وینچنزو یاکوئینتا بعد از پشت سر گذاشتن یک دوران عجیب و غریب به طور کامل سبک زندگی خود را تغییر داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرخی روبرتو، کاپیتان بارسلونا، جدایی عثمان دمبله را غیرمنتظره و شرم آور می داند.
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکومیت هتک حرمت ساحت قرآن کریم در سوئد و دانمارک این اقدام را شرم آور خواند.
سرمربی تیم فوتبال پیکان به انتقاد از روند داوری به سود تیم سپاهان پرداخت و گفت: این اتفاقات برای فوتبال شرم آور است.
لوکا مودریچ، هافبک رئال مادرید، پس از تساوی 1-1 مقابل منچسترسیتی درباره گلی که کوین دی‌بروینه به ثمر رساند صحبت کرد.
رئیس جمهوری ترکیه در انتقاد از دیدار سفیر آمریکا در آنکارا با رقیب اصلی وی در انتخابات آتی، تاکید کرد که در انتخابات باید به این کشور درس عبرت داد.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن، در جریان بازی امشب تیمش مقابل لیون به شدت مورد اعتراض هواداران این تیم قرار گرفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: انتظار می‌رفت وزیر خارجه آلمان قبل از هر چیز به خاطر عملکرد شرم آور گذشته دولت این کشور در قبال دو ملت ایران و عراق عذرخواهی می‌کرد، نه این که با طرح ادعا‌های بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، تلاش نماید تا سابقه جنایات کشورش در حمایت از رژیم صدام علیه ایران و نیز جنایت ننگین تجهیز رژیم بعث به سلاح‌های شیمیایی به منظور بکارگیری آن علیه نظامیان و شهروندان بی دفاع ایرانی و عراقی را مخفی کند.
وزیر خارجه روسیه به شدت از رویکرد جی بیست انتقاد کرد و آنرا شرم آور خواند.
خیلی وقت‌ها با بابک درد دل می‌کردم و او همیشه به حرف هایم گوش می‌داد. یک روز به او گفتم: «من ساعات زیادی سرکارم و دل نگران تنهایی سمانه هستم. نمی‌دانم باید چه کار کنم؟» بابک کمی فکر کرد و گفت: «سمانه را خانه ما بیاور.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سکوت کشورهای غربی نسبت به نقض مکرر حاکمیت و تمامیت سرزمینی سوریه از سوی رژیم متجاوز صهیونیستی را شرم‌آور است.
دبیر کل ناتو هتاکی به کتاب مقدس مسلمانان از سوی افراطیون در سوئد را شرم آور توصیف کرد.
فرزاد مجیدی مربی سابق استقلال که برای پیگیری مطالباتش راهی ساختمان باشگاه شده بود، با اتفاقات عجیبی روبه‌رو شد.
پل پارکر عقیده دارد فشارهایی که از سوی هواداران رونالدو به وخهورست وارد می شود، بی رحمانه است.
مراسم معارفه کریستیانو رونالدو پر از اتفاقات مهم و جالب توجه بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اقدام اخیر برخی ورشکستگان سیاسی آمریکا در تروریسم شویی و تقدیس شرم آور سرکرده تروریست منافقین و مزدور صدام جنایتکار، چهره دروغین حقوق بشری آمریکا را شفاف تر کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعطای جایزه حقوق بشر به زنان ایرانی توسط دو رژیم ناقض حقوق ملت ایران! را شرم آور خواند.
سفارت روسیه اعلام کرد که یک سوال طبیعی مطرح می شود: آیا چنین سیاست دو گانه ای در مسیر اوکراین تنها نمونه ای از معامله "شرم آور" نیست که جیمز کلورلی با نگرانی درباره آن بحث می کند؟
هری می‌گوید: «همه اخبار سلطنتی از این طریق به رسانه‌ها انتقال می‌یابد، اما معضل در اینجاست که آن‌ها داستان‌های پرآب‌وتاب می‌خواهند و نه حقیقت.» هری همچنین به مصاحبه شرم‌آور بی‌بی‌سی با مادرش، پرنسس‌دیانا، اشاره می‌کند. او در حالی که اذعان می‌کند مصاحبه با ابزار‌های «فریبکارانه» ترتیب داده شده بود، می‌گوید: «مادرم از حقایق زندگی خود صحبت کرد.»
دیدار تیم‌های ملی حفاری و نفت اهواز از هفته هشتم لیگ برتر نوجوانان کشور با اتفاقات تکراری این روزهای فوتبال خوزستان همراه بود.
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که سکوت جامعه بین الملل در قبال جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین نشان دهنده دروغ بودن ادعاهای حقوق بشری برخی کشورها است.
مربی ذوب آهن می‌گوید باشگاه استقلال اجازه صحبت و بیانیه در مورد بازی پیش‌رو را ندارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه، «غمخواری» و «هواداری» مردم ایران توسط دولتهایی که با اِعلام و اِعمال سیاست «فشار حداکثری» و «تحریمهای ویرانگر»، می‌خواستند ایران را به زانو دربیاورند، شرم آور خواند.
لیورپول در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان شکستی تلخ را تجربه کرد و در خانه ناپولی بازی را با نتیجه 4-1 واگذار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ