دولت فرانسه در آستانه جشن ملی «روز باستیل» تدابیر امنیتی در این کشور را تشدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایلکای گوندوگان، ستاره جدید بارسلونا، می‌گوید رئال مادرید هر سال تیم بسیار قدرتمندری دارد.
پس از گذشت زمان زیادی از توقیف غیر قانونی محموله نفتی ایران توسط آمریکا؛ رسانه های آمریکایی از دلایل عدم تخلیه این محموله پرده برداشتند.
یکی از فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی از نگرانی‌های این رژیم در خصوص فلسطینیان مسلح ساکن اراضی اشغالی و تأثیر آنان در نبردهای پیش‌رو پرده برداشت.
هفده سال سال از جنگ ۳۳ روز رژیم صهیونیستی علیه حزب الله لبنان می‌گذرد و مقاومت با توانمندی موشکی و پهپادی خود آنچنان وحشتی در دل سران تل آویو انداخته است که جرات ندارند دست از پا خطا کنند.
در پی اجرای عملیات مقاومتی تل‌آویو، مقامات صهیونیست و شهرک‌نشینان دچار هراس شده‌اند و نسبت به اوضاع امنیتی در اراضی اشغالی هشدار داده‌اند.
پس از پرتاب دو راکت از سوی گروه‌های مقاومت در جنین، رسانه‌های عبری زبان با اذعان به هراس خود، نسبت به این رخ‌داد واکنش نشان دادند.
رژیم صهیونیستی پس از ترور پهپادی سه تن از مبارزان فلسطینی در جنین، سطح آمادگی خود را برای مقابله با عملیات انتقامی احتمالی مقاومت در کرانه باختری، تا بالاترین سطح بالا برده است.
هراس محافل صهیونیست از موشک های نقطه زن حزب الله همچنان ادامه دارد.
رییس کل بانک مرکزی در سی‌امین همایش سیاست‌های پولی و ارزی با اشاره به اهمیت تثبیت اقتصادی گفت: برخی به بازار غیررسمی به غلط بازار آزاد می‌گویند در حالی که هیچ بازاری بدون مقررات، تنظیم‌گری و شفافیت، نهاد بازار تلقی نمی‌شود. بازار ارز آزاد دنیا فارکس است که پر از مقررات است و هیچکس نمی‌تواند پول قاچاق در آن معامله کند اینطور نیست که شناسایی صورت نگیرد و معلوم نباشد چه پول‌هایی با چه نشانی و توسط چه طرفینی معامله می‌شود.
سید حسن خمینی گفت: پیش از انقلاب اسلامی هرکس مدعی روشنفکری بود باید حرف کمونیستی می زد ولی موتلفه با این جریان خط کشی داشت و نقطه اتکای آن مرجعیت شیعه بود.
رییس سابق موساد در کنفرانس امنیتی هرتزلیا، نسبت به نزدیک‌شدن ایران و کشورهای منطقه به ویژه عربستان و مصر هشدار داد.
در آستانه برپایی راهپیمایی «پرچم‌ها» توسط صهیونیست‌های تندرو، رسانه‌های عبری از آماده‌باش و هراس صهیونیست‌ها از احتمال واکنش موشکی گروه‌های مقاومت فلسطینی و آشوب مجدد در شهر قدس خبر دادند.
نیکزاد گفت: برخی تلاش دارند مجلس یازدهم را غیرانقلابی معرفی کرده و نشان دهند بعضی‌ها عزم‌شان راسخ است که بگویند این مجلس انقلابی نیست، این‌ها با ما مشکل ندارند با، ولی فقیه زمان مشکل دارند و نفهمیده‌اند که هرکس با، ولی فقیه درافتاد ور افتاد.
دادستان کل آمریکا روز جمعه به وقت محلی با تکرار اتهام زنی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران و در هراس از نفوذ منطقه‌ای ایران ادعا کرد: آمریکا عملیات بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای قاچاق سلاح جنگی به یک گروه شبه نظامی در یمن را مختل کرده است.
منابع نظامی آمریکایی از پروازهای گسترده جنگنده های روسی بر فراز پایگاه التنف در جنوب سوریه خبر دادند.
اهواز - فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدرت بازدارندگی و اتحاد ارتش و سپاه موجب دلگرمی ملت، هراس دشمن و رضایت فرمانده معظم کل قوا (مدظله) شده است.
معاون اول قوه قضاییه با اشاره عفو به متهمان و محکومان از سوی رهبر انقلاب گفت: مقام معظم رهبری با این تصمیم معظم له اعلام کردند تمام مردم ایران اسلامی فرزندان این کشور هستند و این تصمیم تمام معادلات دشمن و نقشه دشمنان برای  اسلام هراسی را نابود کرد.
بدون تعارف شاید برادران جلیلی به خصوص وحید از اینکه یک نفر از مریدان قدیمی‌اش نسخه یکی از رقبای اصولگرای برادرش را بپیچد، ناراضی هم نباشد، اما بدون شک دیگر نمی‌خواهد نامش با نام این افراد گره بخورد. برای وحید جلیلی دیگر آن عکس قدیمی معنی ندارد؛ هرکس باید سوار موتور خود بشود و راه خود را برود، وحید به زندان و وحید به جام جم. این سکوت برای آن‌ها کم هزینه هست؛ هم دستاورد سیاسی دارد و هم بدنامی زدن چهره‌های اصولگرا و ایجاد دشمنی برای جبهه انقلاب را ندارد.
کاشمر ـ نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم پای انقلاب ایستاده اند و هرکس بخواهد مقابل مردم بایستد را از بین می‌بریم.
به دلیل فضای رسانه ای، افکار عمومی فکر می‌کند هرکس بعد از انقلاب یک دوره نماینده، وزیر، استاندار یا امام جمعه بوده بار و بنه خود را بسته و رفته‌اند؛ متاسفانه افکار عمومی به قدری تخریب شده که می‌گویند هر کس بعد از انقلاب مسئول بوده اینگونه است و ما باید ثابت کنیم که جزو دزد‌ها نیستیم.
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ساخت سامانه موشکی هایپرسونیک گفت: پیشرفت‌ها و دستاوردهای عظیمی که از سوی جوانان دانشمند حاصل شده هراسی بزرگ بر پیکره دشمنان انقلاب وارد کرده است.
آقای عبدی به عنوان یک اصلاح‌طلب، منتقد انقلاب هستند، چون از هزینه‌های انقلاب هراس دارند؛ هراس خشونت، بی‌ثباتی، ناامنی، آسیب به زیرساخت اقتصادی جامعه. چنین هراسی واقعی است و قابل درک و باید جدا به آن‌ها توجه کرد. اتفاقا مردم عادی هم از ریسک خشونت و اغتشاش و خشونت در هراس هستند.
تربت حیدریه ـ معاون سیاسی صنایع دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اصلاحات اقتصادی طی یکسال گذشته در کشور دشمن را به هراس انداخته است.
ماندم از جماعت انقلابی همیشه در صحنه که فکر می‌کنند لگد به ناجا و نظام نزنند از بقیه جا می‌مانند. الان مقصر این ماجرا کیست؟ اسلام که گفت حجاب؟ یا نظام که حکم اسلام را قانون کرد؟ یا ناجا که قانون را اجرا می‌کند؟ یا چی؟ الان هرکس در مسیر رسیدگی به خطایش دچار عارضه شد مقصر نظام است؟ ناجاست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ