شهردار منطقه ۱۳ از اعزام نیروهای خدمات شهری و ماشین آلات به روستاهای سیل زده رودهن به مدت ۱۰ روز خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار از صدور ۵۰۰ مجوز کار از سوی قطر برای ایرانیان خبر داد و گفت: در شش ماه گذشته ۵۰۰ روادید کار برای ایرانیان متقاضی کار در قطر صادر شده است و طی توافقی که با کشور قطر داشتیم تصمیم بر این شد تا ریل‌گذاری و چارچوب بندی اعزام نیروی کار به نحو شایسته صورت گیرد که در حال شکل گیری است.
مدیر کل دفتر توسعه نهاد‌های اشتغال و هدایت نیروی کار وزارت کار گفت:موجبات امضای صورتجلسه پنجمین نشست کمیته مشترک اعزام نیروی کار ایرانی به قطر درجهت تسهیل صدور ویزای کار برای نیروی کار مازاد ایرانی به وجود آمده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در جریان سفر وزیر کار قطر به کشورمان، برنامه‌های متنوعی در دستور کار قرار گرفت که در راستای آن اعزام کار نیروی متخصص و ماهر به کشور قطر انجام خواهد شد.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: موضوع ساماندهی اعزام نیروهای متخصص و ماهر ایرانی به قطر در نشست‌های کارشناسی بین دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با وزیر کار قطر گفت: آماده گسترش همکاری‌ها بین دو کشور و اعزام نیروی کار ماهر و متخصص به قطر هستیم.
امیرعبداللهیان: باید هیئت فنی از وزارت نیروی ما به طور مشترک با طرف افغانستانی از سد کجکی بازدید کنند و میزان آب را بسنجند و بر مبنای آن اعلام کنند که آیا در صورت رهاسازی آب این آب به منطقه سیستان وارد می‌شود یا نمی‌شود.
امیرعبداللهیان: باید هیئت فنی از وزارت نیروی ما به طور مشترک با طرف افغانستانی از سد کجکی بازدید کنند و میزان آب را بسنجند و بر مبنای آن اعلام کنند که آیا در صورت رهاسازی آب این آب به منطقه سیستان وارد می‌شود یا نمی‌شود.
نیروی دریایی ارتش آمریکا امروز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد این کشور یک فروند زیردریایی حامل موشک هدایت شونده را برای پشتیبانی از ناوگان پنجم ارتش آمریکا مستقر در بحرین، به خاورمیانه اعزام کرد.
وزیر امور اروپا و آمریکای شمالی در دولت انگلیس اعلام کرد که موضوع اعزام نیروی نظامی به اوکراین ازسوی لندن مطرح نیست.
رئیس جمعیت هلال احمر از ارسال نامه رسمی برای کمک به مردم زلزله زده دو کشور ترکیه و سوریه خبر داد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه هم اکنون برخی یگان‌های زرهی و نیرو مخصوص نزسا در حال عزیمت به استان‌های مرزی غرب و شمالغرب کشور هستند، تصریح کرد: این اقدام نیروی زمینی سپاه به منظور تقویت یگان‌های مستقر در مرز و جلوگیری از نفوذ تیم‌های تروریستی وابسته به گروهک‌های تجزیه طلب مستقر در اقلیم شمال عراق صورت گرفته است.
سردار کوثری نماینده تهران در مجلس به جماران گفت: تجزیه‌طلبان به خصوص کومله، پژاک و دموکرات در منطقه اقلیم کردستان حضور پیدا کرده اند تا بتوانند قسمتی از کردستان را به دست بیاورند؛ به این خاطر نیروی زمینی به غرب کشور فرستاده شد تا بتوانند بر آنان غلبه پیدا کرده و در مرزها امنیت را برقرار کنند و مردم شهرهای کردستان به زندگی خود ادامه دهند.
نماینده تهران در مجلس گفت: مقام معظم رهبری و امام خمینی همیشه تاکید بر این داشته اند که نظام جمهوری اسلامی متعلق به مردم است. مسئولان باید با حضور در میان مردم اعتراض آنان را شنیده و به دنبال حل آن باشند.
دبیر کل ناتو از آمادگی این ائتلاف برای ارسال نیروی به لهستان خبر داد.
اسنادی از سوی فعالان فضای مجازی منتشر شده است که از موافقت عربستان با پیشنهاد اعزام نیروی سرکوب به بحرین به درخواست منامه پرده برمی دارد.
رئیس جمهور بلاروس از برنامه مشترک این کشور و روسیه در خصوص استقرار ماهواره در فضا خبر داد.
نوشهر- فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران از حضور پنج ناوگروه در دریا خبر داد و گفت: از این تعداد یک ناوگروه برای دیپلماسی دریایی اعزام شده است.
همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال، ترکیه قرار است نیروی امنیتی به قطر اعزام کند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و نهمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اعزام و بدرقه هزار نفر از نیروهای معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به شهرهای مقدس نجف اشرف، سامرا، کاظمین و کربلای معلی خبر داد.
روابط عمومی نیروی هوافضای سپاه از اعزام ۲ بالگرد آبپاش برای مشارکت در عملیات اطفای حریق تالاب های انزلی خبر داد.
در نشست مشترک مسئولان سازمان عقیدتی سیاسی فراجا و مجموعه حج و زیارت اعلام شد که تا پایان امسال ۵هزار خانواده سفر اولی نیروی انتظامی در قالب کاروان‌های سازمان حج به کربلای معلی اعزام می شوند.
استخدام نیروی خارجی در اقیانوس آرام به آمریکا در رقابت با چین کمک می‌کند. کاخ سفید در نظر دارد سفارتخانه‌هایی را در تونگا و کیریباتی افتتاح کرده و فرستاده‌ای را به مجمع جزایر اقیانوس آرام اعزام کرده کمک‌های سه برابری برای انعطاف پذیری دریانوردی را افزایش داده و سپاه صلح را در فیجی، تونگا، ساموآ و وانواتو مستقر نماید.
ارتش رژیم صهیونیستی ار ترس واکنش گروه های مقاومت فلسطینی اقدام به اعزام نیروها و واحدهای بیشتر به مرز غزه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ