«باسیل کاراتزاس»، مدیرعامل شرکت «مشاوران دریایی‌کارتزاس» مستقر در نیویورک می‌گوید که اکثر کشتی‌‌‌‌‌‌های موجود در ناوگان سایه متعلق به شرکت‌های فراساحلی در کشورهایی مانند پاناما، لیبریا و جزایر مارشال با قوانین کشتیرانی ملایم‌‌‌‌‌‌تر هستند. او می‌گوید: «یک کشتی، می‌تواند به‌‌‌‌‌‌سادگی نام خود را تغییر دهد، می‌تواند حتی مالکیت خود را در حین حمل‌ونقل تغییر دهد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان امنیت فدرال روسیه در بیانیه‌ای از خنثی‌سازی حمله تروریستی به کشتی ناوگان دریای این کشور خبر داد و اعلام کرد که عامل اجیر شده آن از سوی اوکراین، به همراه ۲ بمب دست‌ساز بازداشت شده است.
سازمان امنیت فدرال روسیه از بازداشت مَردی ۶۴ ساله خبر داد که مظنون به ترور فرمانده ناوگان زیردریایی ارتش این کشور است.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تناسب نداشتن عرضه و تقاضا، تشکیل بازار سیاه و شکل گرفتن بازار‌های غیررسمی و درگاه‌های غیررسمی باعث افزایش تخلفات در حوزه فروش بلیت هواپیما شده است.
رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده، گفت: ثبت‌نام برای اسقاط خودرو و موتورسیکلت فرسوده فقط باید در سایت ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده انجام شود.
در پیش نویس برنامه هفتم توسعه پیشنهاد داده شده ناوگان وارداتی از خارج کشور با عمر کمتر از 5 سال با رعایت ضوابط فنی مجاز به ارائه خدمات ترانزیتی هستند.
مقامات محلی در شبه جزیره کریمه از رهگیری یک پهپاد رزمی توسط ناوگان دریایی روسی مستقر در سواحل شهر بندری سیفاستوبول خبر می‌دهند.
مقامات محلی در شبه جزیره کریمه از رهگیری یک پهپاد رزمی توسط ناوگان دریایی روسی مستقر در سواحل شهر بندری سیفاستوبول خبر می‌دهند.
طبق آمارهای تجمیعی حدود ۷۰درصد از ناوگان ایران بیش از ۲۵ سال سن دارند؛این آمار نشان می‌دهد خطرات بالقوه‌ای حوزه تجاری را تهدید می‌کند و این عمر طولانی بر افزایش مصرف سوخت اثر محسوسی دارد.
ناوگان حمل و نقل عمومی نفس ندارد
به گفته سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ۱۱ فروند هواپیما جهت انتقال زائران در نظر گرفته شده و معاونت‌های بازرگانی، مهندسی و تعمیرات و سایر قسمت‌ها با جدیت و همت‌حداکثری در حال آماده‌سازی ناوگان برای انجام بهترین و ایمن‌ترین خدمات برای انتقال حجاج هستند.
وزیر دفاع اوکراین اعلام کرد که ارتش این کشور در انتظار موقعیت مناسب برای حمله به ناوگان روسیه در دریای سیاه است.
سخنگوی هواپیمایی کشوری گفت: خرید و نوسازی ناوگان هوایی در سال ۱۴۰۲ در دستور کار سازمان هواپیمایی کشوری قرار دارد.
بنا به اعلام رسانه های چینی، ناوگانی از نیروی دریایی این کشور به منظور حضور در رزمایش مشترک سه جانبه وارد آفریقایی جنوبی شد.
به منظور رفاه حال کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران دو دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل شرکت اضافه شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از آمادگی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و عنوان کرد: با همکاری مشترک میان ایران خودرو و شهرداری تهران در برنامه‌ای پنج ساله، امکان نوسازی تمامی تاکسی‌های تهران فراهم خواهد شد.
ارتش آمریکا  به کار گیری جنگنده های اف-۳۵ خود را در پی سقوط یکی از این نوع جنگنده ها، به حالت تعلیق درآورد.
انزلی- فرمانده ناوگان شمال گفت: نیروی دریایی ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح کشور همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مدافع حقوق ملت ایران است.
انزلی- فرمانده ناوگان شمال گفت: نیروی دریای ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح کشور همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مدافع حقوق ملت ایران است.
در پی حمله پهپادی به ناوگان روسیه در دریای سیاه، مسکو سفیر انگلیس را به وزارت خارجه خود فرا خواهد خواند.
وزارت دفاع روسیه از حمله پهپادی اوکراین به ناوگان تامین امنیت صادرات غلات دردریای سیاه خبر داد.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری گفت: تعداد ناوگان اختصاص یافته از سایر دستگاه‌ها برای جابه‌جایی زائران از مبداء مرزها به مقصد استان‌های مختلف افزایش یافت.
در ادامه حملات به پایگاه‌های روسیه در شبه‌جزیره کریمه، فرمانده شهر سواستوپول اعلام کرد مقر ناوگان دریای سیاه روسیه هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.
رسانه های از برکناری فرمانده ناوگان دریای سیاه روسیه در کریمه خبر می دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ