغتشاشات به پایان رسیده است. اغتشاشات فتنه ۷۸، ۸۸، ۹۸، و مسایل مربوط به بنزین و ۱۴۰۱ رخ داده است. این‌ها خواب‌های فراوانی علیه ملت بزرگ ایران دیده بودند، اما این خواب آشفته شد و دشمنان به هیچ یک از اهداف شان نرسیدند. باور کنید دست دیگری پشت انقلاب هست. همان که بار‌ها مقام معظم رهبری گفتند؛ هر زمانی که آتشی علیه انقلاب روشن کردند خدا آن را خاموش کرد.
دستیار ویژه معاون اول رئیس جمهور از بررسی مسائل اخیر کشور در نشست هم‌اندیشی جامعه شناسان و وزرای علوم و آموزش و پرورش با محمد مخبر خبر داد.
طائب: با بیان اینکه ۲۰۲۴ سال سرنوشت سازی و ۲۰۲۸ سال تعیین کننده‌ای است، گفت: اغتشاشات را هدف‌گذاری کردند و قرار بود مهر ماه انجام شود و از دانشگاه با موضوع حجاب و مسائل صنفی شروع کنند، نیروی انتظامی هم در این مقطع درگیر مسئله اربعین بود و درگیری این سیستم برای تأمین امنیت مردم یک غفلتی در بیان روایت اول رخ داد و دشمن یک تصویر بزرگ از مسئله زن ساخته و این اتفاق سوار این موج شد.
مصطفی صفاری گفت: در شرایطی که انتظارات تورمی وجود دارد باید مدیریت به شکلی جدی در همه بخش‌های اقتصادی صورت گیرد تا منشا شوک‌های بزرگ اقتصادی بر کشور نشود.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تنها راه حل مسائل در کشور، احترام به قانون است و قطعا در این مورد نیز طی کردن مسیرهای قانونی بهترین راه است و هر راهی غیر از این، مانع تحقق عدالت خواهد بود.
نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: ما نباید در طرح مباحث خود، همه مسائل کشور را سیاه جلوه دهیم و به مردم ناامیدی تزریق کنیم.
رییس فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که دانشگاه ها باید برای حکمرانی و سیاستگذاری در مسائل مهم کشور و جامعه چاره‌اندیشی و تدبیر کنند و مشارکت داشته باشند.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۹۱۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۱۱ هزار و ۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
قیمت نفت در ابتدای معاملات روز دوشنبه پس از این که عربستان سعودی قیمت فروش نفت خود برای ژوئیه را افزایش داد، بیش از دو دلار افزایش یافت.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی تاکید کرد: قدرت یک دیپلمات و دستگاه دیپلماسی این است که هنگام مواجه شدن با بن بست در یک مسیر، بتواند در کمتر از ۲۴ ساعت راه جدیدی را باز کند؛ ولو اینکه آن راه حل با مسیر به ظاهر ۱۸۰ درجه مخالف، اما در واقع در راستای هدف باشد.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مسائل پیچیده نیاز به راه‌حل‌های دقیق و علمی دارد. اگر قرار باشد مسائل پیچیده کشور در بازه زمانی متعارف حل‌وفصل شود، باید ساختارهای حاکم بر عرصه‌ مدیری کشور تغییر کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ