Plan B غرب نسبت به ایران، طیفی از عناصرمختلف را در بر دارد که یکی از آن‌ها بلندکردن چوب مخالفان حاکمیت است. ماهیت یک حکومت برای غربی‌ها اصل نیست، کما اینکه چین در عمل با یک گروه ۲۲ نفره رهبری می‌شود. اصل در تنظیم پایدارمنافع مشترک است. دموکراسی در داخل کشور‌های غربی یک اصل جدی، متقن و مورد‌تفاهم است، اما در سیاست خارجی، اهرمی تنومند و جذاب برای فشار است. امر سهمگین تئوریکی که چینی‌ها نیم قرن پیش شروع کردند، این بود که اول غرب را طی ۳۰ سال به خود وابسته کردند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه اورتون مرگ یک کارگر در پروژه ساخت ورزشگاه جدیدش را تایید کرد.
در این پروژه شهرک‌های ویلایی، شهرک‌های آپارتمانی و همچنین مجتمع‌های تجاری و درمانی و تفریحی طراحی شده بود.
یکی از فعالان سیاسی در عراق با اشاره به تلاش آمریکا برای گسترش انحرافات اخلاقی در جامعه عراق بر لزوم اتخاذ اقدامات پیشگیرانه علیه این پروژه‌های مخرب تاکید کرد.
در این برهه که با توجه به تغییرات صورت‌گرفته و ۴۸‌تیمی‌شدن جام جهانی، دیگر صعود به این تورنمنت ارزش محسوب نمی‌شود، آیا قلعه‌نویی می‌تواند به ناکامی ایران در جام ملت‌های آسیا پایان دهد؟
اداره ناظر حریم خصوصی فرانسه با اطلاع از پروژه «ورد کوین» سم آلتمن بنیانگذار چت جی پی تی اعلام کرد قانونی بودن جمع آوری داده های بیومتریک توسط آن پرسش برانگیز است.
سخنگوی جنبش نجباء عراق درباره پروژه خطرناک آمریکا و غرب با همکاری سازمان ملل در عراق هشدار داد.
در پی اقدام چند نماینده مجلس ایتالیا در میزبانی از تروریست نشان‌دار در محل پارلمان این کشور، «جزوپه پرونه» سفیر ایتالیا از سوی مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
عضو انجمن هیدروپلیتک ایران گفت: در پروژه "داپ" قرار است که ۹۰ تا ۱۲۰ سد روی ارس ساخته شود که در صورت تکمیل این سدها، استان آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل خشک خواهند شد.
جلال ساداتیان، سفیر پیشین جمهوری اسلامی ایران در بریتانیا معتقد است که غرب به رهبری امریکا به دنبال افزایش فشار به ایران تا اندازه‌ای است که فرصت براندازی از داخل کشور را فراهم کند. قاسم محبعلی، مدیرکل پیشین آسیای غربی وزارت خارجه معتقد است که منافع و امنیت کشور‌های متعددی در جهان با ایران در تعارض قرار گرفته است و ایران تا این تعارض را برطرف نکند، نمی‌تواند از وضعیت بحران سیاست خارج شود.
دومینوی هتک حرمت سازمان‌یافته به اسلام در کشورهای اروپا همواره جریان دارد و تنها چند روز پس از مجوز دولت سوئد برای آتش زدن قرآن، پروژه در هلند کلید خورد.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اهانت نشریه فرانسوی به رهبرانقلاب نتیجه نبود منطق و نشانه عصبانیت جبهه غرب از شکست پروژه اغتشاشات ۱۴۰۱است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اهانت نشریه فرانسوی به رهبرانقلاب نتیجه نبود منطق و نشانه عصبانیت جبهه غرب از شکست پروژه اغتشاشات ۱۴۰۱ است. دشمنان انقلاب اسلامی همه ظرفیت‌های سیاسی، اقتصادی، بین المللی، رسانه‌ای و امنیتی خود را بکار گرفتند و عمود خیمه این کشور یعنی رهبری حکیم و محبوب انقلاب را مورد هدف حملات ناجوانمردانه خود قرار دادند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اهانت نشریه فرانسوی به رهبر انقلاب نتیجه نبود منطق و نشانه عصبانیت جبهه غرب از شکست پروژه اغتشاشات ۱۴۰۱ است.
سمنان- سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، گفت: ۵۰ درصد عملیات ساخت پروژه تعریض و بهسازی محور چنداب گرمسار در غرب استان انجام شد.
مهدی حیدری در جریان بازدید از میدان نفتی آذر و بررسی پیشرفت‌های پروژه در تأسیسات واحد فرآورش مرکزی، تأسیسات سرچاهی از تحویل آن به شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب در آینده نزدیک خبر داد.
امضای اخیر طرح "برنامه هماهنگ سازی" بین چشم انداز ۲۰۳۰ عربستان سعودی با پروژه ابتکار عمل کمربند و جاده چین نمادی از تغییر بازی است. آن چه تهران را بیش‌تر آزار می‌دهد آن است که عربستان سعودی و ائتلاف عربی حیاتی‌ترین الگوی استراتژی‌های منطقه‌ای چین در منطقه غرب آسیا و آفریقا خواهند بود.
شهردار منطقه ۹ تهران به کمبود فضاهای عمومی غرب تهران اشاره و وضعیت پروژه یادگار امام (ره) را تشریح کرد.
رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی گفت: مسائل اخیر از حجاب شروع شد و به درگیری‌های خشونت آمیز منجر شد و ادامه دارد در حد محدودی ولی خشن که معلوم می شود مساله بیشتر بهانه بوده و یک طرحی آماده بوده برای ایجاد درگیری های خشن در سطح خیابان و جامعه و کشیده شود به سطح دانشگاه و کوچه و بازار. همزمان چند پروژه با هم مخلوط شد یکی جریان تجزیه طلب های کرد در غرب کشور، یکی تجزیه طلب جنوب کشور و حملات مسلحانه به مردم و ...
رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی گفت: مسائل اخیر از حجاب شروع شد و به درگیری‌های خشونت آمیز منجر شد و ادامه دارد در حد محدودی ولی خشن که معلوم می شود مساله بیشتر بهانه بوده و یک طرحی آماده بوده برای ایجاد درگیری های خشن در سطح خیابان و جامعه و کشیده شود به سطح دانشگاه و کوچه و بازار. همزمان چند پروژه با هم مخلوط شد یکی جریان تجزیه طلب های کرد در غرب کشور، یکی تجزیه طلب جنوب کشور و حملات مسلحانه به مردم و ...
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با حضور در محل احداث تأسیسات تقویت فشار گاز خورموج و آب‌پخش در استان بوشهر، از روند پیشرفت این دو پروژه بازدید کرد.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تکمیل پروژه کمربندی جنوب غرب اصفهان حدود ۳۰ درصد از بار ترافیکی محور صفه اصفهان می‌کاهد.
دربار سعودی برای میزبانی پروژه «تروجنا» را با بودجه‌ای ۵۰۰ میلیون دلاری در اقامتگاه کوهستانی در استان تبوک در غرب این کشور کلید زده
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: تکمیل پروژه یادگار امام، تنها محوری در غرب تهران است که شمال و جنوب را به یکدیگر متصل می‌کند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تسریع در ساخت و ساز نهضت ملی مسکن استان تهران و شروع واگذاری‌های جدید به کارگزاران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ