رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بر لزوم تفکیک مسائل سیاسی از موضوعات محیط زیستی تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تحلیلگر سیاسی در عراق از مخالفت هیأت امنیتی این کشور در آمریکا با بررسی مسائل مربوط به نیروهای حشدشعبی به ویژه بودجه اختصاص یافته به آنها خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در دیدارهایی که با همتا و مقامات ارشد پاکستان خواهیم داشت، درباره موضوعات سیاسی، اقتصادی و مسائل مرزی و گردشگری گفتگو می‌کنیم.
سخنگوی دولت عراق توضیحاتی را پیرامون مسائل مرزی میان این کشور و کویت ارائه کرد و هدف از شایعه‌پراکنی‌ها در این‌باره را باج‌گیری و اعمال فشار سیاسی توصیف کرد.
کارشناس مسائل سیاست خارجی گفت: تحت هر شرایطی گلیم منافع ملی ایران باید از موضوعات جنگ اوکراین و تحولات داخلی روسیه خارج نگه داشته شود، چون آن موضوعات ارتباطی به ایران ندارد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از سازمان ملل متحد انتظار داریم بدون دخالت دادن مسائل سیاسی، در راستای مسئولیت خود برای در کنار هم قرار دادن کشورها و رفع چالش‌های جهانی تلاش کند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به لزوم تفکیک مسائل سیاسی از موضوعات محیط زیستی گفت: باتوجه به فرامرزی بودن محیط زیست می‌توان از ظرفیت‌های سازمان ملل و توانمندسازی برای عمل به تعهدات کش
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: قدرت ایران تا حدی افزایش پیدا کرده است که آمریکایی‌ها می‌دانند که تهدید دیگر فایده ندارد و این مسئله در اعترافات فرمانده اسبق سنتکام نمایان است.
حسین وفایی می گوید برای رسیدن به قهرمانی جهان در اسنوکر باید تا حد بسیار زیاد فروتن بود. او همچنین امید دارد بتواند این رشته را در ایران گسترش دهد.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان با معاون وزیر خارجه سوریه دیدار و بر عزم جمهوری اسلامی ایران در تداوم حمایت از گفتگوهای شکل گرفته برای حل و فصل سیاسی مسائل میان دمشق و آنکارا اشاره کرد.
اتفاقی که افتاد این بود که متاسفانه عملکرد روحانی از اردیبهشت ۹۶ به بعد به نحوی تغییر کرد که اصلا نمی‌شد او را شناخت. مثلا یکی از مهم‌ترین وعده‌هایی که در این انتخابات داده شده بود، رفع حصر بود. ممکن است که الان که در آخر سال ۱۴۰۱ هستیم رفع حصر اصلا موضوعیت نداشته باشد، اما ۶ سال پیش رفع حصر یکی از مهم‌ترین مسائل سیاسی کشور بود.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص قطع همکاری دانشگاه‌ها با برخی اساتید گفت: برخی دانشگاه‌ها عذر برخی از اساتید حق‌التدریس که ظرفیتی برای آن‌ها در دانشگاه وجود نداشته را خواسته‌اند و یا ممکن است به دلیل اینکه واحد موظفی برای اعضای هیئت‌علمی یک دانشگاه وجود داشته باشد، دانشگاه با اساتید حق‌التدریس قطع همکاری کرده باشد.
هنوز بحث کنار گذاشته شدن وریا غفوری از استقلال در پایان فصلی که آبی‌ها بدون باخت قهرمان لیگ برتر شدند باز است. هنوز خیلی‌ها معتقدند آن تصمیم اتخاذشده از سوی مدیرعامل وقت استقلال یک تصمیم غیر فوتبالی بوده است
در مورد انجمن ایران‌شناسی فرانسه، اما شرایط با BIPS فرق می‌کند. بخش عمده‌ای از فعالیت‌های انجمن ایران‌شناسی فرانسه معطوف به ادبیات معاصر، سیاست معاصر و مسائل جامعه‌شناسی، مردم‌شناس و قوم‌نگاری معاصر بود. همه این مسائل، موضوعات شائبه‌برانگیزی بودند و همواره زیر رصد دولت ایران بود و دولت ایران خیلی از نتایج تحقیقات این مرکز راضی نبود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ریشه حوادث اخیر در کشور را موضوعات فرهنگی دانست و با ارایه سه راهکار برای رفع مشکلات، از جلسات گفت و گوی ملی با اصلاح طلبان برای انتخابات ۱۴۰۲ سخن گفت و اظهار داشت: در این جلسات بحث ما این است که سران احزاب و جریانات مختلف سیاسی با یکدیگر صحبت و مسایل را حل کنند.
فعال سیاسی اصلاح طلب: الان همه دنیا چشمش به کسانی که بازداشت شده‌اند دوخته شده است. این افراد باید هرچه زودتر آزاد شوند. مقام معظم رهبری بزرگواری کنند، عفو عمومی دهند، پیام دهند و بگویند ولو اینکه به شخص من جفا، ظلم و اهانت شد، اما من گذشت کردم.
گرک بالهالتر سرمربی تیم ملی آمریکا تاکید کرده که سیاست نباید نقشی در دیدار مقابل ایران داشته باشد.
دفتر آیت الله سیستانی در ارتباط با ابراز نظر در مسائل سیاسی اطلاعیه ای صادر کرد.
دفتر آیت الله العظمی سیستانی اعلام کرد: آقای سیستانی (مد ظله) نماینده‌ای جهت ابراز نظر در مسائل سیاسی ندارند. هر گونه موضع گیری سیاسی معظم له از راه این کانال اطلاع رسانی می‌شود.
محمد شوری: «‌حتی در مسائل منطقه قفقاز که از موضوعات مرتبط با مساله امنیت ملی روسیه است و در حوزه خارج نزدیک سیاست خارجی روسیه تعریف می‌شود شاهد کاهش نقش‌آفرینی کرملین هستیم که علت آن نیز مشغله روسیه در حوزه اوکراین است.»
یک کارشناس سیاست خارجی در گفتگویی در کلاب هاوس خبرآنلاین با اشاره به نقایص موجود در مفروضات اشتباه در حوزه کلان و استراتژیک و حوزه تاکتیکی در سیاست خارجی گفت: ایران می توانست ضمن رسیدن به توافق بر سر موضوعات مرتبط با برجام مسائل پادمانی را نیز بدون سر و صدا و هیاهو در قالب همکاری ها با آژانس حل و فصل کند.
«محمد مرندی» کارشناس مسائل سیاسی و مشاور تیم ایران در مذاکرات لغو تحریم‌ها گفت: برای حصول توافق، بایدن باید درباره حل و فصل مسائل و موضوعات باقی مانده مرتبط با مذاکرات تصمیم گیری کند.
مشهد ـ معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جهاد تبیین به معنای روشنگری و آگاهی‌بخشی جامعه است و باعث افزایش شناخت، سطح تحلیل مسائل و ابعاد مختلف موضوعات می‌شود.
یک دیپلمات ایرانی گفت: ایران باید بررسی کند که آیا این پیشنهاد‌ها تضمین کننده خواسته‌های ایران در حوزه‌های مختلف از جمله ادعا‌های سیاسی مرتبط با مسائل پادمانی، تحریم و تضمین برای پایداری توافق هست و آیا می‌تواند در این موضوعات اطمینان آور باشد یا خیر.
یک دیپلمات ایرانی مطلع از روند مذاکرات گفت: ایران باید بررسی کند که آیا این پیشنهاد‌ها تضمین کننده خواسته‌های ایران در حوزه‌های مختلف از جمله ادعا‌های سیاسی مرتبط با مسائل پادمانی، تحریم و تضمین برای پایداری توافق هست و آیا می‌تواند در این موضوعات اطمینان آور باشد یا خیر.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ