نفرات آغاز کننده بازی برای آلومینیوم در دیدار با پرسپولیس معرفی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وینگر تیم گل‌گهر دیدار با پیکان را از دست داده و در لیست تیمش حضور ندارد.‌
پیام نیازمند و به ویژه میلاد سرلک دو بازیکن 28 ساله فوتبال ایران روزهای پراسترسی را پشت سر می‌گذراند.
در یکصد و شصت و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران نام چند کوچه و یک بلوار شهر تهران تغییر کرد.
نان قوت غالب مردم بوده و پس از ۳ سال قیمت آن در بعضی استان‌های کشور افزایش یافته است؛ در مشهد نان بربری از ۱,۱۵۰ تومان با افزایش حدود ۴۳ درصدی به ۱,۶۵۰ تومان در یک هفته اخیر رسیده است.
استقلال با چند تغییر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت، بازیکنانی که در ترکیب اصلی قرار می گیرند، انگیزه های خیلی بیشتری نسبت به شهرآورد شماره 100 دارند.
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
تیم فوتبال سپاهان با یک تغییر غیرمنتظره در ترکیب خود به مصاف مس رفسنجان می رود.
این ماهی بزرگ اخیرا سبک غذایی خود را تغییر داده و به یک شکارچی مرگبار تبدیل شده است، اما شکار او این بار نه در آب که در خارج از آب وجود دارد.
«مکرون» بعد از دیدار با «مسیح علی نژاد» در کنفرانس مونیخ گفت: از نظر تاریخی، تغییر رژیم در سایر کشورها نتوانسته درگیری ها را حل کند و "یک شکست کامل" بوده است.
ژوزه مورایس در غیاب چهار محروم خود با چندین تغییر و یک سورپرایز تیمش را به مصاف فولاد خوزستان فرستاده است.
زمان و ورزشگاه یک مسابقه از مرحله یک شانزدهم جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به دلیل بارش شدید باران تغییر کرد.
زمان و ورزشگاه یک مسابقه از مرحله یک شانزدهم جام حذفی به دلیل بارش شدید باران تغییر کرد.
ظاهرا باید امیدوار باشیم تکذیب شده یا با دخالت مقامات ارشد، اجرایش از دستور کار خارج شود بلکه خود طبیعت یا چرخ گردون تغییری در وضعیت به وجود آورد. تغییری که قطعا با آوردن یک پرنده با انبوه سوالات همراه با آن از آن سوی جهان رقم نخواهد خورد و فرجامی جز اتلاف هزینه و آبرو به دنبال نخواهد داشت...
میل به یک غذای یکسان در مدت زمان طولانی می‌تواند از علائم اولیه آلزایمر باشد. مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۵ نشان می‌دهد که تغییراتی در عادات غذایی افراد مبتلا به آلزایمر ایجاد می‌شود. آن‌ها ممکن است در یک دوره زمانی طولانی فقط میل به یک غذا داشته باشند که علت آن هم تغییرات مغزی و ذهنی آن‌ها است که لوب پیشین که پشت پیشانی و گوششان قرار گرفته تحت تاثیر قرار می‌گیرد و عملکرد آن متفاوت می‌شود و ممکن است رفتار‌های عجیب و غریب از فرد سر بزند. تغییر در اشتها هم ممکن است در افراد آلزایمری اتفاق بیفتد و ترجیحات آن‌ها در انتخاب غذا متفاوت شود.
ولید رکراکی ۱۱ بازیکن منتخب خود در دیدار با کرواسی را مشخص کرد.
زمان و محل برگزاری مسابقه دو تیم سایپا تهران و پاس همدان در جام حذفی تغییر کرد.
عباس عبدی گفت: امروز در وضعیتی زندگی می‌کنیم که نه روابط بین‌الملل، نه نظام رسانه‌ای نه ساختار اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و نه حتی و مهم‌تر از همه نه ویژگی‌های شخصیتی فردی در ایران مطلقا مشابه گذشته نیست و همه این‌ها نیاز به تغییر و تحول را در سیاست و حکمرانی ضروری کرده است.
با توجه به ازدواج بیش از ۱۶۰ هزار نفر و اضافه شدن ۳۲۰ هزار متقاضی، حداقل متقاضی وام ازدواج در سال ۱۴۰۰ و چهارماهه ۱۴۰۱، به بیش از ۵۷۰ هزار نفر خواهد رسید که از این میزان تنها ۱۲۰ هزار نفر وام ازدواج را دریافت کرده‌اند که بسیار میزان کمی به نسبت کل متقاضیان است.
پس از خط خوردن یوتو ناکایاما، هاجیمه موریاسو یک بازیکن جدید را به فهرست خود اضافه کرد.
یکی از راهکار‌های مفید در بهبود وضعیت سرانه مصرف ویتامین D، غنی‌سازی غذا‌های معمولی مانند غلات، بلغور جو دوسر و لبنیات با این ویتامین است.
وینچنزو یاکوئینتا بعد از پشت سر گذاشتن یک دوران عجیب و غریب به طور کامل سبک زندگی خود را تغییر داده است.
رضازاده تاکید کرد: «البته در پشت این اتفاقات و اعتراضات متاسفانه عناصر منافقین، ضد انقلاب، رادیوهای بیگانه و رژیم صهیونیستی به این قضیه دامن می‌زنند. آن‌ها به هیچ وجه صلاح کشور ما را نمی‌خواهند. معتقدم که پلیس، نیروی انتظامی، سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی باید با قدرت و جدیت این عوامل اخلال‌گر و مخل نظم و امنیت را شناسایی کنند و برخورد قانونی داشته باشند.»
استراتژی جدید رئال در نقل و انتقالات نشان می دهد که این باشگاه به سمت فوتبالی فیزیکی‌تر از گذشته رفته است. به این ترتیب و با خداحافظی لوکا مودریچ و تونی کروس، رئالی متفاوت را خواهیم دید.
تیم فوتبال استقلال که با سرمربی جدید خود در دو دیدار ابتدایی لیگ بیست و دوم سه گل خورده بود، با تصمیم «ساپینتو» به روش دفاعی این مرد پرتغالی برگشت و موفق به ثبت اولین کلین شیت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ