ایلان ماسک مالک توئیتر با انتشار یک نظرسنجی از کاربران پرسید آیا باید از سمت خود به عنوان رئیس شرکت کناره گیری کند یا خیر.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، در کنار خرید بزرگ باشگاهش لیونل مسی قرار گرفت و با انتشار این تصویر درباره علت به خدمت گرفتن ستاره بزرگ آرژانتینی توضیح داد.
اتفاق جدید درباره پرونده علیرضا بیرانوند و پیشنهاد استقلال هم از همین مسیر پیش رفته است. آن‌طورکه نزدیکان باشگاه پرسپولیس در پست‌های اینستاگرامی خود به طعنه و کنایه نوشته‌اند، مالک یکی، دو شرکت هواپیمایی، پشت پیشنهاد سرسام‌آور استقلال به علیرضا بیرانوند است. با مرور افرادی که در سال‌های اخیر علاقه‌شان به استقلال را نشان داده و البته اوضاع مالی بسیار مناسبی هم دارند، یافتن این فرد متمول چندان کار دشواری نیست: عبدالرضا موسوی
ایلان ماسک در توییتی با کنایه درباره محدودیت‌های اعمال شده در شبکه اجتماعی توییتر اظهار نظر کرد.
قطبی‌سازی آمریکا برای بار دیگر کاملا به نفع چین پیش خواهد رفت. ترامپ اگرچه پشتوانه مردمی دارد، اما هیچ‌یک از جمهوری‌خواهان قدرتمند حزبی از او حمایت نمی‌کنند. غیر از تدکروز سناتور تگزاس که سعی در عادی‌سازی حمله به کنگره داشت تا مایک پنس و نیکی هیلی هیچ‌کدام اعمال او را تایید نکردند
مدیرعامل شرکت توییتر مدعی شد که در جریان جنگ جاری بین روسیه و اوکراین ۱۰۰ میلیون دلار به کی‌یف کمک کرده است.
محمود کریمی هنگام خواندن نامه مولا علی علیه‌السلام به مالک گفت: « یعنی وقتی قرارداد خارجی میبنده فرق لغو با تعلیق رو بدونه.»
مدیرعامل شرکت توییتر به انتقادات درباره حذف نکردن توییت جنجالی رئیس جمهور سابق روسیه، پاسخ داد.
ایلان ماسک یک ادعای جنجالی جدید مطرح کرد: ساخت شهر یک میلیون نفری در مریخ.
علی اکبر رائفی پور در یک مصاحبه گفت داماد ترامپ که نزدیک به اسرئیل است برای ایلان ماسک توئیتر را خریده و در این پلتفرم به سرعت مخالفین را حذف می‌کند. بار‌ها من را نیز از توئیتر بیرون انداخته‌اند، مگر شما آزدی بیان ندارید؟!
مالک توئیتر و تاجر آمریکایی در جدیدترین موضع گیری درباره تحولات اوکراین گفت در حالی که دیپلمات ها به ادامه درگیری در اوکراین تمایل دارند، نظامی ها خواهان صلح هستند.
مدیرعامل شرکت اسپیس ایکس، از دلیل خود برای محدود کردن استفاده ارتش اوکراین از اینترنت ماهواره‌ای «استارلینک» پرده برداشت.
مرتضی منصور مالک زمالک که به انجام رفتارهای عجیب معروف است، اعلام کرد که می خواهد از لیگ کنار بکشد.
مایک گالاگر یک نماینده حزب جمهوریخواه در کنگره آمریکا با مقامات اپ چینی تیک تاک ملاقات و درباره برنامه های امنیت داده این شرکت گفتگو کرد.
سوفیا بسیار محبوب است؛ تصویر او با رفتن بر روی جلد مجلات آن‌ها را زیبا کرده است، در برنامه‌های تلویزیونی بی‌شماری حضور داشته و مصاحبه کرده و حتی در سازمان ملل متحد نیز سخنرانی کرده است. اخیرا سایت «Freethink» این فرصت را پیدا کرد که با سوفیا صحبت کند و از او سؤالات مختلفی بپرسد.
بهرام عین‌اللهی -وزیر بهداشت- روز گذشته درباره الزام استفاده از پوشش ماسک به‌ویژه در اجتماعاتی نظیر هواپیما، اتوبوس، قطار، اظهار کرد: به وزیر راه گفتم که هواپیما‌ها مدتی است ماسک نمی‌دهند و این موضوع را باید الزامی کنند؛ چراکه در هواپیما ویروس در حال گردش است و هوا بیرون نمی‌رود و در داخل کابین می‌چرخد.
برخی از کسبه درباره سرنوشتی که در انتظار مخروبه ساختمان کفش ملی است، حدس می‌زنند رستوران شناخته شده‌ای که کنار این ساختمان قدیمی است، آن را از مالک ساختمان خریده تا به وسعت رستوران خود بیفزاید.
مدیرعامل شرکت توییتر به منظور جویا شدن نظر کاربران درباره بازگشت رئیس جمهور سابق آمریکا به این شبکه اجتماعی، نظرسنجی برگزار کرد.
هشدار ایلان ماسک درباره ورشکستگی توییتر
منابع آگاه به بلومبرگ گفتند: بحث درباره بازبینی فعالیت‌های تجاری ایلان ماسک در مراحل اولیه قرار دارد و مقامات دولت آمریکایی در حال بررسی ابزار‌هایی است که به دولت فدرال اجازه می‌دهد برای بازبینی فعالیت‌های تجاری ایلان ماسک از آن‌ها استفاده کنند.
ایلان ماسک در واکنش به ادعاهای اخیر درباره استفاده از پهپاد‌های ایرانی در جنگ اوکراین نوشت: «جنگ پهپادی اول»!
ایلان ماسک، مالک شرکت استارلینک، روز سه‌شنبه گفت که برای معافیت از تحریم‌های ایران و راه‌اندازی اینترنت استارلینک ایران اقدام خواهد کرد. استارلینک تنها فرستنده اینترنت ماهواره‌ای جهان است.
واکسن و ماسک؛ دو توصیه سازمان جهانی بهداشت درباره کرونا
هواداران منچستریونایتد از توییت ایلان ماسک درباره خرید این باشگاه، که بعدا ادعا شد شوخی بوده است، عصبانی هستند و می‌گویند باشگاه‌شان به وضعی افتاده که مایه تمسخر باشد!
همایون دارابی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در صفحه تلگرامی خود نوشت: دولت سیزدهم در اقدامی تاریخی برای نخستین بار صورت‌های مالی ۵ شرکت بهره بردار از میادین نفتی را افشا کرد. این گزارش را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ