عضو شورای شهر تهران گفت: صبح امروز من ۲ نیروی خدمات شهری را دیدم که سن کمتر از ۱۵ سال داشتند و این کار هم خلاف قانون و هم خلاف شرع و غیر انسانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه که از بامداد امروز (چهارشنبه) در خلیج فارس و با تمرکز بر جزیره بوموسی آغاز شده است، انواع سامانه‌ها و تجهیزات بومی و تولید شده در صنایع دفاعی و دانش بنیان کشور به کارگیری شدند.
پرنده‌ها و شناورهای بدون سرنشین مجهز به هوش مصنوعی در رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه به کارگیری و اهداف از پیش تعیین شده را با دقت منهدم کردند.
دبیرکانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران از کمبود نیروی کار می‌گوید. کمبودی که نه به خاطر نبود نیروی فعال بلکه به دلیل عدم رغبت این نیروها به مشاغل کارگری پدید آمده است.
سخنگوی دولت گفت: نگاه حقوقی دولت این است که به کارگیری لطیفی منع قانونی نداشته است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نشست صمیمی با منتخبین نخبگان و خبرگان علمی گفت: وزارت دفاع رتبه اول به کارگیری نخبگان در کشور را دارد.
مدیرکل سازمان منع سلاح‌های شیمیایی گفت: جامعه جهانی باید در تعهدات خود درباره پایبندی به هنجار جهانی منع به کارگیری سلاح‌های نفرت انگیز تجدیدنظر کند.
زندگی کارگران نسبت به گذشته بدتر شده است و پدیده کارگری (کار به‌مثابه مشقت و زحمت) و شاغلان فقیر بدون چشم‌انداز رهایی از آن عمومیت یافته است؛ یعنی شکست و ناتوانی نیروی کار در فعلیت‌بخشیدن به قوای انسانی گسترش پیدا کرده است و کار تبدیل به امری بی‌معنا شده که فقط وسیله‌ای پرزحمت و شاق برای رفع نیاز‌های اولیه است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اهمیت تلاش برای به کارگیری علم در راستای خدمت به محرومین گفت:نخبگان برای خدمت و سربازی کشور کمر همت خود را ببندند.
حقیقی گفت: به کارگیری اتباع بیگانه فاقد پروانه کار و یا دارای پروانه کار منقضی شده ممنوع است و همچنین اتباع بیگانه نباید در کاری غیر از آنچه در پروانه کار آن‌ها قید شده مشغول به کار شوند.
رئیس‌کل بانک مرکزی از توسعه روابط پولی با روسیه سخن گفته و تاکی کرد: هر دو بر سر توسعه‌ی روابط پولی مشترک اتفاق نظر جدی داشتیم و بر همین اساس نقشه‌ی راه عملیاتی را تنظیم کردیم.
ماموران نوپو استان خوزستان با به کارگیری از ریزپرنده‌ها و تسلط بر مخفیگاه توانستند۳ قاچاقچی اسلحه را دستگیر کنند.
ماموران نوپو استان خوزستان با به کارگیری از ریزپرنده‌ها و تسلط بر مخفیگاه توانستند۳ قاچاقی اسلحه را دستگیر کنند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: باید حمل و نقل ریلی روی زمین را در دستور کار قرار دهیم و منطقه ۲۲ به عنوان پایلوت برای سایر نقاط شهر باشد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت در امور داخلی شرکت مخابرات ایران، عزل و نصب در این شرکت و به کارگیری نیروی انسانی در آن نقشی ندارد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از حضور بیش از ۶۰۰ نفر نیروی کارگری در بدرقه ۲۰۰ شهید والامقام خبر داد.
وزیر امور خارجه گفت: در اغتشاشات اخیر پلیس به سمت احدی شلیک نکرده و هیچ‌کس بر اثر شلیک یا برخورد پلیس و یا نیروهای امنیتی کشته نشد، بلکه به دلیل به کارگیری سلاح گرم و سرد توسط عوامل خارجی که وارد ایران شدند یا افرادی که تحت تاثیر قرار گرفتند، بیش از ۶۷ نیروی پلیس در ایران به شهادت رسیده‌اند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: ما دنبال کاهش بار بیماری ها، اصلاح رفتارهای آموزشی و پژوهشی و بهره وری آموزشی و پژوهشی هستیم در تمام این ها می توان از شبیه سازی استفاده کرد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: در کشور تمام تلاش‌ها به کار گرفته می‌شود تا منابع تحقیقاتی عادلانه توزیع شود سیاست بر این است که همه پژوهشگران به منابع تحقیقاتی دسترسی داشته باشند.
وزیر امور خارجه در گفتگو با وزیر خارجه بلغارستان گفت: بر اساس قطعنامه شورای امنیت، منعی در صادرات و واردات سلاح نداریم، اما هیچ سلاحی به روسیه برای به کارگیری در جنگ اوکراین نداده‌ایم.
اصفهان-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه شاخص بهبود فضای کسب و کار در این استان به کمتر از ۵ رسیده، گفت: نیرویی در بین فعالان کارگری بخش تولید اصفهان امسال تعدیل نشد.
انتظار و توقع آن است که حراست‌ها در سازمان‌ها بیشتر فعال شوند؛ یکی از وظایف حراست‌ها، پیشگیری از برخی تخلفات اداری و پیگیری و گزارش موضوع تخلف است. وزیر دادگستری موضوع تحرک بیشتر حراست‌ها و بازرسی‌های درون سازمانی و هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری در دستگاه‌های مختلف را پیگیری کند و دستگاه نظارتی قوه قضائیه نیز این مهم را مورد عنایت قرار دهد.
معاون اول قوه قضاییه با رییس دادگاه عالی قزاقستان دیدار و گفتگو کرد.
محمدرضا پور دستمالچی گفت: اولین خطا در انتخاب رشته این است که فرد نباید بدون اطلاعات کافی دست بکار شود، مثلا مشاوری مدعی می‌شود که فردی با رتبه ۵ هزار پزشکی قبول شده و دیگر نمی‌گوید سهمیه هم برای او لحاظ شده است.
برخی از موافقان این تغییر معتقدند از زمان تصویب این قانون مدت زیادی گذشته و باید اصلاح شود؛ اما از سوی دیگر، مخالفان این اصلاح بر این باورند که مشکل اصلی، آموزش نامناسب به ماموران بوده و این اصلاحیه به دنبال توسعه افراد مشمول این قانون است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ