منابع فلسطینی شامگاه دوشنبه از درگیری بین فلسطینی ها و نظامیان صهیونیست در جنین خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یورش نظامیان صهیونیستی به نابلس برای تخریب خانه یک فلسطینی با مقابله مقاومت با اشغالگران روبرو شد.
به دنبال دستور حضور بیشتر نظامیان در مسجد الاقصی و ادامه تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به حرم ابراهیمی به بهانه عید پسح، فلسطینی‌ها نیز مبارزه مسلحانه را افزایش داده‌اند.
رئیس ائتلاف فتح عراق، حملات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین را محکوم و تأکید کرد که اقدامات مقاومتی فلسطینی های شجاع، حق طبیعی مردمی است که حقوقشان پایمال شده است.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن محکومیت شدید جنایت صهیونیست ها در اردوگاه جنین و به شهادت رساندن 9 فلسطینی،تأکید کرد که درگیری با صهیونیست ها در سراسر خاک فلسطین به سوی انفجار بزرگ پیش می رود.
منابع فلسطینی از درگیری شدید رزمندگان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین و شهادت یک جوان فلسطینی در این درگیری ها خبر دادند.
منابع فلسطینی شامگاه چهارشنبه از وقوع درگیری بین نظامیان صهیونیست و فلسطینی ها در مناطق مختلف قدس اشغالی خبر دادند.
پلیس رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از درگیری با فلسطینی ها پس از نماز جمعه و همچنین اقدامات گروه های مقاومتی، در قدس اشغالی و کرانه باختری حالت آماده باش اعلام کرد.
امروز شنبه نقاط مختلف کرانه باختری شاهد درگیری های شدید میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اعتراض به اعدام خیابانی «عمار مفلح» جوان فلسطینی در نابلس بود.
درگیری ها در کرانه باختری با حملات و یورش صهیونیست در شامگاه دوشنبه و بامداد سه شنبه در محلات و مناطق مختلف فلسطینی نشین ادامه داشته است.
منابع فلسطینی شامگاه یکشنبه از درگیری رزمندگان مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در منطقه جبع واقع در جنوب جنین در کرانه باختری خبر دادند.
منابع فلسطینی ضمن اشاره به زخمی و بازداشت شدن ده ها فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری، از تیراندازی رزمندگان مقاومت به یک شهرک صهیونیست نشین خبر دادند.
منابع فلسطینی شامگاه پنج شنبه از درگیری فلسطینی ها با نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در محله شیخ جراح در قدس اشغالی خبر دادند.
منابع فلسطینی شامگاه یکشنبه از وقوع درگیری بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی خبر دادند.
منابع فلسطینی شامگاه سه شنبه از وقوع درگیری بین فلسطینی ها و نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف قدس اشغالی خبر دادند.
عضو کمیته مرکزی جنبش فتح درباره تحولات نابلس و درگیری میان فلسطینی ها و نهادهای تشکیلات خودگردان هشدار داد.
عضو کمیته مرکزی جنبش فتح درباره تحولات نابلس و درگیری میان فلسطینی ها و نهادهای تشکیلات خودگردان هشدار داد.
منابع فلسطینی از تیراندازی رزمندگان مقاومت به مواضع صهیونیست ها در مناطق مختلف کرانه باختری و زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در شهرکی نزدیک رام الله خبر دادند.
شامگاه جمعه مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه نابلس و رام الله صحنه درگیری های شدید فلسطینی ها علیه نظامیان صهیونیست بود.
فلسطینیان با تجمع در شهرک بیت لید در شهر طولکرم در کرانه باختری، نماز جمعه را در این سرزمین در معرض تهدید تبدیل شدن به شهرک‌های یهودی نشین توسط اسرائیل به جای آوردند. پس از اقامه نماز، بین فلسطینی ها و سربازان اسرائیلی درگیری رخ داد و سربازان اسرائیلی با بمب‌های گاز اشک آور تظاهرات را سرکوب کردند.
به دنبال وقوع درگیری های شدید میان فلسطینیان و صهیونیست ها در کرانه باختری ۷ فلسطینی به شدت مجروح شدند.
سخنگوی حماس تاکید کرد که درگیری نظامیان صهیونیست در کرانه باختری و زخمی شدن یک نظامی این رژیم، نشان دهنده اصرار جوانان فلسطینی بر مقاومت در برابر تجاوزات اشغالگران قدس است‌.
سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در رفح در جنوب نوار غزه رژه نظامی برگزار کرد. در این رژه نظامی موشک‌ها و راکت‌های مختلفی به نمایش گذاشته شد. همچنین صد‌ها تن از مبارزان مقاومت در این رژه نظامی شرکت داشتند. این رژه حدود دو هفته پس از پایان درگیری سه روزه مقاومت با رژیم صهیونیستی در غزه برگزار شد که این بیانگر آمادگی مقاومت برای هرگونه رویارویی مجدد با دشمن صهیونیستی است.
خبرنگار اسپوتنیک در فلسطین اعلام کرد که در جریان درگیری‌ها میان فلسطینی‌ها و نظامیان رژیم صهیونیستی در شهر نابلس یک فلسطینی ۱۸ ساله به شهادت رسید.
منابع فلسطینی از یورش شهرک نشینان صهیونیست به مقبره حضرت یوسف (ع) در نابلس و درگیری فلسطینی ها با نظامیان اشغالگر خبر دادند.
منابع فلسطینی از درگیری در الخلیل میان نظامیان رژیم صهیونیستی و فلسطینی ها و زخمی شدن شماری از فلسطینی ها خبر می دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ