بنا به اعلام رسانه های چینی، ناوگانی از نیروی دریایی این کشور به منظور حضور در رزمایش مشترک سه جانبه وارد آفریقایی جنوبی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری از آغاز مانور مشترک نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی با ناوگان پنجم ارتش آمریکا خبر داد.
منابع عبری از آغاز مانور مشترک نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی با ناوگان پنجم ارتش آمریکا خبر داد.
منابع عبری از آغاز مانور مشترک نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی با ناوگان پنجم ارتش آمریکا خبر داد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با یک برنامه هدفمند و هم‌سو با رویکردهای ارتقایی در سازمان ملی بهره‌وری، شاخص بهره‌وری در سازمان بنادر باید تا پایان سال، به بیش از ۵۰ برسد. ‌
ناوگان اقیانوس آرام روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمایش مسکو و پکن در دریای ژاپن به پایان رسیده است.
ناوشکن جدید «دماوند» به‌زودی به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شود.
رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گفت: در جلسه سه‌جانبه آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی تأکید شده بود تسلیحات ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در اختیار ضد انقلاب قرار گیرد.
نیروی دریایی ایالات متحده اظهارکرده است که ملوانان این کشور و نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا به یک کشتی در تنگه مهم هرمز پس از ادعای «آزار و اذیت» از سوی قایق‌های ایران کمک کرده‌اند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که  نیروهای ناوگان اقیانوس آرام رزمایش دریایی در آب های دریای ژاپن و دریای اختسک را آغاز کرد.
مقامات محلی در شبه جزیره کریمه از رهگیری یک پهپاد رزمی توسط ناوگان دریایی روسی مستقر در سواحل شهر بندری سیفاستوبول خبر می‌دهند.
مقامات محلی در شبه جزیره کریمه از رهگیری یک پهپاد رزمی توسط ناوگان دریایی روسی مستقر در سواحل شهر بندری سیفاستوبول خبر می‌دهند.
چند روز پس از سفر سازمان اطلاعات آمریکا (سیا) به بحرین، فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا با ولیعهد بحرین در منامه دیدار و گفتگو کرد.
ناوگان هفتم نیروی دریایی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: ناوشکن میلیوس آمریکا در حال انجام عملیات‌های عادی در دریای چین جنوبی است و از این منطقه به بیرون رانده نشده است. آمریکا به پرواز، دریانوردی و انجام عملیا j در هر جایی که قوانین بین المللی اجازه دهند، ادامه خواهد داد.
بنا به اعلام ناوگان شمال روسیه، رزمایش دریایی مشترک این کشور با ایران و چین پس از سه روز به کار خود پایان داد.
برد موشکی این شناور‌ها بین ۱۰ تا ۱۸۰ کیلومتر است و بنا به گفته کارشناسان این اولین بار است که چنین شناور‌هایی با این ویژگی طراحی شده است.
نوشهر- فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش امسال را سال خوبی از نظر دستاوردها برای این نیرو ذکر کرد و گفت: به زودی شناورهای جدید به ناوگان دریایی الحاق می شود.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: نیمه اسفند امسال، ۹۰ فروند شناور موشک انداز و راکت انداز با برد عملیاتی بسیار زیاد و توان عملیاتی بالا، به ناوگان این نیرو اضافه می شود.
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: ۸۱ حلقه چاه نفت و گاز در ۱۰ ماه امسال با کاربست دکل‌های ناوگان حفاری این شرکت در مناطق خشکی و دریایی کشور حفر و تکمیل شد.
انزلی- فرمانده ناوگان شمال گفت: نیروی دریایی ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح کشور همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مدافع حقوق ملت ایران است.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از تصویب خریداری ۶ دکل جدید در هیئت‌مدیره شرکت ملی نفت خبر داد و گفت: بر این اساس سه دکل دریایی و سه دکل خشکی به ناوگان عملیاتی شرکت ملی حفاری اضافه می‌شود.
بندرعباس - با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، تجهیزات جدید به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس الحاق شد.
تیموتی هاوکینز، سخنگوی ناوگان پنجم نیروی دریایی مستقر در خاورمیانه، با تایید این موضوع از ارائه توضیحات بیشتر خودداری کرد.
بزرگترین قرارداد بیمه زندگی و سرمایه گذاری ناوگان حمل و نقل دریایی کشور توسط بیمه معلم با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.
هوای تهران «قابل قبول» شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ