زمان و محل برگزاری مسابقه دو تیم سایپا تهران و پاس همدان در جام حذفی تغییر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمان بازی فولاد و تراکتور تغییر کرد
زمان ۴ مسابقه از هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تغییر کرد.
زمان ۴ مسابقه از هفته های سوم و چهارم لیگ برتر فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تغییر کرد.
تغییر زمان بازی تراکتور و پرسپولیس در تبریز
با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و طی شدن همه مراحل و فرایند برگزاری آزمون‌ها شامل چاپ و ارسال دفترچه و پاسخنامه سوالات و همچنین عدم امکان تغییر و جابجایی زمان برگزاری، آزمون‌های اعلام شده قبلی در زمان و محل مقرر برگزار خواهد شد.
کارمندان که معمولا خانه‌های‌شان در دور از محل کار بود، می‌بایست در این تغییر هزینه‌های سنگینی اعم از کمبود امکانات برای نگهداری فرزندان، فشار روحی ناشی از کمبود حمل‌ونقل عمومی برای تردد، عدم بهره‌برداری بهینه از زمان کار به دلیل کمبود مراجعه‌کنندگان در آن ساعات از روز و فشار کاری در ساعات میانی از حدود ۱۰ صبح تا یک بعدازظهر و.. را بدهند!
سرپرست هیات دوچرخه‌سواری آذربایحان‌شرقی از تغییر زمان و مکان برگزاری سی‌وششمین دوره‌ی تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان خبر داد.
در قدیم گاهی مسافرانی که اینجا می‌آمدند در اتاق‌های خاص، اتراق می‌کردند. با گسترش خانه‌سازی‌ها و شکل‌گیری کامل جوادیه، کاربری‌ها تغییر یافت و ارتباط‌ها با کشتارگاه گسست. تا مدت‌ها کاروانسرا‌های محل به منازل چهل خانه‌ای بدل شدکه خانوار‌های زیادی را به‌عنوان مستاجر در خود می‌دید. اما به‌مرور زمان و همه‌گیری و شیوع فرهنگ شهرنشینی در جنوب شهر، توقف این‌روند و متروکه شدن چهل خانه‌ها را به همراه داشت و به فراموش‌خانه‌ای بودن خود قانع شدند؛ اما وضع، همین‌طور باقی نماند.
برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا و تغییر زمان لیگ قهرمانان قاره کهن، چالش بزرگی را برای سازمان لیگ ایجاد کرده تا شروع فصل جدیدی رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران به یک دغدغه تبدیل شود.
کمیته مسابقات سازمان لیگ تاریخ برگزاری دیدار بین تیم های گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال راتغییر داد.
زمان آغاز دو مسابقه از هفته بیست و چهارم لیگ برتر تغییر کرد، همچنین ورزشگاه محل برگزاری یک دیدار از هفته بیست و ششم اعلام شد.
زمان برگزاری دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و نساجی تغییر کرد.
زمانی که داخل خودرو بودم و راننده تغییر مسیر داد، من از طریق برنامه واتس آپ برای خواهرم موقعیت مکانی خودم را فرستادم و بعد هم گوشی را زیر صندلی انداختم، می‌توانید از طریق موقعیت یاب گوشی خواهرم محل تردد آن‌ها را بررسی کنید
زمان و ورزشگاه یک مسابقه از مرحله یک شانزدهم جام حذفی به دلیل بارش شدید باران تغییر کرد.
عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه دیدگاه‌ها، آرمان‌ها و روحیات آحاد جامعه در گذر زمان تغییر کرده، گفت: نمی‌توان از جامعه انتظار رفتار باثبات در تمام اعصار داشت؛ چرا که جامعه زنده استو همانطور که به طور قطع، شیوه و روش زندگی در طول ۱۰۰ سال گذشته تغییر کرده، آیندگان هم شیوه زندگی متفاوتی خواهند داشت. آنچه که محل تعارض است، اصل رفتار مدنی است. گاهی برخی از دانشجویان اظهار می‌کنند، آیین‌نامه‌های کنونی را قبول ندارند و این موضوع را به طرق مختلف ابراز می‌کنند. برخی اعلام می‌کنند، به منظور تغییر آیین‌نامه‌ها دست به یک فعالیت مدنی می‌زنند.
زمان برگزاری یک مسابقه از هفته چهاردهم تغییر کرد و ورزشگاه محل برگزاری یک مسابقه از هفته چهاردهم لیگ یک اعلام شد.
سرپرست هوادار می گوید دنبال درآمدزایی با تغییر زمین محل بازی نیستند و مصاف‌شان با شاگردان ساپینتو در دستگردی برگزار خواهد شد.
مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر از احتمال تغییر زمان برگزاری مسابقه دربی خبر داد.
زمان برگزاری دیدار دو تیم نساجی و نفت مسجد سلیمان با تغییر مواجه شد و این مسابقه از ساعت ۱۵ آغاز می شود.
این مسابقه به جای پنجشنبه ۱۴ مهر در روز جمعه ۱۵ مهر ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
زمان و مکان تمرین امروز پنجشنبه تیم ملی فوتبال ایران تغییر کرد.
زمان آغاز مسابقه دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران در هفته ششم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ