درز اسناد طبقه‌بندی‌شده پنتاگون در ارتباط با برنامه‌ریزی جنگی واشنگتن در اوکراین، وزارت دفاع آمریکا را به هراس انداخته و مقامات را مجبور به تشدید تدابیر امنیتی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت ارتباطات عراق اعلام کرد ممنوعیت پیامرسان تلگرام را رفع می کند. این ممنوعیت هفته گذشته به دلیل نگرانی های امنیتی و نشت اطلاعات سازمان های دولتی و شهروندان وضع شده بود.
به دلیل اطلاع‌رسانی نکردن به موقع، تعدادی از اینترن‌های بیمارستان حدود چهار روز در اعتصاب بودند، اما ارایه خدمات به بیماران متوقف نشد. این دانشجویان جلوی دانشکده پزشکی هم تجمع کردند و پلاکارد‌هایی هم در دست داشتند که «چرا به ما نگفتید؟» کارورزان این بیمارستان می‌گویند که ما اولین بار خبر را در کانال‌های خارج از سیستم دانشگاهی دیدیم و متعجب شدیم، در واقع از طریق تلگرام و خبرنگاری که به دادسرا فراخوانده شد.
TSMC تراشه ساز تایوانی اعلام کرد حمله سایبری به یکی از تهیه کنندگان سخت افزارهایش به نشت اطلاعات فروشنده مذکور منجر شده است.
قم- به دلیل نشت گاز منوکسید کربن در یک مهمانپذیر ناامین در شهر قم ۱۰نفر دچار مسمومیت شدند که تعداد ۴ نفر توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
مشاور امنیت ملی آمریکا در تماس تلفنی تندی با مقام امنیتی رژیم صهیونیستی از افشاگری تل‌آویو درباره محتوای مذاکرات غیرمستقیم میان واشنگتن و تهران، ابراز نگرانی کرد.
جامعه اطلاعاتی آمریکا در تازه‏ترین  گزارش خود بازهم ادعای چین‏ستیزانه برخی مقامات این کشور درباره نشات گرفتن کرونا از آزمایشگاه در ووهان را رد کرد
نشت گاز در ایالت پنجاب در کشور هندوستان دست کم ۱۱ قربانی گرفت.
یک نشریه آمریکایی در ادامه نشت اطلاعاتی پنتاگون، با استناد به اسناد فاش‌شده، اعلام کرد که موشک‌های پدافند هوایی اوکراین تا ماه مه تمام می‌شود.
شرکت نفت کویت از بروز حادثه نشت نفت در غرب این کشور خبر داد.
نشت نفت از یک نفتکش واژگون شده در سواحل ایالت میندورو شرقی فیلیپین ساکنان روستاها را با مشکلات شدیدی مواجه کرده است.
سرهنگ محمدی نسب با بیان اینکه اجساد ۴ مرد ۴۳، ۴۷، ۵۰ و ۶۹ ساله برای قزوین بودند، تصریح کرد: اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد.
به دنبال تحقیقات چند ماهه شرکت متا، منبع نشت اطلاعات در مورد هدست های واقعیت مجازی ساخت این شرکت شناسایی شد.
سعید حجاریان فعال سیاسی اصلاح‌طلب در یادداشتی به بررسی برخی مباحث امنیتی پرداخته است.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت مادر و فرزندی بر اثر نشت گاز مونوکسید کربن در بستان آباد خبر داد.
در پی نشت آمونیاک از کارخانه ای در شهرک «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی، مقامات رژیم صهیونیستی پنج تیم آتش نشانی را به محل اعزام کردند.
کمیسیون تجارت فدرال آمریکا از جریمه فروشگاه آنلاین دریزلی و مدیرعامل آن به علت نشت اطلاعات ۲.۵ میلیون کاربر در فضای مجازی خبر داد.
فرماندار ارومیه با اشاره به حادثه رخ داده برای کارگران شرکت اروم تریلر گفت: ۵۲ نفر با گاز آمونیاک مسموم و به بیمارستان اعزام و تحت مداوا قرار گرفتند.
ارومیه - رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از نشت گاز آمونیاک یک تانکر در ارومیه خبر داد و گفت: در اثر این حادثه ۵۱ نفر مسموم شدند.
پارلمان ترکیه قانونی را برای مبارزه با گمراه سازی رسانه‌ای تصویب کرد که هر فرد یا نهادی که اقدام به نشراطلاعات کذب نماید به سه سال زندان محکوم خواهد شد.
شامگاه امشب انفجار بزرگی در ساختمانی در منطقه کادیکوی استانبول به وقوع پیوست؛ بر اساس این گزارش، نشت گاز باعث وقوع انفجار شده است و نیروهای امداد و نجات و آتش‌نشانی به مکان حادثه اعزام شدند.
نشت مرموز گاز از خطوط لوله زیردریایی روسیه
قاضی آمریکایی درخواست تجدیدنظر شرکت ای تی اند تی را در مورد حکم محکومیت این شرکت به علت نشت عمدی اطلاعات مالی در بورس وال‌استریت رد کرد.
فیس بوک به تسویه ای با شاکیان یک پرونده مربوط به نشت اطلاعات در رسوایی کمبریج آنالایتیکا دست یافته و به این ترتیب لازم نیست مارک زاکربرگ در دادگاه شهادت دهد.
اندونزی تحقیق درباره نشت اطلاعات شخصی سرویس اینترنت «ایندی هوم» متعلق به شرکت دولتی پی تی تلکام و یک شرکت دولتی دیگر به نام «PLN» را آغاز کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ