مونتانا به اولین ایالت آمریکا مبدل شده که دسترسی به برنامه شبکه اجتماعی جنجالی تیک تاک را مسدود می‌کند. این کار بر مبنای مصوبه مجلس محلی این ایالت صورت می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استارت‌آپ هوافضا JetZero تا سال ۲۰۲۷ نمونه اولیه یک هواپیمای بال مختلط را برای نیروی هوایی ایالات متحده خواهد ساخت. این هواپیما بر اساس بدنه Z-۵ ساخته خواهد شد.
نیویورک ردبولز اولین حریف لیونل مسی در لیگ فوتبال ایالات متحده خواهد بود.
اصالت نقش برجسته ساسانی استرداد شده به کشور فردا در اولین مرحله بررسی شده و نتایج آنالیزها و عکسبرداری ها در اختیار همه پژوهشگران قرار می‌گیرد.
پلیس «باجور» در ایالت خیبرپختونخواه پاکستان اعلام کرد که تحقیقات اولیه حاکی از آن است که شاخه منطقه‌ای داعش مسئول حمله تروریستی دیروز در این کشور است.
ریس جیمز در آستانه تور پیش فصل چلسی در ایالات متحده آمریکا از مصدومیت رنج می‌برد.
اگر ادعا‌های پینوتی واقعاً درست باشد، به معنی تغییر در تاریخ خواهد بود، چرا که نخستین حادثه‌ای که به سقوط بشقاب پرنده‌ها مرتبط دانسته می‌شود مربوط به «حادثه رازوِل» در سال ۱۹۴۷ است که در شهر رازول (Roswell) واقع در ایالت نیومکزیکوی ایالات متحده رخ داد و چندین دهه است که به عنوان اولین محل سقوط ادعایی یک بشقاب پرنده شناخته می‌شود.
هواپیمای X-۵۹ می‌تواند مسیر‌های سریع‌تر جدیدی را در سراسر ایالات متحده و حتی دنیا ایجاد کند. گرچه این که چه افرادی خواهند توانست از عهده هزینه‌های آن بربیایند یک مسأله جدا خواهد بود.
اولین دوره جام جهانی باشگاه‌ها با فرمت جدید در ایالات متحده برگزار می‌شود.
لیونل مسی می‌تواند اولین بازی خود را در ایالات متحده، برای تیم منتخب ستاره‌های MLS مقابل آرسنال انجام دهد.
مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیسبوک، در اولین تورنمنت جوجیتسو برزیلی مقابل حریف خود شکست خورد. ویدئوی این مسابقه که در شهر ردوود ایالت کالیفرنیا برگزار شد، میلیاردر ۳۸ ساله را نشان می‌دهد که تلاش می‌کند رقیب خود را به زمین سنجاق کند، اما در نهایت خودش به تشک می‌چسبد.
این مار نادر برای اولین بار در سال ۱۹۳۶ در منطقه لاخیمپور خری در ایالت اوتار پرادش در هند مشاهده شد. محققان آن را با نام علمی Oligodon kheriensis توصیف کردند.
المانیتور نوشت: سیامک نمازی طی مصاحبه با سی‌ان‌ان از زندان اوین، جایی که از سال ۲۰۱۵ به دلیل «ارتباط با یک کشور متخاصم» (ایالات متحده آمریکا) در بازداشت به سر می‌برد، از جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا درخواست کرد که سیاسی بازی را کنار بگذارد و «به این کابوس» برای او و دو فرد دو تابعیتی دیگر پایان دهد.
براساس این اعلامیه طی سه هفته گذشته جت‌های جنگنده ایالات متحده چهار شیء پرنده شامل یک بالون بزرگ چینی و سه شی پرنده بسیار کوچکتر دیگر را بر فراز آسمان کانادا، آلاسکا و دریاچه هورون ساقط کرده است. این اولین شلیک به اشیاء پرنده غیرمجاز در حریم هوایی ایالات متحده در زمان صلح بوده است.
اولین مالک ثبت شده جزیره جولیان ورکمن بود که در ژوئن ۱۸۴۶ توسط فرماندار مکزیک پیو پیکو برای ساختن فانوس دریایی منصوب شد. در سال ۱۸۴۸، در پایان جنگ آمریکا و مکزیک، کالیفرنیا به همراه جزیره به مالکیت ایالات متحده درآمد.
ایالات متحده در حال آماده شدن برای ارائه بسته تسلیحاتی جدید ۲.۲ میلیارد دلاری به اوکراین است.
هم‌زمان با اولین روز سال جدید میلادی، رسانه‌های آمریکا از وقوع یک حادثه تیراندازی در ایالت آلاباما خبر می‌دهند.
جام‌جهانی کشتی آزاد در شرایطی از ساعاتی دیگر در ایالت آیووا آمریکا آغاز خواهد شد که ژاپنی‌ها به عنوان اولین حریف ایران بدون ستاره‌های‌شان به جام‌جهانی آمده‌اند اما تیم منتخب جهان ستاره‌های شاخصی را در خود جای داده است.
نیروی هوایی ایالات متحده از بمب افکن رادارگریز هسته‌ای جدید خود رونمایی کرد که به تدریج جایگزین هواپیما‌هایی خواهد شد که برای اولین بار در جنگ سرد پرواز کردند.
دموکرات های مجلس نمایندگان ایالات متحده تصمیم گرفتند حکیم جفریس را به عنوان اولین رهبر حزب سیاه پوست انتخاب کنند.
تیم‌ملی انگلیس در صورت برتری مقابل ایالات متحده، بی توجه به سایر مسابقات به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.
با اعلام اعلام نتایج اولیه انتخابات کنگره، دو زن و یک مرد مسلمان فلسطینی تبار در ایالت های جورجیا، ایلینوی و میشیگان به مجلس نمایندگان آمریکا راه یافتند.
روز پنج‌شنبه ۲۴ شهریور اولین موتورسیکلت پرنده جهان در نمایشگاه خودروی دیترویت در ایالات متحده عرضه شد. استارت‌آپ ژاپنی «اروینس تکنولوژی» این موتورسیکلت یا «هاوربایک» پیشرفته را ساخته است؛ وسیله نقلیه‌ای که می‌تواند ۴۰ دقیقه پرواز کند و به سرعت ۶۲ مایل در ساعت برسد. قیمت تخمینی نسخه آمریکایی این موتورسیکلت ۷۷۷ هزار دلار اعلام شده است. رییس نمایشگاه خودروی موتورسیتی گفت: «احساس می‌کنم به معنای واقعی کلمه ۱۵ ساله هستم و به تازگی از جنگ ستارگان بیرون آمده‌ام و سوار دوچرخه‌شان شده‌ام. این هاوربایک عالی است. البته در ابتدا کمی دلهره خواهید داشت، اما من فقط حس خوشحالی داشتم.» شوهی کوماتسو، بنیانگذار و مدیرعامل اروینس تکنولوژی نیز می‌گوید این شرکت ساخت پهپاد‌ها و وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین را آغاز کرده است.
در گزارش آلنا دوهان آمده است: ایران همانند سایر کشور‌های تحت تحریم از گسترده شدن صلاحیت آمریکا در معاملات بانکی بین المللی به دلیل ارتباطات بانک‌های ایالات متحده با بانک‌های خارجی با پرداخت‌های دلاری متضرر شده است؛ این امر موجب ایجاد اختلالات و تأخیر جدی در تأمین کالا‌های اساسی از جمله غذا، دارو، تجهیزات پزشکی و سایر تجهیزات و مواد اولیه گردیده است.
یکی از مقامات بهداشتی ایالت تگزاس آمریکا در این باره گفت: آبله میمونی یک بیماری جدی است به ویژه برای کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند. ما همچنان از مردم می‌خواهیم که اگر در معرض خطر ابتلا به آبله میمونی قرار گرفته‌اند یا علائم این بیماری را دارند به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ