منابع فلسطینی از تشدید تدابیر سختگیرانه علیه اسرای فلسطینی با دستورات وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خبر می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری زبان از تشدید تدابیر امنیتی برای حفظ جان نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سایه اوضاع وخیم داخلی در اراضی اشغالی خبر دادند.
دولت فرانسه در آستانه جشن ملی «روز باستیل» تدابیر امنیتی در این کشور را تشدید کرد.
ده‌ها هزار فلسطینی با وجود تشدید تدابیر شدید امنیتی از سوی نظامیان صهیونیست، با حضور در مسجدالاقصی نماز عید قربان را اقامه کردند.
در واکنش به تحولات داخلی روسیه، لتونی مرزهای خود باروسیه را بست و استونی هم تدابیر امنیتی در مرزهایش با روسیه را تشدید کرد.
طبق اعلام سخنگوی کاخ کرملین، پوتین شخصا در حال اتخاذ تدابیر لازم در رابطه با تحولات روسیه است.
طبق اعلام سخنگوی کاخ کرملین، پوتین شخصا در حال اتخاذ تدابیر لازم در رابطه با تحولات روسیه است.
«رسول کوهپایه زاده»،وکیل دادگستری از تهدید به قتل خود در پی پیگیری پرونده «جعفر آقایی» خبر داد و از دادستانی تهران خواستار اتخاذ تدابیر امنیتی و حفاظتی شد.
منابع عبری از تدابیر گسترده امنیتی رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز پرچم در قدس اشغالی خبر می‌دهند.
توسعه ابزار هوش مصنوعی جدید طی ماه‌های اخیر، سبب تشدید نگرانی‌ها در مورد تهدیدات بالقوه این فناوری نوظهور در میان قانون‌گذاران سراسر جهان شده است.
درز اسناد طبقه‌بندی‌شده پنتاگون در ارتباط با برنامه‌ریزی جنگی واشنگتن در اوکراین، وزارت دفاع آمریکا را به هراس انداخته و مقامات را مجبور به تشدید تدابیر امنیتی کرده است.
نظامیان صهیونیست با تشدید تدابیر امنیتی در اردوگاه «شعفاط» واقع در قدس اشغالی با هر شهروند فلسطینی که با دستورات آنها مخالفت کند، به طور وحشیانه ای برخورد می کنند.
کاخ سفید در بحبوحه تشدید هراس‌ها از انتقام ایران، تدابیر امنیتی برای حفاظت از دو تن از مقامات دولت سابق این کشور را تمدید کرد.
حضور روز گذشته بن گویر در مسجدالاقصی ۱۲ دقیقه طول کشید و او تحت تدابیر شدید امنیتی، این مکان مقدس را ترک و از صحن‌های آن خارج شد. ایتامار بن‌گویر پس از حضور در این مکان گفت «معبد مقدس» «مهم‌ترین مکان برای ملت اسراییل است و ما پاسدار آزادی مسلمانان و مسیحیان نیز هستیم، اما یهودیان هم باید بتوانند در آن حضور یابند و هر کسی که یهودیان را به این خاطر تهدید می‌کند، باید با مشت آهنین با او برخورد کرد».
منابع عراقی خبر دادند در آستانه سالروز شهادت فرمانده نیروی قدس سپاه و نایب رئیس سازمان الحشدالشعبی عراق، تدابیر امنیتی شدیدی در اطراف سفارت و پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق اتخاذ شده است.
رسانه‌های پاکستان لحظاتی پیش، از وقوع یک انفجار انتحاری در اسلام‌آباد خبر دادند و همزمان تدابیر امنیتی در پایتخت این کشور تشدید شده است.
پلیس پایتخت پاکستان، تدابیر امنیتی در این شهر را همزمان با برگزاری اعتراض حامیان حزب تحریک انصاف را تقویت کرد.
یک خبرنگار نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مسئولان این رژیم تدابیر امنیتی را در نزدیک شهر الخلیل تشدید کرده اند.
رئیس جمهور مولداوی ادعا کرد که در صورت مداخله روسیه در حاکمیت و امنیت این کشور، تدابیر لازم اتخاذ خواهد شد.
منابع محلی امروز چهارشنبه از تشدید تدابیر امنیتی در پایتخت عراق در آستانه برگزاری نشست پارلمان این کشور خبر دادند.
مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تهدید کرد این اتحادیه علیه تدابیر قانونی ایران برای حفظ نظم و امنیت عمومی جامعه، اقدام می‌کند.
از صبح امروز دوشنبه همزمان با آغاز اعیاد یهودی یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تشدید شده و تدابیر شدید نظامی در قدس اشغالی برقرار شده است.
سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به ارمنستان، موجب تشدید حضور پلیس در پایتخت این کشور شده است.
سرویس های امنیت عمومی رژیم صهیونیستی «شاباک» خواستار تشدید تدابیر امنیتی در شمال کرانه باختری پیش از خارج شدن اوضاع از کنترل شد.
سازمان ملل متحد از تشدید درگیری ها در شمال سوریه ابراز نگرانی کرد و از همه طرف ها خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای حمایت از غیر نظامیان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ