فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش از نخستین لحظات وقوع زلزله در خوی پای کار آمده و تمام ظرفیت‌های خود را برای امداد به مردم بسیج کرده است و خدمات به زلزله‌ زدگان ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موضوع حمایت از جوانان و کسب و کارهای نوپا یکی از مباحث پر اهمیت در کشور است. حضور جوانان در بازارهای مالی و رقابتی و همچنین تقویت تولیدات در جامعه، می تواند گامی موثر در ترقی و پیشرفت نیروی جوان و اقتصاد کشور باشد. بانک ایران زمین در سال های اخیر توانست با طراحی سرویس های مختلف بانکی در بخش تولید داخلی و حمایت از کسب و کارهای خرد تمام توان خود را به کار گیرد، تا خدماتی متمایز به مشتریان خود ارائه کند.
معاون خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: ۲۱ درصد از مشترکان خانگی تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در یک بازه زمانی ۵۰ روزه، مشمول دریافت پاداش مدیریت مصرف شدند.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به برنامه‌ریزی هلال‌احمر برای ارائه خدمات در مراسم اربعین از حضور ۱۵ هزار نیروی عملیاتی در مراسم اربعین خبر داد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ آغاز فعالیت دو مرکز ویژه پایش شبکه توزیع برق تهران را گامی بزرگ در مسیر خدمت رسانی به شهروندان تهرانی و شبکه توزیع برق کشور دانست.
رئیس جمعیت هلال احمر از راه اندازی ۱۶۰۰ پایگاه ثابت و سیار در جاده‌های کشور و فعالیت بیش از ۲ میلیون نیروی پشتیبان در طرح‌ ملی خدمات نوروزی خبر داد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه آمادگی دارد تا در شرایط سخت و بحران‌ها برای ارائه خدمت و کمک به مردم وارد عمل شود.
در پی درخواست ستاد بحران کشور و دستور فرمانده کل ارتش و امریه‌های واصله از فرماندهی نیروی زمینی ارتش و هوانیروز، خلبانان و کارکنان فنی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش (اصفهان) در روزهای اخیر، اقدامات گسترده و مؤثری در برقراری پرواز برای خدمت در شهرستان‌های کوهرنگ و فریدون‌شهر انجام داده‌اند.
با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش سه طرح عمرانی در فرماندهی آماد و پشتیبانی شهید یداللهی منطقه ۳ نیروی زمینی افتتاح شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: صبح امروز من ۲ نیروی خدمات شهری را دیدم که سن کمتر از ۱۵ سال داشتند و این کار هم خلاف قانون و هم خلاف شرع و غیر انسانی است.
معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش گفت: مکران دروازه دفاعی ما است و سد اول دفاعی ما در برابر ابر قدرت‌ها و قدرت‌های فرامنطقه ای محسوب می‌شود.
وزیر نیرو گفت: کارخانه‌های تولید تجهیزات و قطعات صنعت برق در کشور از ظرفیت خوبی برخوردارند، تا جایی که در این زمینه صادرات خدمات فنی و مهندسی نیز صورت می گیرد.
مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: از شب گذشته ۱۰ هزار نیروی خدمات شهری در مناطق ۲۲ گانه تهران به حالت آماده‌باش قرار دارند.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران، از خدمت‌رسانی ۱۰ هزار نیروی خدمات‌شهری در روزهای برفی پایتخت خبر داد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از پیش‌بینی ۴۰ هزار نیروی انسانی برای خدمت‌رسانی در روزهای برفی پایتخت خبر داد.
عضو هیأت مدیره و قائم مقام مدیرعامل سایپایدک از پذیرش هنرجو در رشته خدمات پس از فروش در هنرستان‌های منتخب کرج و رشت خبر داد و گفت: قصد داریم با توسعه هنرستان‌های مهارتی، برای آینده خدمات پس از فروش نیروی متخصص تربیت کنیم.
آیت الله حسین نوری همدانی با تقدیر از خدمات نیروی انتظامی گفت: ارتباط با مردم باید همراه با محبت و مهربانی باشد و با راهنمایی و اظهار محبت با آنها صحبت شود که این کار بسیار سازنده خواهد بود.
آیت الله حسین نوری همدانی با تقدیر از خدمات نیروی انتظامی گفت: ارتباط با مردم باید همراه با محبت و مهربانی باشد و با راهنمایی و اظهار محبت با آنها صحبت شود که این کار بسیار سازنده خواهد بود.
نمازگزاران و اقشار مختلف مردم تهران پس از برگزاری راهپیمایی گسترده در محکومیت اهانت به مقدسات و اغتشاشات اخیر، با حضور طولانی مدت در مقابل نیروی انتظامی از خدمات و زحمات آنها قدردانی کردند.
معاون اجرایی و فرمانده قرارگاه مرکزی اربعین ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مرز زمینی مهران از روند خدمات رسانی در موکب نیروی پدافند هوایی بازدید کرد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اشاره به نقش هلال‎ احمر در امدادرسانی و ارائه خدمات در مسیر پیاده ‎روی اربعین گفت: جمعیت هلال‎ احمر، یک نیروی جهادی فراتر از مرزها است.
مسئول تیم پزشکی اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی هوایی ارتش در مرز گفت: تیم پزشکی نیروی هوایی ارتش از ۱۷ شهریور ماه تاکنون به هزار و ۹۰۰ نفر از زائران خدمات پزشکی ارائه کرده است.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اعزام و بدرقه هزار نفر از نیروهای معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به شهرهای مقدس نجف اشرف، سامرا، کاظمین و کربلای معلی خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ از اعزام نیروهای خدمات شهری و ماشین آلات به روستاهای سیل زده رودهن به مدت ۱۰ روز خبر داد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: در اربعین شهرداری تهران تنها خدمات‌رسانی می‌کند و هیچ‌گونه هزینه‌کرد برای احداث فضایی خاص در این زمینه نخواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ