اصفهان- رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان از تردد بیش از ۲۱ میلیون وسیله نقلیه از ابتدای سفرهای نوروزی در استان اصفهان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور نخست وزیر دولت السودانی نرخ فقر در کشورش را بیش از ۲۰ درصد اعلام کرده و تصریح کرد که بیش از شش میلیون از شهروندان این کشور حقوق تامین اجتماعی دریافت می‌کنند.
سکه امروز نسبت به هفته گذشته با کاهش قیمت بیش از یک میلیون تومانی به کانال ۲۷ میلیون تومان رسیده است.
سکه امروز نسبت به هفته گذشته با کاهش قیمت بیش از یک میلیون تومانی به کانال ۲۷ میلیون تومان رسیده است.
چگنی گفت:حجم گاز ارسالی به نیروگاه‌ها از ابتدای امسال تا پایان بهار، ۲۱ میلیارد و ۸۱۴ میلیون متر مکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون مترمکعب افزایش داشت.
رشت- رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان از دستگیری یک قاچاقچی و کشف بیش از ۲۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان رودسر خبر داد.
منابع فلسطینی دقایقی پیش از حملات موشکی جدید مقاومت فلسطین به سوی اراضی اشغالی و همچنین حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به غزه خبر دادند.
رییس سازمان امور مالیاتی در متنی اعلام کرد که در دوره تحولی نظام مالیاتی بیش از ۲میلیون مودی مالیاتی جدید، تحقق کامل درآمدهای پیش بینی شده، رشد بیش از ۵۰درصد درآمدهای مالیاتی را شاهد بودیم.
گرانترین کفش تاریخ؛ بیش از ۲میلیون دلار!
سازمان ملل متحد اعلام کرد که بیش از ۲۱ میلیون شهروند یمنی به کمک و حمایت نیاز دارند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۰۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۳۴ تن از ایشان وخیم است.
رئیس مرکز ملی فرش گفت: از ابتدای سال تا پایان آذرماه، ۲‌میلیون و ۷۲۲ هزار و ۴۸۷ متر مربع فرش دستباف در کشور تولید شده است.
معاون عملیات سازمان امدادونجات از امدادرسانی به بیش از ۲۱ هزار نفر در زلزله خوی خبر داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۲۷۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۱۷۶ تن از ایشان وخیم است.
با توجه به ماندگاری شاخص کل در کانال ۶/ ۱میلیون واحد بعد از حدود ۲۸ماه و احتمال ادامه روند صعودی بازار سرمایه، حالا پس از یک دوره فرسایشی بیش از دوساله این امید وجود دارد که بازار بالاخره از رخوتی که در آن بود، خارج شود. به باور برخی کارشناسان، شاخص کل تا انتهای سال جاری مجدد کانال ۲میلیون واحد را فتح خواهد کرد و آنها که به ریسک‌های بازار وزن بیشتری می‌دهند نیز اعتقاد دارند این مهم در نیمه نخست سال۱۴۰۲ محقق خواهد شد. حالا به‌نظر می‌رسد تحلیلگران روی پایان یک دوره رکود بیش از دو ساله در بازار سهام اتفاق نظر دارند. البته پس گرفتن احتمالی کانال ۲میلیون واحدی برای شاخص کل نیز به معنی جبران زیان سرمایه‌گذارانی که در نیمه اول سال۹۹، وارد میدان پرریسکی به نام بورس تهران شدند، نخواهد بود. اما شواهد حاکی از آغاز روند صعودی بازار سرمایه است؛ صعودی که امکان دارد با اصلاح گاه و بی‌گاه شاخص کل نیز همراه شود و بار دیگر زیان سنگینی‌ را روی دست عده‌ای از سهامداران بگذارد.
درسال زراعی جاری پیش بینی شده است حدود ۲۷میلیون رأس دام، بیش از یک میلیارد و ۴۰۰میلیون قطعه طیور معادل تقریباً ۱۰۰درصد و حدود دومیلیارد و ۷۰۰میلیون قطعه آبزی زیرپوشش بیمه کشاورزی قرار گیرند.
منابع فلسطینی از کشته شدن بیش از ۲۰ نفر براثر وقوع آتش سوزی در یک منزل در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه خبر دادند.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز شنبه مورخ ۲۱ آبان ماه, بیش از ۵ برابر میزان تقاضا بود.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز شنبه مورخ ۲۱ آبان ماه, بیش از ۵ برابر میزان تقاضا بود.
از ابتدای سال جاری تا پایان هفته دوم آبان ماه سال جاری، بیش از ۴ هزار میلیارد تومان سود سنواتی برای ۲۱ میلیون سهامدار از طریق سجام واریز شد.
طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰ عملیات مقاومتی علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری و قدس اشغالی به وقوع پیوسته است.
امروز یکشنبه ۲۱ آگوست ۲۰۲۲ مصادف با پنجاه و سومین سالروز به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی به دست اشغالگران صهیونیست است؛ جنایتی که جهانیان شاهد آن بودند و هیچ واکنش حقیقی به آن نشان ندادند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۵۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۶ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۸۴ تن از ایشان وخیم است.
متهم گفت: من و محمود (مقتول) چند سالی است که باهم دوست هستیم و آن روز هم با هم قرار گذاشتیم تا برای شکار به یکی از مناطق جنگلی اطراف تهران برویم. قبل از آن دبه آبی را به عنوان سیبل در فاصله چند ده متری قرار دادیم. ابتدا محمود چند گلوله شلیک کرد و نتوانست به دبه بزند. بعد من اسلحه را گرفتم تا دبه را نشانه بگیرم که به یکباره گلوله به محمود خورد و در دم فوت کرد.
تداوم آلودگی هوا در ۱۶ استان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ