معاون وزیر نیرو از پیگیری موضوعات آبی مشترک با کشورهای همسایه خبر داد و گفت: وزارت نیرو این‌ مسائل را از بعد فنی و حقوقی پیگیری می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دوران آماده سازی استقلال به خاطر مسائل مالی به مشکل خورده؛ آبی ها قبل از شروع لیگ نیاز به برگزاری بازی دوستانه دارند.
منابع عراقی اعلام کردند که رئیس جمهور ترکیه به زودی به عراق سفر خواهد کرد و محور اصلی این سفر، بررسی مسائل مرتبط با منابع آبی خواهد بود.
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مسائل اقتصادی مهمترین دلیل ترس جوانان از ازدواج است، گفت: در زمینه فرهنگ‌سازی ازدواج تاکنون کم کاری شده است.
عضو کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک گفت که فدراسیون جهانی ژیمناستیک رأی آنها درباره اتفاقات رخ داده در این فدراسیون را می‌پذیرد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: مسائل آموزش و پرورش امروز جزو مووضوعات ملی است و باید با رویکرد جهادی و کار هماهنگ و همه جانبه توسط همه دستگاه‌ها آنها را حل کنیم.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه ضمن همدلی با بازیکنان و درک شرایط ویژه آن‌ها به خاطر بدقولی‌های اخیر بر سر پرداخت مطالبات، به آن‌ها این قول را داده که ۱۵ درصد از کل قرارداد بازیکنان صبح امروز اول وقت به صورت قطعی به حساب هایشان نشسته، اما در جلسه شب قبل از بازی از آبی پوشان به صورت جدی درخواست می‌شود تا بدون توجه به این موضوع یعنی مقدار و زمان واریزی، آن‌ها تمام تمرکز خود را روی دربی فینال جام حذفی گذاشته تا بدون توجه به مسایل جانبی و حاشیه‌ای، استقلالی‌ها با تمام تمرکز و توان به منظور فتح جام حذفی قدم به این میدان بگذارند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بر لزوم تفکیک مسائل سیاسی از موضوعات محیط زیستی تاکید کرد.
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: قدرت ایران تا حدی افزایش پیدا کرده است که آمریکایی‌ها می‌دانند که تهدید دیگر فایده ندارد و این مسئله در اعترافات فرمانده اسبق سنتکام نمایان است.
اصفهان- شهردار اصفهان بر استفاده از ظرفیت فرهنگ برای حل مسائل شهرها تاکید کرد و گفت: اگر به فرهنگ اهمیت داده شود حتی مسائل شهری از مسیر فرهنگی قابل حل است.
رهبر انقلاب اسلامی دو قطبی‌سازی در جامعه دانشجویی و کشور، نگاه غیرواقع‌بینانه و مطالبات بدون ارائه راه‌حل علمی و عملی را از جمله آفات فعالیت‌های دانشجویی برشمردند.
رهبر انقلاب درباره انتقادات از خصوصی سازی در کشور تاکید کردند: هر قانون خوبی هم ممکن است بد عمل شود خصوصی سازی هم همینطور است.
سرپرست ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی بر آمادگی معاونت علمی در حل مسایل و چالش‌های استانی با کمک فناوری‌های نوین به ویژه در حوزه آب تاکید کرد.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی جهت بررسی مسائل جاری کشور چون بودجه سال آینده برگزار شد.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی جهت بررسی مسائل روز کشور چون بودجه برگزار شد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از رفتار سرمربی تیم پیکان پس از عقب افتادن تیمش مقابل آبی پوشان گفت: برخی مربیان به محض این که تیمشان عقب می‌افتد دنبال بهانه و تحریک کردن حریف هستند.
رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری در سال ۹۰ تأکید کردند جامعه مدیریتی کشور باید مسائل زنان را در تراز مسائل درجه یک کشور قرار دهد.
رئیس‌ جمهور ترکیه و نخست وزیر کوزوو در استانبول دیدار و درباره روابط دو جانبه‌ و مسائل منطقه‌ ای به ویژه حوزه بالکان گفتگو کردند.
محمد مخبر در آغاز ورود به فرودگاه زابل و در جمع خبرنگاران، گفت: پس از دستور رییس جمهور برای رسیدگی به مسائل استان سیستان و بلوچستان مأموریت و توفیق پیدا کردیم با تیمی از دولت و تمام نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به این استان سفر کنیم.
محمد مخبر در بدو ورود به فرودگاه زابل و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پس از دستور رییس جمهور برای رسیدگی به مسائل استان سیستان و بلوچستان مأموریت و توفیق پیدا کردیم با تیمی از دولت و تمام نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به این استان سفر کنیم
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: تنگه هرمز را خرج موارد کم ارزشی کردیم که در نتیجه، ارزش عملیات روانی خود را از دست داده است.
جلسه مسائل مربوط به مشکلات آب استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد و سیستان و بلوچستان بعد از ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
رئیس جمهور گفت: دستگاه‌های اجرایی اهداف تعیین شده حوزه مسئولیت خود در قوانین و اسناد بالادستی را مرتب مرور کنند تا مشغول شدن به امور روزانه آنها را از اهداف اصلی خود غافل نکند.
این روزها تنش و بحران آب به یکی از مهمترین مسائل جامعه مبدل شده است با وجود آنکه اجرایی شدن الگوی کشت می توان حجم عظیمی از آب های زیرزمینی را حفظ کرد نوک پیمان مشترکان آب را نشانه گرفته است
هیئت وزیران در جلسه امروز (یک‌شنبه) با تأمین اعتبار لازم برای رفع مسائل و مشکلات آبی در استان اصفهان موافقت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ