توسعه ابزار هوش مصنوعی جدید طی ماه‌های اخیر، سبب تشدید نگرانی‌ها در مورد تهدیدات بالقوه این فناوری نوظهور در میان قانون‌گذاران سراسر جهان شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان اعتقاد به حضور شهاب زاهدی در خط حمله این تیم دارد.
به گفته مدیرکل دفتر پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه ۳۰ درصد از بودجه نظام سلامت به درمان افراد مصدوم حوادث رانندگی اختصاص دارد و ۳۰ درصد از ورودی پرونده‌ به دادسراها مربوط به این حوادث است.
کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای آماده سازی آبی پوشان تمرینات ویژه و پرفشاری را در نظر گرفتند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تدابیر ترافیکی مراسم جشن بزرگ عید غدیر و میهمانی ۱۰ کیلومتری را تشریح کرد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تدابیر ترافیکی مراسم جشن بزرگ عید غدیر و میهمانی ۱۰ کیلومتری را تشریح کرد.
به‌رغم پایان شورش ارتش خصوصی «واگنر» علیه مسکو، تدابیر امنیتی سختگیرانه همچنان در مسکو به قوت خود باقیست.
رئیس دستگاه قضا دستورات مصداقی برای اتخاذ تدابیر عاجل جهت خروج کالاهای ترخیص نشده از بنادر، گمرکات و انبارهای اموال تملیکی را تشریح کرد.
فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ گفت: تدابیر ویژه ای را برای برگزاری شهرآورد پایتخت در نظم و امنیت پیش بینی کرده ایم.
ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از حملات مقاومت فلسطین علیه گشتی‌ها و یگان‌های نیروی زمینی خود در نزدیکی مرز غزه، اقدام به ایجاد دیوارهای بلند در نقاط مرزی کرده است.
به جد معتقدم اگر در شرایط کنونی افراد مطلعی به موضوع حقابه ورود کنند و دولت برای سیستان آماده پرداخت هزینه باشد، با طالبان به توافق می‌رسیم ... اگرچه حقابه یک قرارداد بین‌المللی است و دولت همسایه افغانستان ازنظر قانونی موظف به تأمین حقابه است. اما واقعیت‌های منطقه از فرآیند دیگری حکایت می‌کند. لازم است تدابیری اتخاذ گردد تا عمل به قرارداد علاوه بر ما برای آن‌ها نیز سودمند باشد.
یک منبع امنیتی از اتخاذ تدابیر امنیتی شدید در نوار مرزی عراق و سوریه از سوی نیروهای حشد شعبی خبر داد.
مدیران تیم های لیگ برتری برای رسیدن به هدف یک فصل خود در آخرین بازی دست به جیب شدند.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش از اجرای تدابیر مختلف این وزارتخانه برای حفظ امنیت سوالات امتحانات نهایی خبر داد.
این عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: تعابیر مختلفی می‌توان از ادبیات آمریکا در مورد راهکار سیاسی در مقابل ایران داشت که مهم‌ترین موضوع متاثر از نظام بین‌الملل و تحول جهانی در نظام بین‌الملل است. در نهایت آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که برجام را به نتیجه برسانند و زمان به نتیجه رسیدن را طولانی کنند. هدف آمریکا از برجام امتیاز گرفتن از ایران است. آن‌ها می‌خواهند برجام را به نفع خود تمام کنند و صحبت‌های سالیوان استراتژی جدید آمریکا است.
وزیر کشور گفت: کمپین‌های «شصت‌سی» در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها علاوه بر کاهش حوادث جاده‌ای، موجب ترویج اصالت‌ها و فرهنگ بومی و معرفی صنایع‌دستی هر استان می‌شود.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از پیش‌بینی افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی سفرها در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: دولت تدابیری چون تشکیل بازار مبادله ارزی را انجام داده و تصمیماتی هم برای بازگرداندن دلارهای ناشی از صادرات فولاد و پتروشیمی اتخاذ شده است.
پلیس رژیم صهیونیستی در آستانه تظاهرات مجدد مخالفان دولت اقدام به بستن برخی خیابان‌های اصلی در شهر تل آویو کرده است.
مدیرکل بهداشت عمومی وزارت بهداشت عراق از تدابیری سخن گفت که این کشور درباره کرونا به اجرا درخواهد آورد.
به‌دنبال کشف یک وسیله انفجاری در مجاورت فرودگاه بین‌المللی پایتخت برزیل، وزیر دادگستری آتی این کشور از ارزیابی مجدد تدابیر امنیتی مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید برزیل خبر داد.
تدابیر جدید بانک مرکزی بازار ارز را به مدیریت در می‌آورد و اشتهای خرید ارز را کاهش می‌دهد.
این بیانیه با اشاره به تدابیر جبرانی ایران در اجرای برجام که تحت نظر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی صورت گرفته است می‌افزاید: ایران هیچ توجیه غیرنظامی معتبری برای این اقدامات، که خطرات مرتبط با اشاعه تسلیحات اتمی را به همراه دارد، ندارد. امروز، برنامه هسته ای ایران هرگز به این اندازه پیشرفته نبوده است.
حرکت بی سابقه هواپیماهای ترابری آمریکا به سمت پایگاه عین الاسد در غرب الانبار جریان دارد و هنوز اطلاعی در دست نیست که آیا این هواپیماها حامل تجهیزات نظامی هستند یا مستشاران و نیروهای رزمی.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تکرار ادعاهای سیاسی درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران مدعی شد که تدابیر جبرانی ایران سبب شده که این سازمان نتواند درباره ماهیت صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران تضمین دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ