معاون خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: ۲۱ درصد از مشترکان خانگی تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در یک بازه زمانی ۵۰ روزه، مشمول دریافت پاداش مدیریت مصرف شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور نخست وزیر دولت السودانی نرخ فقر در کشورش را بیش از ۲۰ درصد اعلام کرده و تصریح کرد که بیش از شش میلیون از شهروندان این کشور حقوق تامین اجتماعی دریافت می‌کنند.
رئیس کل دادگستری استان تهران از رفع ۲۱ درصد نقاط پرتصادف آزادراه تهران-ساوه با پیگیری و اقدامات پیشگیرانه در دستگاه قضاdی استان تهران خبر داد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ۲۱ درصد جمعیت کشور را دهه شصتی‌ها تشکیل داده‌اند و تجرد دهه شصتی‌های بیشتر از دهه‌های دیگر است.
نتیجه این نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که ۹۴ درصد جمهوری‌خواهان، ۶۹ درصد رای‌دهندگان مستقل و ۲۱ درصد دمکرات‌ها بایدن را فاقد چابکی لازم برای ریاست‌جمهوری می‌دانند.
بخشنامه اجرای مصوبه افزایش ۲۷ درصدی حداقل دستمزد و افزایش ۲۱ درصد به‌اضافه مبلغ ۸۳,۵۹۶ ریال روزانه سایز سطوح مزدی کارگران برای سال ۱۴۰۲ از سوی وزارت کار ابلاغ شد.
مشهد ـ مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: نوروز امسال یک میلیون و ۹۳ هزار نفر از طریق اتوبوس جابجا شده اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه ۲۱ درصد رشد داشته است.
سیدصولت مرتضوی وزیر کار گفت: معدل افزایش حداقل حقوق و دست مزد برای حداقل بگیران ۲۷ درصد افزایش پیدا کرد و برای سایر سطوح ۲۱ درصد افزایش داشتیم.
مدیر بهره برداری از تأسیسات شهری آبفای تهران گفت:منابع آبی مانند سایر انرژی‌ها نظیر گاز و برق به راحتی خارج از حوزه قابل انتقال نبوده و باید رفتاری که نسبت به آب شرب را داریم تغییر داد.
شمار ایرانیان متقاضی دریافت پناهندگی از کشور‌های اروپایی در ژوئیه ۲۰۲۲، ۱۸ هزار و ۹۷۵ نفر اعلام شده بود که طی ۵ ماه حدود ۱۲ درصد افزایش یافته است.
مدیرعامل یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور از ارائه تخفیفات ویژه در قالب طرح از فجر تا فطر به مشتریان ۶۰۰ فروشگاه‌ این مجموعه در ۲۱ استان کشور خبر داد.
ما نسبت به سال گذشته همچنان ۲۰ درصد کاهش داریم و نسبت به متوسط ۲۱ سال آماری که از پایگاه داده‌های ماهواره‌ای استخراج می‌شود حدود ۳۲ درصد یعنی بیش از ۳۰ درصد کاهش را مواجه هستیم این نشان می‌دهد که بایستی ما همچنان مراقبت‌ها در بخش مصارف داشته باشیم همچنان بایستی بدانیم که کشور ما علیرغم اینکه در کلانش یک کشور خشک و نیمه خشک است در خشکسالی‌هایی که اخیراً اتفاق افتاده در شرایط مطلوب به لحاظ منابع آبی قرار ندارد.
سرهنگ رابعه جوانبخت کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران اظهار کرد: ۳۵ درصد از آمار تصادفات به عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه بازمی گردد.
اگرچه سطح پوشش برفی کشور به ۱۴ درصد مساحت ایران رسیده، اما از نظر میزان آب معادل برف، نسبت به متوسط آمار ۲۱ سال گذشته، ۲۱ درصد کاهش داریم.
اگرچه سطح پوشش برفی کشور به ۱۴ درصد مساحت ایران رسیده، اما از نظر میزان آب معادل برف، نسبت به متوسط آمار ۲۱ سال گذشته، ۲۱ درصد کاهش داریم.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از آغاز ارائه تا ۳۰ درصد تخفیفات ویژه عوارض شهرسازی از روز ۲۱ دی ماه خبر داد.
طبق آخرین تغییرات نرخ سود در بازار بین بانکی، این نرخ در سال جاری برای دومین بار به نرخ ۲۱ درصد رسیده است‌.
کمیسیون انتخابات تونس اعلام کرد که مشارکت بسیار کم در انتخابات باعث شده که تنها ۲۱ نامزد در دور اول انتخابات پارلمانی پیروز شوند.
کمیسیون انتخابات تونس اعلام کرد که مشارکت بسیار کم در انتخابات باعث شده که تنها ۲۱ نامزد در دور اول انتخابات پارلمانی پیروز شوند.
رئیس اورژانس تهران گفت: مشکلات تنفسی عامل ۱۰ درصد تماس‌ها با ۱۱۵ طی یک هفته گذشته یعنی از بابت ۲۱ تا ۲۸ آبان ماه بوده است.
تازه‌ترین گزارش دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور بیانگر آن است که حجم آب موجود در مخازن سد‌ها از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر) تا ۲۱ آبان‌ماه به رقم ۱۷.۸۰ میلیارد مترمکعب رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه در سال آبی گذشته با موجودی ۱۷.۷۷ میلیارد مترمکعب تفاوت محسوسی ندارد.
آمار‌ها نشان می‌دهد که ۲۱ درصد از جمعیت شهر تهران زاییده مهاجرت و ۷۹ درصد آن مربوط به زاد و ولد است، همچنین سالانه ۲۲۳ هزار نفر از شهر و روستای خود رخت برمی‌بندند و به تهران مهاجرت می‌کنند. این در حالی است که تنها ۲۰ درصد آن‌ها ساکن تهران می‌شوند و ما‌بقی‌شان شهر‌ها یا اطراف تهران مانند پرند، پردیس، رباط‌کریم، پیشوا و وامین را برای سکونت خود انتخاب می‌کنند.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر تنها ۲۱ درصد مخازن سدهای استان پرآب است که این رقم در سال گذشته ۲۹ درصد بوده است.
بررسی آمارهای مربوط به تجارت خارجی تا مرداد ماه امسال نشان می دهد که در این مدت ۲۰.۹ میلیارد دلار صادرات و ۲۱.۶ میلیارد دلار واردات داشته ایم که بیانگر تراز تجاری منفی ۷۴۱ میلیون دلاری است.
رئیس اتاق تعاون ایران گفت: بررسی‌های آماری اولین دوره پایش ۱۰ ساله سند توسعه بخش تعاون منتهی به سال ۱۴۰۰ نشان داد معادل ۲۱.۰۶ درصد از اهداف سند اجرایی محقق شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ