مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با تاکید بر اینکه بارش سنگین برف منجر به مسدود شدن راه‌های مواصلاتی و عدم دسترسی به روستا‌های فاقد برق شده است، گفت: خوشبختانه در شهرستان‌های بیجار، قروه، دهگلان، دیواندره و سروآباد تاکنون هیچ خاموشی ناشی از بارش برف به ثبت نرسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق کابل‌های برق در شهرستان سمنان خبر داد و گفت: این فرد به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرده است.
کارشناس اقتصاد انرژی گفت: بسیاری از صنایع در تیرماه سال جاری و در اوج گرما برق بیشتری دریافت کردند که این میزان انرژی بیشتر به جهش تولید صنایع ختم خواهد شد.
تنها از ۴ درصد پساب کشور استفاده می‌شود، قطعی برق ۳۰ اداره پرمصرف در پایتخت و ایران حقوق و منافع خود درباره میدان گازی آرش را پیگیری می‌کند از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: با تداوم گرمای هوا و رکورد شکنی های پی در پی مصرف برق کشور، شنبه هفتم مردادماه، برق ۳۰ سازمان ملی و استانی پرمصرف دیگر در شهر تهران قطع شد.
یک شرکت فناوری به دستاوردی در زمینه فناوری زمین گرمایشی دست یافته و توانسته دریک آزمایش ۳۰ روزه در چاهی در شمال نوادا ۳.۵مگاوات برق تولید کند.
یزد- مدیر مرکز مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان یزد اعلام کرد: کوچ یک باره مشترکان از کولرهای آبی به سمت کوره‌ای گازی، تفاوت ۳۰ هزار مگاواتی را در مصرف برق در فصل گرم سال رقم زده است.
اصفهان- مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به افزایش بین ۳۰ تا ۴۰ درصد مصارف برق در تابستان، گفت: در اصفهان ۶ هزار مگاوات در ساعات اوج بار، برق مصرف می‌شود.
اصفهان- مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به افزایش بین ۳۰ تا ۴۰ درصد مصارف برق در تابستان، گفت: اصفهان ۶ هزار مگاوات در ساعات پیک مصرف برق دارد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی شهرستان چناران از مرگ جوانی ۳۰ ساله پس از برق گرفتگی و سقوط از ارتفاع خبر داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی شهرستان چناران از مرگ جوانی ۳۰ ساله پس از برق گرفتگی و سقوط از ارتفاع خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات گفت: متاسفانه در این مدت زمان، ۳۰ نفر از هموطنان به دلیل وقوع سیل (۱۹ نفر)، رعد و برق (۸ نفر) و ریزش کوه (۳ نفر) به دلیل شدت جراحات در ۱۰ استان کشور جان خود را از دست داده‌اند، همچنین طی این مدت با اعلام مفقودی ۳ نفر در شهرستان کوهپایه (اصفهان) و محور کرج – چالوس (البرز) تیم‌های جستجو جمعیت هلال‌احمر در حال جست وجو مناطق آسیب جهت کشف مفقودین هستند.
فرماندار خوی گفت: زلزله آسیبی به تاسیسات وارد نکرده، برق، آب و گاز در شهرستان پایدار است و مشکلی وجود ندارد و شهر در حالت عادی است.
همزمان با قطع برق ۳۰ مشترک پرمصرف اداری پایتخت، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از اعلام اسامی ادارات پرمصرف این شهر در هفته اول تیرماه خبر داد.
مدیرعامل برق پایتخت با اشاره به اهمیت رعایت مصوبات هیات دولت درباره کاهش مصرف برق بخش اداری توسط مدیران و مسوولان نهادهای مربوط، کاهش حداقل ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعت اداری و حداقل ۶۰ درصد کاهش مصرف در ساعت غیراداری را توسط همه دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی الزامی دانست.
در نتیجه این بی‌تدبیری اولاً اقتصاد ملی کشور از حداقل ۳۰ درصد کاهش مصرف انرژی برق محروم شده ثانیاً به زحمت افتادن بخش قابل توجهی از جامعه کارمندی کشور به ویژه کارکنان مستضعف دستگاه‌های دولتی که در اطراف و اکناف شهر‌های بزرگ مثل تهران زندگی می‌کنند و حداقل دو ساعت فاصله بین محل زندگی‌شان تا محل کارشان است و در این صورت کسی که در هشتگرد زندگی می‌کند برای اینکه ساعت ۶ صبح مثلاً در تهران بر سر کار خود حاضر شود باید ساعت ۴ صبح از منزل خارج شود.
مدیرکل مدیریت بحران اصفهان گفت: حوالی ساعت ۱۶ امروز در برج خنک‌کنندۀ نیروگاه برق اصفهان آتش‌سوزی رخ داد و این واحد نیروگاه از مدار خارج شد. با تلاش ۳۰ گروه آتش‌نشانی پس از مدتی آتش اطفا شد و حادثه مصدوم یا فوتی نداشت.
مرادیان با بیان اینکه مأموران آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل اقدام به رهاسازی راننده خودرو ۲۰۶ کردند، گفت: این حادثه سبب فوت راننده ۳۰ ساله شد و علت حادثه تصادف عوامل راهور اعلام خواهد شد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه‌ابری و گاهی وزش باد و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و روز سه شنبه (۵ اردیبهشت) نیمه‌ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
دبیر کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی (GIS) از اختصاص ۳۰ غرفه رایگان به شرکت‌های دانش‌بنیان‌ صنعت آب و برق در هفتمین کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی (GIS) خبر داد.
رحمانی‌پناه می‌گوید: «اصلا چیزی به نام برق وجود نداشت. برق ٢٠-۳۰ خانوار اینجا از بیمارستان ۵٠١ ارتش تامین می‌شد. به این صورت که ساعت ٤ یا ۵ بعد از ظهر که هوا تاریک می‌شد سرباز بیمارستان برق را روشن می‌کرد و چون سیستم تولید برق گازوئیلی بود، یک ساعت بعد که گازوئیل تمام می‌شد، دیگر برق نداشتیم. همه در خانه‌ها چراغ پیریموس و گردسوز داشتند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با تاکید بر اینکه بارش سنگین برف منجر به مسدود شدن راه‌های مواصلاتی و عدم دسترسی به روستا‌های فاقد برق شده است، گفت: خوشبختانه در شهرستان‌های بیجار، قروه، دهگلان، دیواندره و سروآباد تاکنون هیچ خاموشی ناشی از بارش برف به ثبت نرسیده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سیزدهمین روز شهریور ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
آسمان تهران فردا (۲۹ مردادماه) صاف، از بعد از ظهر کمی ابری تا قسمتی ابری و اواخر وقت افزایش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و در روز یکشنبه (۳۰ مردادماه) صاف تا کمی ابری و از بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
برق بیش از ۳۰ اداره پایتخت که به اخطارهای شرکت توزیع برق تهران بزرگ مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق توجهی نکرده بودند، قطع شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ