در روز‌های اخیر، اعضای دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا نیز لحن مشابهی را در برابر ایران در پیش گرفته‌اند. با آنکه مقام‌های دولت بایدن در موضع‌گیری‌های خود نسبت به مذاکرات مربوط به احیای برجام حتی بیش از سه کشور اروپایی احتیاط به خرج می‌دادند، اما آن‌ها نیز پس از دریافت پاسخ ایران به پیشنهاد‌های نهایی خود، ضمن ابراز ناامیدی از امضای سریع توافقنامه، بررسی گزینه‌های جایگزین برجام را پیش کشیده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در‌ پنج وزن دوم کشتی فرنگی جوانان جهان ایران فقط صاحب یک فینالیست شد.
شانس کسب مدال طلا بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین با بیان این که با کفش پاره تمرینات خود را پیگیری می‌کنم، می‌گوید: هر چقدر از مسوولین درخواست کمک برای خرید کفش جدید می‌کنم تنها به من وعده و وعید می‌دهند.
انقراض زدایی مولکول ها از نگرانی اخلافی مشابه انقراض زدایی یک گونه رنج نمی برد نگرانی ای مشابه آن چه در مورد دودوها یا ماموت های پشمالوی احیا شده وجود دارد این که حتی اگر آنان بتوانند زنده بمانند در دنیای امروز بدبخت خواهند بود. با این وجود، در سطح فلسفی مشخص نیست که ما باید چگونه درباره تلاش ‌ها برای احیای مولکول‌هایی فکر کنیم که در حال حاضر در موجودات زنده وجود ندارند. برای مثال، آیا مولکول های منقرض شده برای ثبت اختراع واجد شرایط هستند؟
تيم ملى هندبال بانوان ايران با وجود داشتن شانس مسلم مدال شانس حضور در بازى هاى آسيايى را از دست داد.
ملی پوشان جوان کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف حریفان خود رفتند.
مهاجم تیم ملی ایران تبدیل به مهاجم اول لورکوزن شد.
با اعلام مدیرعامل نساجی، این باشگاه دیدارهای خانگی خود در آسیا را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد.
تیم ملی والیبال ایران با شکست مقابل فرانسه تقریبا امیدهای خود برای صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها ر از دست داد.
رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: در ارزیابی که برای انتخاب ملی‌پوشان انجام شد استدلال ما این است که شانس کسب مدال در مسابقات یونیورسیاد هستیم.
ابرستاره آرژانتینی شانس اول کسب توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در سال ۲۰۲۳ شد.
رونالد کومان در نشست خبری بازی نیمه نهایی لیگ ملت ها برابر کرواسی گفت که باید در 90 یا 120 دقیقه کار حریف را تمام کنند.
از یولیان ناگلزمان به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی کریستوف گالیته در پاری‌سن‌ژرمن یاد می شود.
بازیکن فصل گذشته تیم سپاهان باوجود اظهار تمایل برای بازگشت به روسیه، شانس کمی برای بازی در لیگ این کشور دارد.
سرنوشت دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر فوتسال فردا پنج‌شنبه مشخص می‌شود.
«در شرایط کنونی شانس احیای روابط ایران و مصر به شدت بالاست. این مساله مخصوصا با توجه به این بیان می‌شود که سیاست عمانی‌ها، نوعی سیاستِ مخفی است و تا زمانی که به نتیجه نرسند، مقام‌های عمانی تحرکات خود را عینی و آشکار نمی‌سازند. در عین حال، فعالیت صریح و آشکار مقام‌های ارشد عمانی به ویژه سلطان این کشور و موضع گیری‌های اخیر رهبر انقلاب اسلامی در مورد احیای روابط با مصر نیز همگی گواهی روشن بر این ادعا هستند که چشم انداز احیای روابط ایران و مصر بسیار روشن است».
هفته پایانی لیگ برتر پرتغال امشب برگزار می شود که شانس بنفیکا برای قهرمانی بسیار بیشتر از پورتو است.
اگر پیکان به نیمه نهایی جام حذفی می رسید شاهد یک جنجال بزرگ رسانه ای در فوتبال ایران بودیم.
رقابت های گرند اسلم ووشی با کسب 4 مدال برای ملی پوشان ایران به پایان رسید؛ مدال هایی که شانس ایران را برای کسب سهمیه المپیک در 3 وزن بالا برده است.
کوروش احمدی، دیپلمات سابق نیز در پاسخ به پرسشی درباره احیای برجام گفت: «در حال حاضر تمام فعالیت‌‌‌ها در ارتباط با برجام در حال تعلیق است و شرایط برای بازگشت به مذاکرات با هدف احیای برجام فوق‌‌‌العاده سخت شده است.»
اولیانوف در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کرد که روسیه مصصم است مذاکرات برای تکمیل مذاکرات برجام در اسرع وقت انجام شوند.
زیدآبادی نوشت: شانس احیای برجام البته به زیر ۲۰ درصد رسیده است، اما همین ۲۰ درصد هم در پرتو یک استراتژی تازه یعنی گشودن دامنۀ آن به روی موضوعات دیگر بویژه جنگ اوکراین امکانپذیر است.
زیدآبادی نوشت: شانس احیای برجام البته به زیر ۲۰ درصد رسیده است، اما همین ۲۰ درصد هم در پرتو یک استراتژی تازه یعنی گشودن دامنۀ آن به روی موضوعات دیگر بویژه جنگ اوکراین امکانپذیر است.
واکنش گسترده به قطع رابطۀ تیرانا با تهران، گسترش تحریم‌های آمریکا به چند نهاد امنیتی و بیانیۀ به نسبت تند آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دربارۀ میزان ذخایر اورانیوم غنی‌شده در ایران را هم می‌توان به عنوان شواهد دیگری از آغاز دور تازه‌ای از تشدید فشار‌ها علیه ایران به شمار آورد
«همانطور که تجربه اسفندماه سال 1399 و شانس بالای حصول یک توافق با محوریت احیای برجام در آن زمان نشان داد، در پیش‌بینی اینکه به زودی حتما توافقی صورت می گیرد، باید محتاط باشیم زیرا به هر حال هم ایران و هم آمریکا باید بتوانند از هرگونه توافق احتمالی در داخل کشورهایشان و در قالب رقابت های سیاسی دفاع کنند. طرف ایرانی می‌کوشد امتیاز برجسته ای را به دست آورد و طرف آمریکایی تلاش می کند که امتیاز برجسته ای را ندهد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ