با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش سه طرح عمرانی در فرماندهی آماد و پشتیبانی شهید یداللهی منطقه ۳ نیروی زمینی افتتاح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرزند آیت‌الله مصباح یزدی (ره) در آیین افتتاحیه بیست و هشتمین دوره طرح ولایت گفت: در جریان انقلاب دانشجویانی داشتیم که انقلابی بودند و بسیار پر شور ظاهر شدند و از دیوار سفارتخانه آمریکا بالا رفته و این مرکز جاسوسی را با قاطعیت تسخیر کردند، ولی چند سالی نگذشت که از کار خود توبه کردند و با همان آمریکا دست سازش و دوستی دادند.
روزنامه جمهوری اسلامی از اهدای کارت هدیه ۲میلیون تومانی به خبرنگاران حاضر در نشست خبری نماینده مدیرعامل طرح جنجالی پتروشیمی میانکاله مازندران خبر داد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: به مناسبت سه خرداد ۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده افتتاح خواهد شد که دو هزار واحد متعلق به تهران است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: یکی از پروژه‌هایی که امروز کلید خواهد خورد افتتاح فاز اول پروژه فیبر نوری است که حدود سه میلیون خانوار تحت پوشش قرار خواهند گرفت.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افتتاح فاز نخست پروژه فیبر نوری برای سه میلیون خانوار خبر داد.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت تا به امروز ۱۶۰ مرکز درمانی و بهداشتی در مناطق محروم جامعه به بهره برداری رسانده و امسال هم ۱۳ مرکز درمانی دیگر را افتتاح می‌کند.
اهواز- همزمان با سفر رئیس‌جمهور به خوزستان، سه میلیارد دلار پروژه در صنعت نفت در قالب ۱۵ طرح افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، اعضای هیات مدیره، جمعی از مدیران عامل شرکت های گروه و معاونان گروه خودروسازی سایپا، فرماندار شهر کاشان و نماینده مردم نظنز در مجلس شورای اسلامی خطوط تولید دو خودرو ساینا.اس CVT و ساینا.اس CNG و خطوط تولید سپر،‌داشبورد و صندلی در شرکت سایپاسیتروئن افتتاح شد.
سمنان- مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: سه طرح در حوزه دامپزشکی استان همزمان با دهه مبارک فجر با اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ۳۶۰ نفر به بهره برداری رسید.
مراسم افتتاحیه سه هزار و ۵۰ طرح محرومیت‌زدایی بسیج، صبح امروز با حضور فرمانده کل سپاه برگزار شد.
آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور در سفر استانی خود به خراسان جنوبی، ضمن بازدید از کارخانه کویرتایر، سه طرح بزرگ صنعتی این کارخانه را که با حمایت مالی و پشتیبانی بانک سپه انجام شده، افتتاح کرد.
رئیس جمهور در سفر استانی خود به خراسان جنوبی، ضمن بازدید از کارخانه کویرتایر، سه طرح بزرگ صنعتی این کارخانه را که با حمایت مالی و پشتیبانی بانک سپه انجام شده، افتتاح کرد.
قائم مقام هماهنگی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم رونمایی و آغاز تولید پیکاپ اتوماتیک و افتتاح سالن تولید جدید در شرکت ایران خودرو دیزل، با اشاره به این که این سالن از ظرفیت تولید سالانه سه هزار دستگاه خودرو برخوردار است، افزود: ایران خودرو دیزل اهمیت بالایی برای گروه صنعتی ایران خودرو داشته و برنامه ریزی های بسیار خوبی برای رشد، توسعه و ارتقای جایگاه این گروه خودروساز در صنعت خودروی کشور انجام داده است.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) به لزوم در دستور کار قرار گرفتن توسعه امور در سه حوزه فرهنگی، اجتماعی و خدماتی سازمان اشاره داشت و گفت: فضای داخلی بهشت زهرا (س) حتما باید معماری ایرانی - اسلامی داشته باشد. بهشت زهرا حتما نیاز به مساجد و نمازخانه‌های بیشتری دارد، باید فضای داخلی بهشت زهرا به شعائر اسلامی-ایرانی مزین شود. همچنین موضوع فرهنگ‌سازی آداب زیارت موضوع بسیار مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد.
طرح لباس و پرچم کشور ایران در مراسم افتتاحیه به نمایش در آمد.
رییس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا در نشست خبری در آستانه شروع رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به طرح مواضع خود درباره مسائل مختلف مرتبط با این رقابت‌ها پرداخت.
جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک گردشگری با عنوان ” مهرریزان” روز سه شنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. مهلت افتتاح حساب و محاسبه امتیازات برای شرکت در قرعه کشی و اعطای جوایز تا روز یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ خواهد بود.
آکادمی جودو ایران امروز دوشنبه دوم آبان ماه سال ۱۴۰۱ با حضور سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.
مراسم افتتاح نهمین دوره مجمع تشخیص مصلحت نظام، سه شنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۱ با حضور سران سه قوه در محل قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
مراسم افتتاح نهمین دوره مجمع تشخیص مصلحت نظام، سه شنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۱ با حضور سران سه قوه در محل قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
پس از راه‌اندازی سه سایت نسل پنج ارتباطی در شهر تبریز توسط اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ایرانسل امروز چهارمین سایت ۵G تبریز را هم افتتاح می‌کند.
پس از راه‌اندازی سه سایت نسل پنج ارتباطی در شهر تبریز توسط اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ایرانسل امروز چهارمین سایت 5G تبریز را هم افتتاح می‌کند. با این افتتاح، تعداد سایت‌های تجاری نسل پنج تلفن‌همراه ایرانسل در کشور به ۱۰۶ می‌رسد.
وزیر نیرو گفت: در طول یک سال گذشته پروژه‌های آب‌رسانی به صورت گسترده در سه بخش به مرحله اجرا رسیده و این پروژه‌ها پیاپی به بهره‌برداری خواهد رسید.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شبندر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شبندر در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ