از زمان زمین خوردن بایدن، شوخی‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی با او شده است، مثلا تصویر زیر که ابعاد ماجرا را مهم‌تر می‌کند چرا که با توجه به پاشنه کفش بایدن، برخی معتقدند او در حالی زمین خورد که از تثبیت کننده استفاده می‌کرد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد برای بسیاری از مشکلات روزمره ما، راه‌حل‌های بسیار موثر و هوشمندانه‌ای وجود دارد و مردم نقاط زیادی از دنیا مدت‌هاست که با استفاده از این راه‌حل‌ها زندگی راحت‌تری دارند.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
‌می‌گوید می‌تواند قندان کریستالی با قطر بیش از ۱۰ میلی‌متر را در ۱۵ دقیقه بخورد و شیشه دودی ۴۰ در ۵۰ سانتی‌متری را هم در مدت ۴۰ دقیقه بدون کوچک‌ترین بریدگی و زخمی نوش‌جان کند.
سومین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آلیش بانوان از ۲۸ مرداد لغایت ۳ شهریورماه در سالن توفیق جهانبخت تهران برگزار می‌شود.
انتشار تصاویری از شست و شوی دیگ و قصابی مقابل سردر دانشگاه تهران بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است. برخی کاربران از این اقدامات مقابل مهمترین مرکز علمی کشور را نادرست و نوعی کج سلیقگی ارزیابی کرده‌اند.
ملیکا شریفی‌نیا بازیگر سینما با انتشار یک استوری در اینستاگرام با اثر هنری مونالیزا شوخی کرد.
کاربران به بخش نظرات تصویر هجوم آوردند و بسیاری به شوخی می‌گفتند که ماسک یک «بچه رئیس واقعی» (اشاره به انیمیشن بچه رئیس) است.
درحالی که محبی قصد داشت کلاه قایدی را بردارد، مهاجم استقلال گفت گران‌قیمت است و نباید دست بزنی!
چند روز قبل تصویری از پاپ فرانسیس با یک کاپشن سفید مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته بود که بعدا مشخص شد تصویر واقعی نیست و تولید هوش مصنوعی است. حالا ایلان ماسک تصویری از خودش با همان کاپشن را توئیت کرد.
به نظر می‌رسد که تولید این گونه تصاویر از پاپ با هوش مصنوعی هنوز جذابیتش را از دست نداده است و می‌رود به ژانری در این فضا تبدیل شود.
بررسی‌های عینی و میدانی در مرکز درمانی مشخص کرد مقتول جوانی به نام «سینا- س» است که تیغه چاقوی یک دم، قفسه سینه اش را نشانه رفته بود و خالکوبی تصویر یک حیوان بر بازویش خودنمایی می‌کرد.
پدر دانش‌آموز همان ابتدا تاکید کرد که معلم پرورشی مدرسه به‌طور مستقیم با شلنگ به صورت فرزندش زده و سه روز بعد، مدیر مدرسه که حتی تصویر منتشر شده را ندیده می‌گوید که تنبیه در کار نبوده و معلم از روی شوخی ضربه‌ای به دانش‌آموز به اسم علی محمدزهی وارد کرده که به دلیل بی‌احتیاطی خود دانش‌آموز، ضربه به صورتش خورده است.
این ویدئو که در پارک ملی کروگر ضبط شده، دسته‌ یوزپلنگ‌های گرسنه را به تصویر می‌کشد که در کمین بچه تیز شاخی نشسته اند. آن‌ها برای رسیدن به شکار خود، ابتدا به تیز شاخ مادر حمله می‌کنند تا دنبال شان کند و از فرزندش دور شود. پس از آنکه تیزشاخ مادر دور شد، یکی از یوزپلنگ‌ها سراغ توله می‌رود و شکارش می‌کند.
مردم لبنان امروز سه شنبه در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در بیروت، حضور پر شوری داشتند.
نحوه برخورد حاج قاسم با مجاهدان و به ویژه اهل سنت خاص بود. بسیار خوش برخورد و با همه شوخ طبع و مهربان بود و نسبت به مردم مناطق آزاد شده احساس مسئولیت می کرد.
تصاویر منتشر شده از سیرو مسی پسر ۴ ساله کاپیتان تیم ملی آرژانتین نشان می‌دهد که او چندان ذوق و شوقی در شب قهرمانی پدرش در جام‌جهانی نداشته!
آرژانتینی‌ها تصویر اول صفحه ویکیپدیای دیوید بکام را با عکس پاپو گومز، بازیکن آرژانتینی سویا، عوض کردند چرا که مسی و آگوئرو در مصاحبه‌ای او را با بکام مقایسه کرده بودند.
کاربران در فضای مجازی، با تصویر رئیس جمهور فرانسه و دی ماریا شوخی کردند.
کاربران در فضای مجازی، با تصویر رئیس جمهور فرانسه و دی ماریا شوخی کردند.
در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، شوخی دو نماینده‌ به تصویر کشیده شد. جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور ۲۱۱ نفر از نمایندگان برگزار شد.
تصاویر شوخی و خنده‌های کریستیانو رونالدو با دروازه‌بان اومونیا که دیشب مانع از به ثمر رسیدن گل هفتصد و یکم باشگاهی او شد با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.
تصاویر شوخی و خنده‌های کریستیانو رونالدو با دروازه‌بان اومونیا که دیشب مانع از به ثمر رسیدن گل هفتصد و یکم باشگاهی او شد با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.
تصاویری دیده نشده از تحویل دفتر رییس‌جمهوری توسط روحانی به رییسی و شوخی روحانی با آیت‌الله رییسی را ببینید.
در حالی که فرگی یک دست خود را روی شانه امیرخان گذاشت تا گپ و گفتش با بوکسور بازنشسته حالت صمیمانه‌تری به خود بگیرد، امیرخان دستان خود را روی شکم فرگوسن گذاشت که این حرکت او برای عده‌ای به سوژه طنزپردازی و برای عده‌ای دیگر به سوژه‌ای برای انتقاد از او تبدیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ