سازمان ملل متحد از تشدید درگیری ها در شمال سوریه ابراز نگرانی کرد و از همه طرف ها خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای حمایت از غیر نظامیان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایرنا نوشت: «باربارا وودوارد» سفیر انگلیس در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در مقر سازمان ملل در نیویورک، به مناسبت ریاست دوره‌ای کشورش در ماه جاری میلادی بر شورای امنیت در پاسخ به سوالی درباره نگرانی لندن از پیشرفت‌های هسته‌ای ایران و ادعای نزدیک شدن به سلاح هسته‌ای با تکرار ادعا‌های غرب افزود: ما نگران این اقدامات ایران هستیم. این کشور سه برابر بیشتر از حداقل مقدار مورد نیاز اورانیوم غنی شده برای ساخت یک سلاح هسته‌ای، اورانیوم ذخیره کرده است
در حالی که بیش از ۲۴ ساعت از پایان شورش گروه نظامی واگنر در روسیه می‌گذرد، دبیر کل سازمان ملل اعلام کرد که تحولات در روسیه را با نگرانی دنبال می‌کند.
امیلیو بوتراگوئنو، بازیکن سابق و مدیر روابط بین‌الملل فعلی رئال مادرید، از ابراز نگرانی سازمان ملل در خصوص نژادپرستی در فوتبال اسپانیا خبر داد.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد امروز در واکنش به وقایع اخیر در «بلگوراد» روسیه، به ابراز نگرانی بسنده کرد.
سازمان ملل با ابراز نگرانی شدید نسبت به اوضاع وخیم سودان از اعزام هماهنگ کننده امور انسانی به این کشور خبر داد.
دبیر کل سازمان ملل می‌گوید در خصوص گسترش درگیری نظامی فعلی در سودان به نقاط اطراف این کشور نگران است.
وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیام به دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به اوضاع جاری در فلسطین در نتیجه اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی عمیقاً اظهار نگرانی کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیام به دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به اوضاع جاری در فلسطین در نتیجه اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی عمیقاً اظهار نگرانی کرد.
شورای امنیت سازمان ملل متحد نگرانی خود را نسبت به شهرک سازی های رژیم صهیونیستی ابراز کرد و آن را مانعی بر سر «صلح» برشمرد.
دبیر کل سازمان ملل نسبت به انباشت بدهی های خارجی کشورهای آفریقایی ابراز نگرانی کرد.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد نگرانی آنتونیو گوترش را نسبت به شهرک سازی های رژیم صهیونیستی ابراز کرد.
نماینده سازمان ملل ابراز نگرانی کرد که گروه تروریستی داعش برغم تلفات، حضور خود را در کشورهای آفریقایی گسترش می دهد.
دفتر هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل در اراضی فلسطین اعلام کرد که شرایط انسانی در نوار غزه روز به روز وخیم تر و به تعداد فقرا افزوده می شود.
سازمان بهداشت جهانی درباره افزایش آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در چین به شدت نگران است.
کارشناسان سازمان ملل با ابراز نگرانی از وضعیت زنان افغانستان از طالبان خواستند تا مانع تحصیل دختران نشوند.
محافل صهیونیست نسبت به تقویت جایگاه جنبش جهانی تحریم رژیم صهیونیستی موسوم به BDS در پی تصویب قطعنامه‌ اخیر مجمع عمومی سازمان ملل ، به شدت ابراز نگرانی کردند.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تاریخ ثابت می‌کند آمریکا هرگز نگران حقوق بشر نبوده و برگزاری جلسات بین‌المللی درباره ایران دخالت در امور داخلی دولت حاکم و نقض آشکار منشور ملل متحد است.
سازمان اینترپل اعلام کرد مشغول آماده سازی برای ریسک متاورس است زیرا ممکن است نوع جدیدی از جرائم سایبری را به وجود بیاورند و سبب وقوع جرم های فعلی در مقیاس وسیع تر شود.
هیئت مساعدت سازمان ملل برای عراق (یونامی) در نخستین سالگرد برگزاری انتخابات پارلمانی در این کشور، با صدور بیانیه ای درباره تشدید بی ثباتی در عراق ابراز نگرانی کرد.
هماهنگ کننده سازمان ملل در فرآیند صلح در خاورمیانه نسبت به وخامت اوضاع امنیتی و خسارت های جانی غیر قابل قبول در کرانه باختری به شدت ابراز نگرانی کرد.
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل درباره کودکانی که در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیدند، ابراز نگرانی کرد.
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل درباره کودکانی که در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیدند، ابراز نگرانی کرد.
نمایندگی آمریکا در سازمان ملل می گوید روسیه نگرانی از بابت صدور روادید برای هیئت اعزامی خود به نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل نداشته باشد.
در این نشست که به درخواست فلسطین و پس از سه روز درگیری در غزه برگزار شد، تور وینسلند، فرستاده صلح سازمان ملل درامور خاورمیانه نسبت به عواقب «ویرانگر» درگیری‌ها در صورت از سرگیری آن هشدار داد و تأکید کرد که آتش بس فعلی "شکننده" است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ