سرویس های امنیت عمومی رژیم صهیونیستی «شاباک» خواستار تشدید تدابیر امنیتی در شمال کرانه باختری پیش از خارج شدن اوضاع از کنترل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاباک مدعی بازداشت یک گروه فلسطینی به اتهام طرح‌ریزی برای انجام عملیات‌های ضدصهیونیستی شد.
سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به نخست وزیر این رژیم درباره وضعیت شکننده امنیتی در کرانه باختری هشدار داد.
رئیس پیشین شاباک در اظهاراتی اعتراف کرد که اجرای عملیات نظامی ضد مقاومت در کرانه باختری کارآیی خود را از دست داده است و تنها دستاورد آن، جلوگیری از موفقیت چند عملیات مقاومت بوده است.
تصاویر منتشرشده از کرانه باختری حاکی از آن است که ارتش رژیم صهیونیستی در کنار نیروهای شاباک به طور گسترده در تلاش برای بازداشت مجری عملیات تیراندازی امروز در شمال طولکرم هستند.
یک رسانه عبری مدعی شد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ایتمار بن غفیر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را تهدید به قتل کرده است.
ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه اعلام کرد که طی عملیاتی مشترک با نیروهای شاباک، «ایاد الحسنی» مسئول بخش عملیات جنبش جهاد اسلامی را در غرب غزه ترور کرده است.
رسانه‌ها عبری در فلسطین اشغالی با انتقاد شدید از افزایش آمار وقوع جرم و جنایت و اوج گیری خشونت‌های اجتماعی در اراضی اشغالی، وزیر امنیت داخلی (شاباک) این رژیم را به باد انتقاد گرفته‌اند.
رئیس شاباک رژیم صهیونیستی با طعنه به عقب‌نشینی نتانیاهو در برابر اراده استوار نمازگزاران فلسطینی در اعتکاف در مسجد الاقصی اذعان کرد این خطای بزرگی است؛ به تضعیف ما و تشدید درگیری می‌انجامد.
مقامات امنیتی فعلی و سابق رژیم صهیونستی در سخنانی درباره وضعیت امنیتی این رژیم در برهه پیش رو هشدار دادند.
ارتش، سرویس امنیت داخلی (شاباک) و پلیس رژیم صهیونیستی درباره حادثه امنیتی اخیر در شمال اراضی اشغالی فلسطین بیانیه‌ای مشترک صادر کردند.
رئیس شاباک در تماس تلفنی با نتانیاهو نخست وزیر و لیوین وزیر دادگستری این رژیم درباره وخامت اوضاع در اراضی اشغالی به شدت هشدار داد.
پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی با فرار به جلو در راستای تقلیل مخالفت های گسترده علیه پدرش، شاباک را متهم به دست داشتن در توطئه علیه وی کرد.
یک افسر سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی «شاباک» در عملیات مبارزان فلسطینی در طولکرم زخمی شد.
رسانه های عبری اعلام کردند رئیس شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) شرایط ویژه ای برای تعرض ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی تعیین کرد تا این اقدام وی موجب واکنش فلسطینیان نشود.
سرویس های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی «شاباک» اذعان کرد که در جریان عملیات فلسطینیان در سال جاری میلادی ۲۹ صهیونیست کشته شدند.
در شرایطی که رئیس سابق شاباک درباره تشدید ناامنی ها در اراضی اشغالی هشدار داده، نتایج جدیدترین نظرسنجی ها نشان می دهد که جامعه صهیونیستی امیدی به نتانیاهو برای بهبود وضعیت ندارد.
«بنی گانتز» ضمن اذعان به شرایط سختی امنیتی این رژیم در آستانه برگزاری انتخابات کنست، درخواست عضو افراطی کنست را برای به عهده گرفتن ریاست «شاباک» به سخره گرفت.
رئیس اسبق شاباک در یادداشتی با هشدار نسبت به تشدید اختلافات داخلی در رژیم صهیونیستی، گفته است که تل آویو در آستانه جنگ داخلی قرار دارد.
جنبش حماس پیام تهدیدآمیز رئیس شاباک به یحیی السنوار رئیس این جنبش در نوار غزه را نتیجه بحران و تنگنای سیاسی، امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی دانست.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از یکی از مقرهای شاباک در کرانه باختری بازدید و درباره تحولات اخیر این منطقه و تشدید مقاومت علیه نظامیان صهیونیست اظهارنظر کرد.
رئیس شاباک با اذعان به افزایش ۳۰ درصدی عملیات های ضد صهیونیستی در کرانه باختری گفت: دیگر در کرانه باختری آزادی عمل نداریم و هر شب نظامیان ما هدف تیراندازی قرار می گیرند.
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که رئیس سرویس های امنیت داخلی این رژیم «شاباک» در راستای کاهش تنش با مصر به قاهره سفر کرده است.
بازدهی ماهانه بورس در دی ماه برای سومین ماه متوالی منفی شد تا شاخص کل بورس در این ماه را یک کانال پائین‌تر از آذر ببرد
بورس فردا شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را ببینید و بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ