عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس برای ساماندهی تعطیلات رسمی کشور بدون اشکال به نظر می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل سازمان فناوری اطلاعات با تشریح مصوبه اخیر درباره سرویس های ابری گفت: براساس این مصوبه شرکتهای تحت پوشش خدمات ابری و سرویسهای ابری حمایت بیشتری می شوند.
اگر به‌دنبال نامه، مصوبه یا اطلاعات خاصی از نهاد‌های دولتی هستید، می‌توانید درخواست خود را از طریق این سامانه ثبت و پیگیری کنید.
اسماعیلی درباره مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره ساماندهی صوت و تصویر در فضای مجازی و اینکه گفته می‌شود مدیریت آن را به صدا و سیما واگذار شده است، گفت: از اواخر دولت قبل تصمیمی گرفته شد که طبق آن تمام اختیارات صوت و تصویر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صدا و سیما منتقل شود.
گروه خودروسازی سایپا طبق قانون و بر اساس قیمت گذاری شورای رقابت، خودروهای چانگان وارداتی خود را به ثبت نام کنندگان در سامانه یکپارچه عرضه خودرو وارداتی، عرضه خواهد کرد.
مدیرکل دفتر خدمات آماد و توزیع وزارت صمت با بیان اینکه کمبودی در عرضه روغن موتور نداریم، گفت: عرضه در برخی از فروشگاه ها نسبت به قیمت مصوب بالاتر است و ما به دنبال سامان دهی این بخش هستیم.
طبق مصوبه مجلس کلیه دستگاه‌ها، نهادهای اجرایی و زیر مجموعه های آن ها مکلفند استعلامات مورد نیاز اقامت و سکونت متقاضیان خود را صرفاً از طریق سامانه ملی املاک و اسکان کشور انجام دهند.
سازمان حمایت در نامه ای به مونتاژکاران ضمن تاکید بر رعایت قیمت های اعلامی از سوی شورای رقابت و عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه تاکید کرد که عدم رعایت مصوبه به منزله گرانفروشی است.
سازمان حمایت در نامه ای به مونتاژکاران ضمن تاکید بر رعایت قیمت های اعلامی از سوی شورای رقابت و عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه تاکید کرد که عدم رعایت مصوبه به منزله گرانفروشی است.
اگرچه مصوبه ۴۷۳ شورای رقابت دو سال پیش تصویب و به خودروسازان ابلاغ شده اما در دور جدید فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه شاهد تخلف خودروسازان در دریافت مبالغ اضافی از متقاضیان هستیم.
با مصوبه مجلس، دستگاه‌های اجرایی مکلفند اطلاعات اموال غیرمنقول، انفال و اموال تملیکی که به‌ عنوان مالک، بهره‌بردار، متولی و نماینده دولت در اختیار دارند را در سامانه سادا ثبت و تکمیل نمایند.
نماینده مردم خلخال در مجلس گفت: رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به دنبال حذف مصوبه ساماندهی کارکنان دولت است، اما مجلس از این مصوبه کوتاه نمی‌آید.
در جلسه هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوبه «ساماندهی کارکنان دستگاه های موضوع ماده ۲۹» بررسی شد.
رئیس جمهور «قانون اصلاح ماده (۱۰) قانون ساماندهی صنعت خودرو » و «قانون موافقتنامه همکاری اقتصادی و تجاری دولت‌های ساحلی خزر» را برای اجرا به دستگاههای اجرای ذیربط ابلاغ کرد.
مشهد ـ شهردار مشهد گفت: یک‌هزار میلیارد تومان برای ساماندهی بافت پیرامونی حرم امام رضا (ع) و همچنین یک‌هزار و ۵۰ میلیارد تومان نیز برای ساماندهی بافت فرسوده عامل، آبکوه و وکیل آباد مصوب شد.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با تأکید بر اینکه طبق قانون، ۲۵ رسته شغلی باید از شهرها خارج شوند، گفت: مشاغل دیگری نیز طبق مصوبه شورای شهر تهران باید از برخی مناطق خارج شوند.
وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در حالی اخیرا با مصوبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ مجلس در رابطه با الزام خودروسازان به اسقاط خودروهای فرسوده مخالفت کرده که مهلت دو ماهه مجلس به وزیر صمت رو به اتمام بوده و این اصرار برای لغو الزام خودروسازان برای اسقاط خودروهای فرسوده، با وجود صراحت ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو ممکن است دوباره واکنش نمایندگان را در پی داشته باشد.
وزیر صمت گفت: طبق مصوبه امروز هیئت دولت بانک مرکزی موظف شد سامانه یکپارچه‌ای برای تسهیلات ارزی و ریالی راه اندازی کند تا کل فرایند و میزان سود در آن ذکر شود.
ممنوعیت واردات خودرو به دلیل محدودیت‌های ارزی در سال ۱۳۹۷ از سوی شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مصوب شد و تمدید آن تا اردیبهشت امسال ادامه داشت. در نهایت با تصویب قانون ساماندهی صنعت خودرو، این ممنوعیت پایان یافت و حالا جزئیات آیین نامه واردات خودرو نیزدر دولت مصوب و ابلاغ شده است.
اعضای هیئت دولت با لایحه اصلاح قانون ساماندهی صنعت خودرو و اصلاح مصوبه مربوط به شماره گذاری موتورسیکلت و خودروهای دیزلی موافقت کردند.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام نمود: از این تعداد، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون نفر برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام کرد: از این تعداد بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
رشت- نماینده رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه روند اجرای فعالیت های مرتبط با حل معضل پسماند سراوان رضایت بخش نیست، گفت: این موضوع در صحن علنی مجلس نیز مطرح شده است.
هر آنچه که باید درمورد سرخک بدانیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ