«رسول کوهپایه زاده»،وکیل دادگستری از تهدید به قتل خود در پی پیگیری پرونده «جعفر آقایی» خبر داد و از دادستانی تهران خواستار اتخاذ تدابیر امنیتی و حفاظتی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اداره تحقیقات فدرال آمریکا از کشته شدن شخصی که رئیس جمهور این کشور و معاون وی را در فضای مجازی تهدید به قتل کرده بود، خبر داد.
پلیس فرانسه یک تماشاچی توردوفرانس را در تصادف شدید زنجیره‌ای دوچرخه‌سوارها که چند مصدوم داشت مقصر دانسته و او را شناسایی کرده است.
یک بازیکن لیگ برتری به دلیل اینکه چند بار همسر سابقش را به مرگ تهدید کرده، توسط پلیس فرانسه بازداشت شد.
یک بازیکن لیگ برتری به دلیل اینکه چند بار همسر سابقش را به مرگ تهدید کرده، توسط پلیس فرانسه بازداشت شد.
یک رسانه عبری مدعی شد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ایتمار بن غفیر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را تهدید به قتل کرده است.
همکارم تازه ازدواج کرده بود و همسرش خانه‌دار بود. روز حادثه قبل از ساعت ۴ مرخصی گرفتم و راهی خانه همکارم شدم. از قبل یک بسته تهیه کردم و به‌عنوان اینکه پیک هستم زنگ خانه را زدم. زن جوان مقابل در آمد تا بسته را بگیرد، اما من با کاتری که داشتم او را تهدید کرده و وارد شدم. دست و پای زن جوان را با سیم بستم که در این حین فتانه به صورت من چنگ کشید و ماسک از صورتم افتاد. فکر کردم ممکن است مرا شناخته باشد. به همین دلیل با پتو او را خفه کردم و برای اطمینان با کاتر رگ دست راستش را بریدم.
ماسیمو فررو، رییس سابق باشگاه سمپدوریا، می‌گوید با تهدید جدی مرگ روبرو شده و به شدت از این موضوع ترسیده است.
زنی که از سوی شوهرش تهدید به قتل می‌شد شکایتی را مطرح کرد و باعث کشف مهمات جنگی شد.
۱۰ روز از ناپدید شدن زوج جوان گذشته بود که دختری قدم در یکی از کلانتری‌های پایتخت گذاشت و مدعی شد می‌خواهد راز جنایتی تلخ را برملا کند. دختر جوان، زمانی که مقابل افسرنگهبان کلانتری قرار گرفت، گفت: ۱۰ روز است عذاب وجدان مثل خوره به جانم افتاده است. من با تهدید دوستانم و خیلی ناخواسته وارد ماجرا شدم و شاهد قتل مرد جوانی بودم، اما کابوس‌های شبانه مرا وادار کرد تا به پلیس مراجعه کنم.
ایتمار بن گویر عضو افراط گرای کنست رژیم صهیونیستی از تهدید شدن مجدد خودش به قتل از سوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین خبر داد.
کلورلی مدعی شد: «تسلیحات عرضه شده ایران کل منطقه را تهدید می‌کند. امروز برنامه هسته‌ای ایران پیشرفته‌تر از هر زمانی شده است و این رژیم، به فروش پهپاد‌های مسلح به روسیه که غیرنظامیان را در اوکراین به قتل می‌رساند، متوسل شده است».
متهم ابتدا منکر ارتکاب جنایت بود، اما زمانی که در برابر مدارک پلیسی قرار گرفت، گفت: من و همدستم به عنوان مسافر سوار خودروی ال ۹۰ شده و آن را دربستی کرایه کردیم، مقصد را پاکدشت گفتیم، اما هدف اصلی سرقت و اخاذی بود. در بین راه با تهدید چاقو راننده را ربوده و به قتل رساندیم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ آدم ربایی و تهدید به قتل برای دفاع از خواهر/ کیفرخواست محاربه برای سارق بزرگراه نیایش/ حکم اعدام برای قاتل ۴ نگهبان شرکت در شهریار/ سرگذشت دختر رفیق باز!/ آدم ربایی و تهدید به قتل برای دفاع از خواهر/ قتل همسر باردار به‌خاطر تقاضای خرید سیسمونی!/ دختر دانشجو سارقان دست و دلباز را لو داد
آدم ربایی و تهدید به قتل برای دفاع از خواهر
آدم ربایی و تهدید به قتل برای دفاع از خواهر
شاکی گفت: سوار بر موتورسیکلت راهی محل قرار شدم. به محض رسیدن، پرهام از خودروی پژواش پیاده شده و شروع به عربده کشی کرده و چاقویی را روی پهلویم قرار داد و می‌خواست با زور مرا سوار خودرواش کند. وقتی شروع به داد و فریاد کردم با سر و صدایم کم کم رهگذران و اهالی جمع شدند و پرهام که موفق به ربودن من نشده بود، مرا رها کرد و متواری شد.
مبارز MMA با نام مستعار «برز» به دلیل ضرب و شتم و تهدید به قتل محمد هیبتی مبارز ایرانی، به دو سال زندان محکوم می‌شود.
مبارز MMA با نام مستعار «برز» به دلیل ضرب و شتم و تهدید به قتل محمد هیبتی مبارز ایرانی، به دو سال زندان محکوم می‌شود.
«ایتمار بن غفیر» عضو کنست رژیم صهیونیستی خانواده اسیر نورالدین جربوع را تهدید کرد که فرزندشان را به قتل خواهد رساند.
کوهپایه گفت: با توجه به شواهد امر و حسب اعلام قبلی مرحوم، عامل اصلی قتل صراحتاً و به کرات از زندان اوین ایشان را تهدید کرده بود؛ لذا به نظر می‌رسد جهت کشف حقیقت، دامنه تحقیقات نباید صرفاً به محل وقوع قتل محدود شود.
جی کی رولینگ نویسنده مشهور انگلیسی و خالق داستان های هری پاتر، در پی انتشار توئیتی درباره سلمان رشدی، تهدید به قتل شد.
به نظر می رسد شرکت سرمایه گذاری تدبیر با نماد تدبیر که از شهریور ۱۴۰۰ با موافقت هیات پذیرش بورس در تابلوی دوم بورس درج نماد شده بود به زودی عرضه شود.
در این گزارش می‌خواهیم به اعلام زمان مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و عادی به طور فوق العاده چندین شرکت بورسی و فرابورسی در ۱ خردادو ۲ خردادماه بپردازیم. کدام شرکت‌ها مجمع فوق العاده، عادی به طور فوق العاده و سالیانه برگزار می‌کنند؟
امروز شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ