یکی از راهکار‌های مفید در بهبود وضعیت سرانه مصرف ویتامین D، غنی‌سازی غذا‌های معمولی مانند غلات، بلغور جو دوسر و لبنیات با این ویتامین است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمان ۴ مسابقه از هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تغییر کرد.
زمان ۴ مسابقه از هفته های سوم و چهارم لیگ برتر فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تغییر کرد.
سیتی در شکست مقابل آرسنال در کامیونیتی شیلد، به وضوع نبود ایلکای گوندوگان را حس کرد و پپ باید چاره ای برای این معضل بیندیشد.
با توجه به تایید محرومیت اروپایی یوونتوس در فصل 24-2023 این باشگاه سیاست های نقل و انتقالاتی خود را تغییر می دهد.
متس هوملز در میان تعجب فصل پیش رو جایی بین کاپیتان های دورتموند نخواهد داشت.
دانشمندان مکان زمین‌ شناسی ای را شناسایی کرده ‌اند که به گفته آنان به بهترین وجه نشان‌ دهنده یک دوره جدید پیشنهادی به نام آنتروپوسین است که گامی بزرگ به سمت تغییر جدول زمانی رسمی تاریخ سیاره زمین محسوب می شود.
مهاجم فصل گذشته مس کرمان می‌گوید مصدومیت‌های پی در پی باعث شد تا لیگ بیست و دوم مطابق انتظار او پیش نرود.
پرونده فصل جاری رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در فصل جاری با قهرمانی زودهنگام شمس آذر با هدایت سعید دقیقی و صعود تیم استقلال خوزستان به عنوان تیم دوم بسته شد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور از ایجاد تغییر در کادر فنی این تیم خبر داد و گفت: فصل بعد سه مربی با سابقه کار در لالیگا به پاکو خمز اضافه می شوند.
علیرضا منصوریان ترکیب تیمش برای دیدار با آلومینیوم اراک در آخرین بازی فصل را اعلام کرد.
ریکاردو ساپینتو برای دیدار با تراکتور، تغییرات گسترده ای را در ترکیب تیمش ایجاد کرده و پیش از مصاف جام حذفی با نساجی، به چند ستاره تیمش استراحت داده است.
یکی از خصوصیت های این فصل استقلال تغییر نتیجه توسط بازیکنان تعویضی بود و در چند بازی بعد از خوردن گل شکست یا تساوی نتیجه بازی را به سود خود پایان برد.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که بسیاری از سلول‌های حیاتی برای سلامتی در هر ساعت، روز و حتی فصل در تغییر و نوسان هستند.
برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا و تغییر زمان لیگ قهرمانان قاره کهن، چالش بزرگی را برای سازمان لیگ ایجاد کرده تا شروع فصل جدیدی رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران به یک دغدغه تبدیل شود.
ساعت یک مسابقه از هفته بیست و یکم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تغییر کرد.
عضو هیئت علمی گروه روانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی، گفت: خلق ۱۱ درصد از عموم مردم با شروع فصل پاییز و سرد شدن هوا کاهش پیدا می‌کند.
ساعت برگزاری یک مسابقه از هفته هجدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تغییر کرد.
زمان و ورزشگاه یک مسابقه از مرحله یک شانزدهم جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به دلیل بارش شدید باران تغییر کرد.
یازده تیم در نیم فصل لیگ برتر مردان سال 1401 تغییراتی در ترکیب خود ایجاد کردند و 41 بازیکن را به خدمت گرفتند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال فهرستی از بازیکنان مد نظرش برای نیم فصل و آنهایی که به کار آبی پوشان نمی آیند را در اختیار مدیرعامل این باشگاه قرار خواهد داد.
وزیر امور خارجه در گفت‌وگوی تلفنی با همتای آذربایجانی بر آمادگی ایران برای کمک به حل و فصل اختلافات این کشور با ارمنستان تأکید کرد و گفت: مرز ایران و ارمنستان باید بدون تغییر حفظ شود.
ساعت دو مسابقه از هفته چهارم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تغییر کرد.
شکست در شروع کار به همراه استقلالی که یک فصل نباخته بود، آن هم برابر تیم مربی هموطن، یک اتفاق بد برای ساپینتو بود. مربی‌ای که می‌گوید جاه‌طلب است و ذهن برنده دارد.
بالاخره مسابقات لیگ برتر در دوره بیست و دوم از ساعاتی دیگر و با مصاف همیشه دیدنی استقلال و سپاهان آغاز می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ