رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ما هیچ پروژه‌ای را از صفر با منابع دولتی شروع نمی‌کنیم؛ پروژه‌های آموزشی باید با منابع خیرین آغاز شود و در ادامه دولت آنها را تکمیل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ارتش اوکراین شمار دیگری از نظامیان خود را در درگیری ۲۴ ساعت گذشته از دست داد.
زاهدان- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از ساخت ۶ هزار و ۱۰۰ کیلومتر مسیر بزرگراهی در کشور خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ارتش اوکراین در نبردهای ۲۴ ساعت گذشته متحمل خسارات بیشتری شد.
رز‌های ماندگار یا جاودان اصولا به صورت تک شاخه به فروش می‌رسند و قیمت هر شاخه با توجه به سایز گل، رنگ، برند تولید کننده آن و جنس باکسی که در آن قرار می‌گیرد می‌تواند بین ۶۰۰ تا ۱ میلیون تومان متفاوت باشد.
مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از وجود ۶۰۰ سایت نسل پنجم در کشور خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در درگیری‌های ۲۴ ساعت گذشته در اوکراین، شمار دیگری از نظامیان این کشور کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در درگیری‌های ۲۴ ساعت گذشته، شمار دیگری از تجهیزات نظامی اوکراین منهدم شدند.
گراند هتل اولین هتل مدرن و پیشرفته زمان قاجار بود که هر موقع میهمان ویژه و مشهوری به تهران سفر می‌کرد، برای اقامتشان این هتل در نظر گرفته می‌شد. این هتل دارای ۲۵ اتاق و یک سالن نمایش ۶۰۰ نفری بود که به محلی برای رفت و آمد اشراف تبدیل شده بود.
هر یک از اجزای یک خودرو جدید به صورت جداگانه رنگ می‌شود تا هر سطح بتواند بهترین پوشش رنگ ممکن را دریافت کند. تنها چند خودروساز در جهان باقی مانده اند که همچنان بیشتر کار‌های تولید یک خودرو را با استفاده از نیروی انسانی انجام می‌دهند.
تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۶۰۰ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۹۴۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۶۹۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۲۳۸ دُز رسید.
ساخت سد کانی‌سیب یکی از مهمترین پروژه‌های دولت روحانی برای احیای دریاچه ارومیه است که می‌تواند سالانه بیش از ۶۰۰ میلیون مترمکعب آب را به سمت دریاچه روانه کند.
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن ۶۴۰ نظامی اوکراین و سرنگونی دو فروند جنگنده سوخو ، یک بالگرد و ۱۴ پهپاد این کشور در محورهای مختلف جنگ خبر داد.
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: سقف تسهیلات ساخت مسکن در کلانشهرها ۶۰۰ میلیون و وام مسکن روستایی هم ۲۰۰ میلیون است که پیگیری می‌کنیم تا افزایش پیدا کند.
رسانه‌‌‌ آمریکایی‌‌‌ وال‌استریت ژورنال در گزارشی مدعی شد که مقامات یک کشور همسو با ایالات متحده از همکاری جدید مسکو و تهران برای ساخت کارخانه جدیدی در روسیه خبر داده که می‌تواند حداقل ۶۰۰۰ پهپاد ایرانی برای جنگ روسیه علیه اوکراین بسازد. به گزارش انتخاب به نقل از وال‌‌‌استریت ژورنال، این جدیدترین نشانه از تعمیق همکاری بین ایران و روسیه است.
مسجد چاپ سه بعدی شده با مساحت ۲۰۰۰ متر مربع قرار است در یکی از قدیمی‌ترین محله‌های امارات به نام بر دبی (Bur Dubai) ساخته شود و پیش بینی می‌شود در سال ۲۰۲۵ میزبان ۶۰۰ نمازگزار باشد.
نخستین مسجد چاپ سه بعدی جهان در امارات متحده عربی ساخته می شود. قرار است  این مسجد ۲ هزار متر مربعی با ظرفیت ۶۰۰ نمازگزار در ۲۰۲۵  میلادی در یکی از قدیمی ترین محله های دبی ساخته شود.
یوسف نوری: درحال حاضر ۴۰ هزار نیروی پرورشی کمبود داریم و برای جذب این نیروها باید برنامه ریزی داشته باشیم. سرانه هر دانش آموز در حوزه پرورشی در طول سال ۴۵ تومان است که این مبلغ بسیار کم است و امکان هر نوع برنامه ریزی را می‎گیرد.
اکبر نیکزاد گفت: یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد مسکونی در دولت سیزدهم در برنامه ساخت بنیاد قرار دارد که از این تعداد عملیات ساختمانی ۳۲۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آغاز شده است.
به تیر‌های برق شورآباد تبلیغی چسبانده‌اند: «خریدار موی طبیعی شما با بهترین قیمت اگر قد موی شما بلندتر از ۵۵ سانت است.» خانم تبلیغ‌کننده، دختر جوانی از اهالی کردستان است که به دلیل استیصال از بیکاری و بی‌پولی، به فکر افتاده از موی طبیعی کلاه‌گیس بسازد و به مغازه‌ها بفروشد. می‌گوید که از شورآباد، فروشنده زیاد داشته؛ دختران و زنانی که موی سرشان را به ازای پول فروخته‌اند. قیمت خرید از ۶۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۸ میلیون تومان هم می‌رسد؛ ۸ میلیون تومان برای مو‌هایی پرپشت و به قد یک متر.
اسکندری گفت: بیش از دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون لیتر در مخازن نیروگاه ها سوخت ذخیره شده است.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد که واشنگتن اخیرا لبنان را از دریافت ۶۰۰ هزار تن سوخت از ایران منع کرده است.
سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور در حال حاضر ۶۴۰۰ پروژه در دست ساخت دارد که مسئولان این سازمان تخمین زده‌اند برای اتمام این پروژه‌ها در مجموع حدود ۲۹ هزار میلیارد تومان مورد نیاز است.
تهران- استاندار تهران گفت: به فرمانداران و شهرداران تاکید شده است، تا جلسات را به صورت مستمر برگزار کنند تا تعهد ۶۰۰ هزار واحدی ساخت مسکن در استان تهران طی ۴ سال محقق شود.
هم اکنون در کشور، ۹۵ پروژه آب‌شیرین‌کن با ظرفیت ۶۳۴ هزار مترمکعب در شبانه‌روز با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۳۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال (به قیمت زمان عقد قرارداد) در حال ساخت و بهره‌برداری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ