معصومه ابتکار نوشت: بار‌ها تجربه کردید! گشت ارشاد چقدر باید هزینه برای کشور ایجاد کند تا متوجه شویم که راه درست این نیست؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازنشر حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس در ویژه برنامه نوروزی حامد آهنگی و سوالات چالشی آن در فضای مجازی سوژه شد.
روزنامه سازندگی با بازنشر بخشی از نوشته حسین شریعتمداری درباره اخبار رسیده به مدیرمسئول کیهان درباره انتقال مالکیت استارتاپ‌های پر طرفدار به افراد مورد وثوق، این نوشته را تهدید صاحبان این سرمایه‌ها به مصادره اموال شان دانسته است.
ویدیویی باز نشر شده از عادل فردوسی پور که با زدن پنالتی برای فوتبالیست سابق و سرمربی کنونی استقلال کری می‌خواند را ببینید.
میزان نوشت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به حضور حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در دانشگاه صنعتی شریف در تاریخ ۲۰ آذر ماه سال ۱۳۹۶ و زمانی که در سمت معاون اول قوه قضاییه مشغول به فعالیت بود، می‌شود.
اخیرا مجددا فیلمی از فردی به نام منصور نظری منتشر شده است که در آن از قوه قضاییه انتقاداتی مطرح می‌شود.
رویا با بازنشر ویدئو گفت: خانم عاطفه میرسیدی هستن مجری خبر که گویا حالا کلینیک زیبایی زدن! جناب رسانه ملی خواستم بگم تصویری که از آدما به خورد مخاطب میدید خیلی دورتر از خود واقعیشونه! ترک خوردیم.
ستاره فرانسوی استقلال با بازنشر پست وینیسیوس در صفحه خود به حمایت از این بازیکن پرداخت.
سال ۱۹۸۴ در چنین روزی (۵ می) فینال کوپا دل‌ری بین دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در استادیوم سانتیاگو برنابئو در حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر برگزار شد که در نهایت بیلبائو موفق شد با یک گل جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب ضمن بازنشر دوخبر در یک روز، به آنها واکنش نشان داد.
کاربران با بازنشر تصاویر استقبال گرم نمایندگان مجلس از چند نماینده خارجی واکنش متفاوتی به این رویداد نشان دادند.
خلجی ضمن بازنشر بخشی از سخنان رئیسی و استفاده از هشتک آموزش و پرورش، ارزیابی‌ها از «عزل» و نه «استعفای» اعلامی نوری را تقویت کرد.
فارس نوشت: سوءبرداشت برخی افراد از بازنشر ویدئویی از رهبرانقلاب در مورد نهی برخورد خودسرانه مردم با بی حجابی سبب شد عده ای تصور کنند نباید با بی حجابی برخورد شود در حالی که بنا بر نظر خود رهبرانقلاب حاکمیت اسلامی نسبت به این مسئله وظیفه جدی دارد.
شکایت حمید رسایی مربوط به بازنشر ویدئوی زینب موسوی در کانال نصیری است که به انتقاد از اظهارات رسایی در مورد زنان معترض در جنبش مهسا پرداخته بود.
ویدیویی بازنشر شده از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که گفته بود: متأسفانه بعضی از کسانی که قبلاً در مقام مسئولان جمهوری اسلامی، تحریم‌ها را نعمت خدا می‌دانستند، با کارشکنی سیاسی در کار‌های دولت تلاش می‌کنند که تحریم‌ها را برگردانند.
ستاره تازه وارد چلسی، ویدیویی را در اینستاگرام خود بازنشر کرد که در آن شعارهایی علیه باشگاه های رقیب به گوش می رسد.
مصاحبه قدیمی از کریستیانو رونالدو دوباره در فضای مجازی بازنشر شده است
متن پیش رو در شرق منتشر شده و بازنشر آن در آخرین خبر به معنای تاییدش نیست
بازنشر ویدئویی از سرمربی استقلال در یک وبسایت پرتغالی توجه هواداران فوتبال در این کشور را به او جلب کرده است.
مرندی در پیام خود توئیتی را بازنشر داده است که در آن نوشته شده: ترامپ از شی جین‌پینگ رئیس جمهور چین به خاطر اینکه با مشت آهنین بر مردم خود حکومت می‌کند، تمجید کرده است. به نظر یک نوع احساسات نیمه فاشیستی است.
حالا با بازنشر دوباره این ویدیوی قدیمی، برخی کاربران به مقایسه الهه منصوریان و سجاد غریبی مشهور به هالک ایرانی پرداخته اند. آن‌ها گفته اند که یک نفر [الهه منصوریان]برای ایران افتخار آفرینی می‌کند و دیگری [سجاد غریبی]آبروی ورزش ایران را زیر سوال می‌برد.
رهبر معظم انقلاب در دیدار هیئات‌ عزاداری استان تهران تاکید کردند: سینه‌زنى عزاداران حسینى، همان وسیله‌اى است که می‌تواند محبّت و ولایت اهل‌‌بیت را از نسلى به نسل دیگر برساند.
یک تحلیلگر بازار سرمایه سه عامل انتشار اوراق، افزایش نرخ بهره بین بانکی و عرضه اولیه های غیرمتعارف را دلایل اصلی ریزش بورس عنوان کرد.
دبیر کمیته راهبری و سامان‌دهی استفاده از ظرفیت‌های نخبگی و دانش‌بنیانی گروه صنعتی ایران‌خودرو، با بیان این‌که صنعت خودرو برای رشد به برنامه‌های نوآورانه نیاز دارد، گفت: ایجاد مراکز نوآوری در سطح گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های نخبگان و شرکت های دانش بنیان کشور دنبال می‌شود.
روزنامه نیویورک تایمز در روزهای اخیر مدعی بازداشت سردار نصیری به اتهام همکاری با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) شد که این خبر مورد توجه رسانه های معاند نیز قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ