سازمان امنیت فدرال روسیه در بیانیه‌ای از خنثی‌سازی حمله تروریستی به کشتی ناوگان دریای این کشور خبر داد و اعلام کرد که عامل اجیر شده آن از سوی اوکراین، به همراه ۲ بمب دست‌ساز بازداشت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اثر وقوع حمله تروریستی به کاروان نظامی در نیجر ۳۷ نظامی این کشور جان خود را از دست دادند.
بر اثر حمله تروریستی به اتوبوسی در حومه پایتخت سومالی ۶ تن از مسافران، جان خود را از دست دادند و ۱۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
در حمله انتحاری گروه تروریستی «الشباب» در موگادیشو، ۲۰ نظامی ارتش سومالی کشته و دست‌کم ۶۰ نفر زخمی شدند.
در حادثه حمله با چاقو از سوی گروهک تروریستی الشباب علیه غیرنظامیان در روستایی در منطقه «لوما» در شرق کنیا، ۵ نفر جان باختند.
در این ویدیو تصویر از تروریستی که در حمله پلیس آلبانی به اردوگاه اشرف کشته شد را ببینید.
اردوگاه منافقین موسوم به «اشرف ۳» در شهر بندری «دورس» آلبانی شاهد درگیری میان عناصر این گروهک تروریستی با پلیس آلبانی بوده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه حمله تروریستی به یک مدرسه در غرب اوگاندا را که به کشته و مجروح شدن ده‌ها دانش آموز منجر گردید، به شدت محکوم کرد.
حمله تروریستی شبه‌نظامیان نیروهای دمکراتیک متفق(ADF) به مدرسه‌ای در غرب اوگاندا دست کم ۲۵ کشته برجای گذاشت.
سازمان اطلاعات ملی ترکیه (میت) از کشته شدن طراح یک حمله تروریستی در این کشور در سال ۲۰۱۷ خبر داد.
در حمله افراد مسلح به پادگان ارتش پاکستان در ایالت بلوچستان نزدیک مرز افغانستان، ۱۶ نظامی این کشور کشته و ۴۰ تَن نیز زخمی شدند.
در حمله افراد مسلح به پادگان ارتش پاکستان در ایالت بلوچستان نزدیک مرز با افغانستان، ۱۶ نظامی این کشور کشته و ۴۰ تَن نیز زخمی شده‌اند.
منابع خبری افزودند که «محمد عصا» معروف به «ملا ابراهیم» در بسیاری از حملات تروریستی علیه نیرو‌های امنیتی، عملیات‌های خرابکارانه برای تخریب پروژه‌های زیرساختی در ایالت بلوچستان به ویژه حمله به کامیون‌های ایرانی در مسیر نقطه صفر مرزی تفتان (میرجاوه) به دیگر نقاط ایالت بلوچستان، دخیل بوده است.
کاخ سفید اعلام کرد که طالبان یکی از سرکرده‌های گروه تروریستی داعش را که طراح اصلی حمله مرگبار به فرودگاه کابل در سال ۲۰۲۱ بود، کشته است.
در حمله گروه تروریستی جبهه النصره در لاذقیه دو نظامی سوری کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.
دست کم سه مقام پلیس در جریان درگیری پلیس پاکستان با تروریست‌ها در پیشاور کشته شدند.
یک مرد اهل لیبی که به ساخت بمب و کشتن ۲۷۰ سرنشین یک هواپیما در خاک انگلیس متهم شده بود، پس از ۳۴ سال بازداشت شد.
در حادثه حمله تروریستی عناصر الشباب به یک پایگاه نظامی در پایتخت این کشور، دست کم ۱۵ نفر کشته شدند.
تهران در پی حمله تروریستی شامگاه چهارشنبه ۴ آبان ماه به حرم شاهچراغ در شیراز که منجر به کشته و زخمی شدن شماری از مردم بی گناه شد امروز جمعه ۶ آبان ماه، مردم پس از اقامه نمازجمعه، ضمن محکوم کردن این جنایت به راهپیمایی در سراسر کشور پرداختند؛ و با خانواده‌های داغدار این حمله تروریستی اعلام همدردی کردند.
حداقل یازده نفر در حمله تروریستی در منطقه آموزش نظامی بلگورود روسیه جان خود را از دست دادند.
سخنگوی وزارت امور خارجه حمله تروریستی به یک مرکز علمی و آموزشی در غرب کابل را که به کشته و مجروح شدن دهها تن منجر شد، به شدت محکوم کرد.
منابع محلی اعلام کردند که تیراندازی یک گروه تروریستی در شمال شرقی کنگو دموکراتیک، ۱۷ کشته بر جای گذاشته است.
سخنگوی وزارت امور خارجه، حمله گروه‌های تروریستی در شمال کشور بورکینافاسو به کاروان کمک‌های بشردوستانه را که به کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر منجر شد، محکوم کرد.
شامگاه گذشته در حمله توپخانه ای گروه تروریستی جبهه النصره به استان ادلب در شمال شرقی سوریه، یک نظامی سوری کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.
تلویزیون رسمی سومالی از کشته شدن ۲۰ نفر در حمله شب گذشته گروه تروریستی الشباب در منطقه هران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ