افتتاح و شروع به کار طرح‌های متعدد توسعه میادین نفتی، طرح‌های گازرسانی و پتروشیمیایی و پروژه صادرات دریایی گاز مایع و انعقاد تفاهمنامه با کشور نیجریه از مهمترین اخبار حوزه آب و انرژی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متقاضیان تسهیلات طرح «مروارید» بانک ملی ایران می توانند به صورت غیرحضوری و در کوتاه ترین زمان نسبت به افتتاح حساب خود در سامانه بام اقدام کنند.
اصفهان- وزیر راه و شهرسازی فردا سه‌شنبه برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مسکن و راه و بازدید از دیگر طرح‌های عمرانی به استان اصفهان سفر می‌کند.
به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ۱۵۲۶ طرح عمرانی، تولیدی و اشتغالزای بخش کشاورزی با سرمایه‌گذاری ۷۶۹۴۵ میلیارد ریال در کشور افتتاح می‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: حمله تروریستی در سراوان بعد از حضور هیأت بلند پایه پاکستانی در مراسم افتتاح طرحهای‌ بازارچه مشترک مرزی، اقدامی هدفمندعلیه منافع ایران و پاکستان است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طرح احداث غرفه های عرضه مستقیم محصولات پروتئینی در مجموعه سردخانه ای شباهنگ در جنوب تهران بازدید کردند.
اهواز - معاون عمرانی استاندار خوزستان، طرح‌های عمرانی قابل بهره برداری در سفر دوم رئیس جمهور به استان را تشریح کرد.
معاون ساخت و توسعه راه آهن گفت: طرح های ریلی از جمله طرح رشت- آستارا ۴ سال دیگر افتتاح خواهد شد.
در آستانه فرا رسیدن سال نو، ۸۸۸ طرح تعاونی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر تعاون به‌ طور همزمان در سراسر کشور به بهره‌برداری رسید.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در آیین افتتاح طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی سایپا و ایران خودرو گفت: رسالت شرکت های خودروساز تولید محصول باکیفیت و در سطح استاندارد جهانی است که با ارائه گارانتی 5 ساله و خدمات با کیفیت نقش مهمی در رضایت مشتریان خواهند داشت.
وزیر آموزش و پرورش گفت: افتتاح طرح‌های ورزشی یکی از بندهای سند انتظار رئیس جمهور از وزارت آموزش و پرورش بود که خوشبختانه امروز محقق شد.
بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح طرح‌های راهداری در استان‌ها گفت: کارویژه دولت جدی‌گرفتن نهضت رفع نقاط پرخطر و حادثه خیز است.
بوشهر- رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح‌های حوزه آب استان بوشهر گفت: کارهای چند ساله در چند ماه انجام شد.
مراسم بهره برداری از پنج زمین ورزش های ساحلی در مدارس کیش در قالب طرح شهید سلیمانی با حضور رضا شجیع سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی برگزار شد.
مراسم افتتاح طرح های توسعه ای کارگاه ساخت رنگ، ربات برش لیزری سنسور BSD، سیمولاتور داشبورد و تولید قطعات فضای داخلی و خارجی خودروهای اطلس و آریا در شرکت پلاسکو کار سایپا برگزار شد.
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:۵۴۶ طرح ورزش دانش آموزی در کشور تا پایان دهه فجر افتتاح می‌شود.
با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش سه طرح عمرانی در فرماندهی آماد و پشتیبانی شهید یداللهی منطقه ۳ نیروی زمینی افتتاح شد.
رئیس هیات عامل ایمیدرو از آماده افتتاح بودن ۲۹ طرح معدنی و صنایع معدنی در زمینه زنجیره فولاد، مس، فروکروم، سرب، فسفات، طلا، زیرساختی و...، برای دهه فجر خبر داد.
21 طرح همزمان با ایام‌ا... دهه مبارک فجر از سوی شرکت ملی صنایع مس ایران افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس‌جمهور ترکیه در مراسم افتتاح خط متروی کاغیت‌خانه-فرودگاه استانبول گفت که با تکمیل طرح‌های در حال اجرا، شبکه ریلی استانبول به بیش از ۳۸۰ کیلومتر افزایش می‌یابد.
رئیس جمهور در سفر استانی خود به خراسان جنوبی، ضمن بازدید از کارخانه کویرتایر، سه طرح بزرگ صنعتی این کارخانه را که با حمایت مالی و پشتیبانی بانک سپه انجام شده، افتتاح کرد.
افتتاح بزرگترین طرح آبرسانی خوزستان، سی و دومین نشست اوپک پلاس و نشست خبری شرکت توانیر و برق حرارتی از مهمترین اخبار حوزه آب و انرژی در هفته اخیر بود.
سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی که برای افتتاح طرح‌های انتقال آبیاری به خراسال شمالی رفته، به این شکل به سوال خبرنگار مهر درباره دلایل عزل و نصب استاندار سابق به عنوان معاون خود واکنش می‌دهد!
ملارد- طرح های صنعتی ملارد هم زمان با هفته دولت با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد.
وزیر نیرو گفت: در طول یک سال گذشته پروژه‌های آب‌رسانی به صورت گسترده در سه بخش به مرحله اجرا رسیده و این پروژه‌ها پیاپی به بهره‌برداری خواهد رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ