معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ادامه عملیات فنس کشی پروژه پتروشیمی امیرآباد میانکاله مصداق شروع عملیات اجرایی پروژه و مغایر با ضوابط محیط زیستی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع چپ پای استقلال در بازی با ملوان هم به عنوان یار فیکس به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: عملیات در اوکراین برای آینده‌ای قابل پیش‌بینی ادامه خواهد داشت.
یزد- مدیرکل مدیریت بحران استان یزد از آتش سوزی کارخانه مقوای کویر یزد و تداوم انجام عملیاتی برای اطفای آن خبر داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از عملیات تیراندازی امروز در بیت‌لحم که به زخمی شدن شدید سه شهرک‌نشین صهیونیست منجر شد، استقبال کرد.
مبارزان فلسطینی طی شبانه روز گذشته در ادامه اجرای عملیات های مقاومتی علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست دست به ۲۸ مورد اقدام و فعالیت و عملیات مبارزاتی زدند.
جسد یک فرد ناشناس روز یکشنبه از رودخانه بافلزجاگز در اوربرگ آفریقای جنوبی خارج شد.
اتاق عملیات ارتش و کمیته ‌های مردمی یمن در استان الحدیده اعلام کرد که نیروهای ائتلاف متجاوز سعودی ۱۳۴ بار آتش بس در این استان را نقض کردند.
معاون عملیات سازمان امدادونجات از تاثر ۷ استان کشور از سیل و آبگرفتگی خبر داد.
سخنگوی فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق گفت که نیروهای امنیتی به عملیات پیش دستانه خود علیه داعش و افراد تحت تعقیب دستگاه قضایی ادامه می دهند.
معاون وزیر دفاع اوکراین امروز اذعان کرد که روسیه ذخایر کافی تسلیحاتی برای ادامه عملیات نظامی ویژه خود در اوکراین را دارد.
رخدادهای مقاومتی فلسطینیان در کرانه باختری طی ۲۴ ساعت اخیر ادامه یافت و در این مدت ۱۱ عملیات ضد صهیونیستی انجام شد.
در ادامه مراحل اصلی رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱، یک فروند ناو آب خاکی تنب، تانک‌های T-72 و نفربرهای BMP-2 را برای اجرای عملیات بیچینگ یا تصرف سرپل از دریا به ساحل دشمن منتقل کرد.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه ادامه داد: دشمن با موج سواری بر احساسات و عواطف مردم بویژه در حوزه های جنسیتی، قومی، مذهبی و به خصوص حجاب با یک تبلیغات هماهنگ تصمیم داشت این موج را به یک سونامی رسانه ای تبدیل کند.
منابع فلسطینی از درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت با نظامیان صهیونیست در مناطقی از شهر جنین خبر دادند.
گروه های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه هایی جداگانه به انفجارهای امروز در قدس اشغالی واکنش نشان دادند.
سردار محمد پاکپور با تاکید بر اینکه عملیات نیروی زمینی سپاه علیه گروهک های تروریستی تجزیه طلب ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق، تا رفع تهدید و خلع سلاح تروریست‌ها ادامه دارد، از مردم منطقه درخواست کرد اطراف مقرها و مراکز استقرار تروریست‌ها را تخلیه کنند.
منابع عراقی از ادامه عملیات ها و اقدامات نیروهای حشد شعبی علیه بقایای داعش در مناطق مختلف این کشور خبر می دهند که در تازه ترین اقدام، نیروهای حشد شعبی عملیاتی در دیالی انجام دادند.
در اطلاعیه نیروی زمینی سپاه تاکید شده است: این سلسله عملیات تا خلع سلاح گروهک های تروریستی ادامه پیدا خواهد کرد و از دولت مرکزی و دولت اقلیم شمال عراق می خواهیم که به مسئولیت های خود در برابر جمهوری اسلامی ایران به عنوان همسایه، جدیت بیشتری نشان دهد.
نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پاسخ نیروی زمینی سپاه به اشرار، تروریست‌ها و خاستگاه‌های اصلی شرارت علیه جمهوری اسلامی ایران، قاطع و کوبنده است.
نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پاسخ نیروی زمینی سپاه به اشرار، تروریست‌ها و خاستگاه‌های اصلی شرارت علیه جمهوری اسلامی ایران، قاطع و کوبنده است.
صبح شنبه پنجم شهریور ۱۴۰۱، عملیات احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) طی مراسمی با حضور شهردار تهران آغاز خواهد شد.
دامغان_ رئیس اداره منابع طبیعی دامغان با بیان اینکه ۱۰ هکتار از مراتع ییلاقی کجین دشت در شمال شهرستان دچار حریق شد، گفت: عملیات اطفا همچنان ادامه دارد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: نیروهای امدادی به بیش از ۸۴ هزار نفر در سیلاب مردادماه امدادرسانی کردند و همچنان در جست و جوی ۶ نفر مفقود این سیلاب‌ها هستیم.
لاپید با اشاره به ترور خالد منصور، یکی از رهبران برجسته جنبش جهاد اسلامی گفت، این تلاش عملیاتی و اطلاعاتی و دستاوردی فوق‌العاده است. ارتش اسرائیل حمله به اهداف و فعالان و ناکام گذاشتن شلیک موشک‌ها در اصابت به هدف را ادامه می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ