یک خبرنگار نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مسئولان این رژیم تدابیر امنیتی را در نزدیک شهر الخلیل تشدید کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سال جاری میلادی خشونت بارترین سال از جهت تعقیب نیروهای مقاومت توسط نهادهای امنیتی تشکیلات خودگردان در کرانه باختری است.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق با اشاره به وخیم شدن بحران برق در این کشور، اقدامات آمریکا را یکی از دلایل شدت گرفتن این بحران در سایه افزایش دمای هوا در عراق، توصیف کرد.
دبیر شورای امنیت روسیه اقدامات ناتو را در راستای تشدید تهدید علیه این کشور دانست.
تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد نیروهای امنیتی روسیه در حال تخلیه موزه‌ها،  مراکز خرید و پارک های مسکو از توریست‌ها و بازدیدکنندگانند. در پی آغاز درگیری نظامی بین گروه نظامی واگنر و ارتش روسیه، اقدامات امنیتی در پایتخت این کشور تشدید شده است.
رضا شفاخواه: ذات این تعهدنامه‌ها محل تردید و سوال است؛ چه تعهدی که در قوه قضائیه اخذ می‌شود و چه رویه جاری در دانشگاه‌ها. به‌عنوان مثال در حال حاضر تعدادی از وکلای دادگستری را به دادسرای امنیت احضار کرده‌اند و با آن‌ها صحبت می‌کنند و بعد به آن‌ها تعهدی داده می‌شود تا امضا کنند. به آن‌ها می‌گویند این تعهدنامه‌ها را که امضا کنید پرونده شما مختومه شده و با شما کاری نداریم. به نظر می‌رسد با این اقدامات، رویه‌های قضایی کشور را زیر سوال می‌برند.
رئیس جمهور بلاروس می‌گوید که اقدامات خرابکارانه در این کشور با هدف نفوذ به خاک مینسک افزایش یافته است.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از تشدید اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با سرقت در نوروز خبر داد و گفت: در این ایام ماموران این پلیس در آماده باش صد درصدی هستند.
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) گفت: هر کشوری که با رژیم صهیونیستی برای تهدید امنیت ملی ایران همکاری کند، هزینه اقدامات خود را خواهد پرداخت.
سرهنگ لؤی ارزیقات سخنگوی پلیس تشکیلات خودگردان فلسطین با اعلام این خبر گفت که تشدید اقدامات امنیتی در این منطقه اعمال شده است.
وانگ گفت: «ایالات متحده بیش از حد واکنش نشان داده، اوضاع را تشدید کرده و از این بهانه‌ای برای تحریم غیرقانونی شرکت‌ها و مؤسسات چینی استفاده کرده است». او بدون اشاره به این اقدامات گفت: چین به شدت با این امر مخالف است و اقدامات متقابلی را علیه نهاد‌های مربوطه ایالات متحده که حاکمیت و امنیت چین را مطابق با قانون تضعیف می‌کنند، انجام خواهد داد.
اقدامات و سیاست های افراط گرایانه وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی علاوه بر نارضایتی عمومی در اراضی اشغالی، موجبات نگرانی شدید مقامات صهیونیست را نیز فراهم آورده است.
رژیم صهیونیستی طی ماه گذشته اقدامات علیه فلسطینی ها را در قدس اشغالی تشدید کرده است.
برجسته سازی تهدید ایران علیه امنیت اسرائیل و منطقه، تلاش جهت یافتن شریک و یا شرکایی قابل اتکا و قدرتمند برای ماجراجویی نظامی علیه تاسیسات اتمی ایران، متمرکز شدن بر پیشبرد پروژه اجماع سازی فراگیر بین المللی علیه ایران و در نهایت، فعال شدن بیش از پیش موساد جهت انجام اقدامات تروریستی و خرابکارانه علیه تاسیسات اتمی و دانشمندان ایرانی، ۴ پرده اصلی از پروژه کلان تقابل نتانیاهو با ایران در بحبوحه آغاز به کارِ دولت جدید وی هستند.
طرح جدید مجلس در خصوص جرم‌انگاری از فیلم‌برداری و اشتراک‌گذاری آن در شبکه‌های اجتماعی حالا به امضای ۸۷ نفر از نمایندگان مجلس رسیده است. این طرح که با عنوان «تشدید مجازات همکاری‌کنندگان با اقدامات کشور‌های متخاصم علیه امنیت و منافع ملی» قرار است مورد بررسی قرار بگیرد، امضای بعضی از حامیان طرح صیانت را هم در تایید خود دارد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» درباره پیامدهای تشدید حملات و جنایت های شهرک نشینان صهیونیست در قدس و کرانه باختری هشدار داد.
نماندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات علنی هفته جاری، طرح تشدید مجازات همکاری‌کنندگان با اقدامات کشورهای متخاصم علیه امنیت و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران را بررسی می‌کنند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی درباره طرح تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: براساس موارد مصوب، پیشگیری و مقابله با اقدامات برای تهدید، تطمیع مقامات قضایی از ماموریت‌های سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه خواهد بود.
نخست وزیر ژاپن اعلام کرد که چین به طور فزاینده اقداماتی انجام می‌دهد که ناقض حاکمیت توکیو بوده و به تشدید تنش در منطقه منجر می‌شود.
نظامیان صهیونیست با تشدید اقدامات امنیتی در محله شیخ جراح قدس اشغالی آن را رسما به پادگان تبدیل کردند.
نشریه پلیتیکو از تشدید اقدامات ایالات متحده آمریکا و متحدان غربی آن برای پیگیری تحرکات روسیه پیرامون استفاده احتمالی از سلاح هسته ای خبر داد.
جانشین فرمانده کل انتظامی از طرح های ویژه پلیس برای تشدید اقدامات مقابله ای با مجرمان سابقه دار و جرایم خشن خبر داد.
یک مرکز فلسطینی اعلام کرد که مسئولان رژیم صهیونیستی در ماه گذشته میلادی اقدامات ظالمانه را خود علیه ساکنان قدس اشغالی تشدید کرده اند.
یک دیپلمات چین نسبت به اتخاذ اقدامات متقابل در صورت عدم دست کشیدن واشنگتن از فروش تسلیحات به تایوان خبر داد.
یک منبع امنیتی عراقی از تشدید پروازهای شناسایی آمریکا بر فراز پایگاه عین الاسد به سمت عمق خاک سوریه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ