مصوبه خدمت وظیفه روحانیون در آموزش و پرورش ابلاغ شد و داشتن جواز تلبس الزامی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل سازمان فناوری اطلاعات با تشریح مصوبه اخیر درباره سرویس های ابری گفت: براساس این مصوبه شرکتهای تحت پوشش خدمات ابری و سرویسهای ابری حمایت بیشتری می شوند.
عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: کمیسیون مصوب کرد که مشمولان دارای ۳ فرزند و بیشتر و مشمولان بالای ۳۵ سال دارای دو فرزند از خدمت سربازی معاف شوند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی، تعرفه ترافیک سرویس‌های داخل کشور نیم بها و خدمات پایه کاربردی یک سوم است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: طبق مصوبه این کمیسیون، سازمان برنامه و بودجه مکلف به تایید صلاحیت موسسات و شرکت‌های تسهیل‌گر ارائه‌دهنده خدمات توسعه کسب‌وکار شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خصوص آخرین مصوبه اتحادیه جهانی مخابرات مبنی بر ورود اینترنت ماهواره‌ای به ایران گفت: همچون گذشته از ارائه دهندگان خدمات اینترنت ماهواره‌ای برای فعالیت در جمهوری اسلامی ایران به خصوص فعالیت در مناطق روستایی استقبال می‌کنیم.
بانک سپه در راستای مصوبه هیأت وزیران مبنی بر ارائه خدمات پرکاربرد دستگاه های اجرایی از طریق پنجره واحد خدمات دستگاه و اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به مشتریان خود خدمات می دهد.
طبق مصوبه سازمان لیگ بسکتبال، به خدمت گرفتن بازیکن خارجی برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر با شرایطی ویژه خواهد بود.
مدیرکل دفتر خدمات آماد و توزیع وزارت صمت با بیان اینکه کمبودی در عرضه روغن موتور نداریم، گفت: عرضه در برخی از فروشگاه ها نسبت به قیمت مصوب بالاتر است و ما به دنبال سامان دهی این بخش هستیم.
با مصوبه مجلس، کلیه بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی، صندوق‌های قرض‌الحسنه، تعاونی‌های اعتبار و ارائه‌کنندگان خدمات کیف پول موظف به اختصاص شناسه یکتا به کلیه تراکنش‌ها شدند.
واگذاری زمین به سه خانواده دارای فرزندان چهارقلو در شهرهای دزفول، حمیدیه و گتوند با حضور معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در محل میز خدمت وزارت راه و شهرسازی مصوب شد.
صفهان- مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان گفت: واحدهای صنفی براساس قوانین بالا دستی، قانون عفاف و حجاب و مصوبه شورای اداری استان نباید به افراد بدون حجاب خدمات ارائه کنند.
صفهان- مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان گفت: واحدهای صنفی براساس قوانین بالا دستی، قانون عفاف و حجاب و مصوبه شورای اداری استان نباید به افراد بدون حجاب خدمات ارائه کنند.
ارکانی توضیح داد: طبق آئین‌نامه افزایش حقوق در سال ۱۴۰۱ حداقل حقوق و فوق‌العاده‌های مستمر کلیه کارمندان شاغل در دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۷۶ قانون مدیریت خدمات کشوری یعنی همان عموم کارمندان ۲۴.۷۱۵.۰۰۰ ریال بوده که امسال بر اساس مصوبه مجلس به آن ۲۰ درصد اضافه شده و این مبلغ به ۲۹ میلیون و ۶۵۸ هزار ریال رسیده است؛ این بدان معناست که افزایش ۲۰ درصدی روی حداقل حقوق و فوق‌العاده‌های مستمر اعمال شده و شاهد افزایش ۲۰ درصدی حقوق نسبت به سال گذشته هستیم.
ارکانی در توضیح شروط دادن این مجوز به وزارت «صمت» برای واردات خودرو‌های کار‌کرده، تاکید کرد: آیین‌نامه نحوه اجرائی این مصوبه مجلس نیز از سوی وزارتخانه‌های «صمت»، راه و شهرسازی، کشور، اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه با تأکید بر لزوم تأمین قطعات، خدمات پس از فروش و معاینه فنی تهیه خواهد شد.
مجلس شورای اسلامی مصوب کرد سازمان بیمه سلامت نسبت به پوشش خدمات درمانی در دو صندوق بیمه سلامت همگانی و بیمه روستاییان و عشایر اقدام کند.
مطابق با مصوبه مجلس شورای اسلامی، پاداش پایان خدمت کارکنان دولت در ازای هر سال خدمت حداکثر تا سی‌ سال و تا سقف ۵۲۰ میلیون تومان خواهد بود.
مشهد ـ قائم مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: بیش از ۶۸ مصوبه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی برای خدمت به زائران نوروز ۱۴۰۲ به صورت کامل و دقیق اجرا شود.
هیات وزیران در ۱۸ آبان به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور، لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶ را به تصویب رساندند تا «تعطیلی پنج‌شنبه ها» و کاهش ساعات کاری را کلید بزنند. به این صورت که تعطیلات آخر هفته به دو روز افزایش یابد و در عین حال از ساعت کاری در حدود ۵/ ۱ ساعت در طول هفته بکاهند.
مشهد ـ مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: مصوبه رایگان شدن استفاده از خدمات ناوگان حمل‌ونقل عمومی اعم از مترو و اتوبوس ویژه خبرنگاران در مشهد وارد فرآیندهای قانونی شد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: طبق مصوبه این کمیسیون، استانداران، فرمانداران و شهرداران نمی‌توانند در حوزه انتخابیه محل خدمت برای نمایندگی مجلس اعلام داوطلبی کنند.
تعرفه خدمات تغییر نام و تغییر مکان خطوط تلفن ثابت بایستی براساس مبالغ تعیین شده در مصوبه شماره ۲ جلسه ۳۲۴ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از متقاضیان دریافت شود.
وزیر آموزش و پرورش از برگزاری آزمون معلمان مهرآفرین در مهر خبر داد و گفت: درخواست آنها این است که آزمون ندهند در حالی که قانون مدیریت خدمات کشور مصوب کرده است که این افراد باید آزمون دهند.
شرکت نفت ایرانول برای تسهیل جابه ­جایی زائران اربعین حسینی اقدام به عرضه مستقیم محصولات با قیمت مصوب در مرزهای ورود و خروج زوار اربعین کرده است.
با مصوبه دولت: بیمه ناباروری جزء خدمات بیمه پایه شد، بیمه سلامت، همه زوجین نابارور فاقد بیمه پایه را بیمه می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ