عباس عبدی گفت: امروز در وضعیتی زندگی می‌کنیم که نه روابط بین‌الملل، نه نظام رسانه‌ای نه ساختار اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و نه حتی و مهم‌تر از همه نه ویژگی‌های شخصیتی فردی در ایران مطلقا مشابه گذشته نیست و همه این‌ها نیاز به تغییر و تحول را در سیاست و حکمرانی ضروری کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در کنار تکرار یاوه گوئی ها درباره ضرورت تقابل جهانی با برنامه هسته ای ایران، گفت که عادی سازی روابط تل آویو با عربستان به نفع آمریکاست.
رابطه‌ بین میلاد عبادی پور و بهروز عطایی بسیار خوب به نظر می‌رسد.
رسانه‌های عبری زبان از شکایت قضایی وزیر امنیت رژیم صهیونیستی علیه وزیر اسبق ارتش این رژیم خبر دادند.
مدافع ملوان از حس و حال عجیب این شهر و علاقه ای که مردم به فوتبال دارند می گوید.
مدافع ملوان می گوید امسال سال بقای این تیم بود و فصول بعدی متفاوت‌تر دنبال خواهد شد.
اولین تماس ماهواره‌ای با گوشی معمولی بین تگزاس و ژاپن از طریق اپراتور AT&T انجام شد.
ستاره رده های سنی طلایی‌پوشان اصفهان از کار کردن با حسین عبدی و شرایط تیم ملی نوجوانان می گوید.
گویی ما در محاصره انواع بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی هستیم و تردیدی نیست که این همه نفس‌ها را به شماره می‌افکند. اگر تحقیق گسترده میدانی از وضعیت روح و روان مردم انجام گیرد چه بسا نتایج بهت‌آوری حاصل شود!
مدافع هوادار می گوید شایسته پیروزی مقابل پرسپولیس بودند زیرا تیم برتر میدان بودند.
سرمربی خیبر خرم آباد می گوید در این استان اراده ای برای بالا آمدن تیم وجود ندارد
یک وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که سیاست این رژیم علیه ایران، چشم انداز صلح بین کشورهای عربی و تل آویو را گسترش می‌دهد.
رسانه های عبری تصاویری از ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی منتشر کرده اند که در حال زبان درازی به یک نماینده دیگر است.
رسانه های عبری اعلام کردند رئیس شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) شرایط ویژه ای برای تعرض ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی تعیین کرد تا این اقدام وی موجب واکنش فلسطینیان نشود.
این عجیب است که شما، خود در پلتفرمی حضور داشته باشید، حتی اگر برای دریافت تیک‌آبی هم اقدام نکنید، اما حضور دیگر کاربران را در آن محدود کنید. گویی اجازه استفاده از این پلتفرم فقط در اختیار خواص است و مردم عادی از این اجازه‌ای برخوردار نیستند. این اتفاق، پیامی تلخ را به جامعه منتقل می‌کند؛ پیامی با این مضمون که شما، کاربران عادی، شایستگی استفاده از این پلتفرم را ندارید و فقط ما، خواص هستیم که از شایستگی استفاده از آن برخورداریم.
عباس عبدی نوشت: آنچه که امروز جامعه ایران با آن مواجه است، این است که گویی مرغ سیاست آنان یک پا دارد و به هیچ تغییراتی پاسخ نمی‌دهد.
مکرون می گوید از عادی سازی روابط میان ایروان و باکو حمایت خواهد کرد.
حسن روحانی به ویژه بعد از سال ۹۶ از نبود اختیارات لازم دولت شکوه می‌کرد. با طرح این شکواییه‌ها، افرادی همچون عباس عبدی و سعید حجاریان خواستار استعفای رئیس دولت شدند. سیاسیون اما پیشنهاد عبدی را چنان تقبیح کردند که گویی گناهی کبیره است. ترکان آن را پیشنهاد «تندرو‌ها و کارشناسان دوروزه» دانست. عبدالله رمضان زاده، استعفای روحانی را همراهی با «اقتدارگرایان» خواند. حتی مهدی محمدی، تحلیلگر اصولگرا نوشت: «استعفا در این زمان، بخشی از عملیات براندازی است و بی عقوبت نمی‌ماند.»
عباس عبدی نوشت: از موضع بالا می‌گویند که ما یعنی صدا و سیما و دیگر نهاد‌های حکومتی، سلبریتی‌ها و ورزشکاران را بالا کشیدیم و حالا هنوز از روی سفره ما بلند نشده‌اند، گاز می‌گیرند. آنان بر سفره‌ای که از پول ملت پهن کرده و سلبریتی‌ها و ورزشکاران را بر این سفره دعوت کرده بودند، تاکید دارند، گویی که از پول خودشان حاتم‌بخشی کرده‌اند و اکنون توقع جبران آن را دارند.
مهرداد عبدی می گوید به عنوان مدافع عنوان قهرمان جام حذفی از اعتبار خود مقابل استقلال دفاع می کنند.
رضا مهاجری سرمربی نفت مسجدسلیمان می گوید اتهام مصدومیت عمدی به امیرحسین کریمی، رفتاری ناجوانمردانه است.
فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه «گویا سرنوشت برجام بدست آقای رییسی است» درباره پیامدهای تاثیرپذیری احتمالی او از «تندروهای بی مسوولیت» هشدار داد.
فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه «گویا سرنوشت برجام بدست آقای رییسی است» درباره پیامدهای تاثیرپذیری احتمالی او از «تندروهای بی مسوولیت» هشدار داد.
دروازه بان استقلال می گوید روحیه جنگندگی ریکاردو ساپینتو به تیمش بسیار کمک خواهد کرد.
در دیدار دوستانه پرسپولیس با تیم ملی امید، سرخپوشان با کاپیتان جدید وارد زمین شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ