کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام بارش باران در برخی از محورهای استان های شمالی ، غرب و شمال غرب کشور از ترافیک سنگین در آز ادراه تهران - ساوه خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور‌های شمالی کشور، تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.
بررسی آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی کشور نشان می‌دهد؛ جاده هراز ترافیک سنگین است اما در محور فیروزکوه تردد روان گزارش می‌شود.
بر اساس اعلام مرکز مدیریت راهها از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی،همچنان جاده چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک مسدود است و تردد جایگزین برای مسافران از آزادراه تهران- شمال ممکن است
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال روان است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد روان در محورهای چالوس، هراز،آزادراه تهران _ شمال برقرار است.
بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه های کشور، تردد در محورهای شمالی روان است.
معاون عملیات پلیس راهور آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد و گفت: در محورهای شمالی شاهد تراکم تردد هستیم.
براساس آخرین وضعیت و محدودیت ترافیکی؛ در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین_ رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.
جهان‌تاب به ممنوعیت تردد تمامی تریلی از محور سوادکوه و تردد تمامی کامیون و کامیونت از محور هراز اشاره کرد و یادآور شد: باتوجه به انسداد محور کندوان و همچنین بازگشت برخی از مسافران از بعدازظهر پیش‌بینی افزایش حجم بار و ترافیک را به‌ویژه در محور‌های هراز و سوادکوه خواهیم داشت.
مرکز مدیریت راه‌های کشور امروز ۱۹ اسفند ماه آخرین وضعیت راه‌های کشور را اعلام کرد.
تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت روان است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور را اعلام کرد.
بر اساس آمارهای منتشر شده در مرکز مدیریت راه‌های کشور نشان می‌دهد تردد در محورهای شمالی روان است.
تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت روان است.
شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: تردد در تمامی محور‌ها روان گزارش شده و تنها در محور آزادراه قزوین - کرج از محمد شهر تا ساسانی و پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است.
آخرین وضعیت تردد در معابر تهران
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حجم ترددها در معابر اصلی و فرعی شهر تهران روبه افزایش و سنگین گزارش می‌شود.
آخرین داده‌های ترافیکی حاکی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از تردد روان در محورهای شمالی کشور خبر داد و گفت: ترافیک در مبادی ورودی پایتخت سنگین است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.
بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، به‌استثنای برخی از محورهای مسدود مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز است.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد از کلیه زائران و هم‌وطنان عزیز ایرانی که در شهر‌های عتبات عالیات، کربلای معلی و نجف اشرف و کاظمین حضور دارند؛ تقاضا می‌نماید با توجه به وضع مقررات منع رفت‌وآمد از سوی دولت محترم عراق، تا اطلاع ثانوی از هر گونه سفر و تردد به شهر‌های بغداد، کاظمین و سامراء خودداری نمایند.
ستاد اربعین در اطلاعیه‌ای از بسته شدن تمام مرزهای زمینی بین ایران و عراق خبر داد و زائران دچار سردرگمی شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ