لیگ‌های مختلف اروپایی در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا شانس زیادی برای کسب یک سهمیه بیشتر خواهند داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عزت‌الله پورقاز از بازیکنانی است که در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر هنوز موفق به عقد قرارداد رسمی با تیمی نشده است.
دروازه‌بان سپاهان عزادار شد
شمس آذر قزوین در اولین میزبانی خود با دست خالی میدان را ترک کرد، اما اتفاق مهمی در این بازی به وقوع پیوست.
گران‌ترین بازیکن فصل گذشته تیم استقلال و یکی از گزان‌ترین بازیکنان فوتبال ایران، هنوز هیچ پیشنهاد خوبی دریافت نکرده است!
بانوان اراکی تمام بلیت‌های در نظر گرفته شده برای دیدار آلومینیوم و استقلال خوزستان را خریداری کردند.
بازیک تیم فوتبال پرسپولیس که زمان زیادی از حضورش در تیم بزرگسالان نمی‌گذرد با اتفاق تلخی مواجه شد.
بازیک تیم فوتبال پرسپولیس که زمان زیادی از حضورش در تیم بزرگسالان نمی گذرد با اتفاق تلخی مواجه شد.
مدافع جدید نساجی مازندران در لحظات پایانی دیدار با پیکان کاپیتان تیمش بود.
دبیر کل اتاق مشترک ایران و عراق معتقد است که کاهش قیمت ارز که اخیرا اتفاق افتاد هیجانی نبود بلکه مبتنی بر فرمول‌های اقتصادی بود. اگر بتوانیم به شکل تثبیت شده‌ای به منابع‌مان در کشور‌های هدف و طرف قرارداد دسترسی داشته باشیم مطمئنا در گام اول موجب تثبیت نرخ ارز و در گام دوم کاهش نرخ ارز خواهد شد.
پروفسور «جیمز کاکس» (James Cox)، پژوهشگر ارشد این پروژه گفت: کشف اولیه ریشه ژنتیکی فنوتیپ منحصربه‌فرد کامرون، یک پیروزی و لحظه‌ای بسیار هیجان‌انگیز بود، اما یافته‌های کنونی، شرایط را جالب‌تر می‌کنند. با درک دقیق آنچه در سطح مولکولی اتفاق می‌افتد، می‌توانیم درک بیولوژی را آغاز کنیم و این امر، فرصت را برای کشف دارویی فراهم می‌آورد که شاید روزی بتواند تأثیرات مثبت گسترده‌ای را بر بیماران داشته باشد.
طبیعت یک منبع بزرگ الهام و فناوری نانو روشی هیجان انگیز برای به کارگیری درس‌های آن است.
یک احتمال هیجان انگیز برای فوتبال ایران در مراسم امشب بهترین‌های فیفا وجود دارد.
یک گروه فیلم‌برداری در اتفاقی جالب و هیجان‌انگیز، نمای بسته از پلک زدن عقاب در نمای آهسته را به تصویر کشیده‌اند.
بعد از گل سوم استقلال، ساپینتو زبان خود را بیرون آورد و حرکاتی توهین‌آمیز با دست خودش انجام داد! پس از اینکه گل اول را زدیم، مربی بدنساز ما مسافت زیادی را از روی هیجان دوید که ساپینتو زیر پای او زد! اگر اتفاقی برای مربی ما می‌افتاد...
هلن عصمت پناه گفت: با هر اتفاقی یک واکنش هیجانی در بین سهامداران دیده می شود و این بی اعتمادی به ترس در بین مردم تبدیل شده است.
در این مدت این صدا که به امانت در اختیارم بود در هیچ یک از برنامه‌های رادیو و تلویزیون و یا شبکه‌های اجتماعی استفاده نشده و امروز خوشحالم به وصیت استادم جامه عمل پوشاندم و امیدوارم با ایجاد شرایط لازم که آقای خسروی وفا ریاست محترم کمیته ملی المپیک وعده آنرا داده اند دوست داران جهان پهلوان تختی بتوانند صدای چند ثانیه‌ای تختی را که در المپیک ۱۹۶۴ توکیو از سوی استاد بهمنش ضبط شده بود را بشنوند.
مهدی صادقی کارگردان مستند «بازگشت‌های بزرگ» ضمن اشاره به روایت پیروزی هیجان‌انگیز تیم ملی ایران در مقابل آمریکا در سال ۹۸،‌ از حسرت تکرار نشدن این اتفاق در جام‌جهانی امسال گفت.
متهم گفت: من مغازه پوشاک داشتم. ولی دلم می‌خواست شغلی داشته باشم که هیجانش بالا باشد. آن زمان با یک سارق آشنا شدم و فقط برای سرگرمی و هیجان به سراغ سرقت رفتیم. اتفاقا سرقت از خانه‌ها را انتخاب کردم، چون هیجان و استرسش بالاتر بود. هر بار یک خانه جدید می‌دیدیم و گاهی اوقات اموال تازه‌ای پیدا می‌کردیم.
متهم گفت: من مغازه پوشاک داشتم. ولی دلم می‌خواست شغلی داشته باشم که هیجانش بالا باشد. آن زمان با یک سارق آشنا شدم و فقط برای سرگرمی و هیجان به سراغ سرقت رفتیم. اتفاقا سرقت از خانه‌ها را انتخاب کردم، چون هیجان و استرسش بالاتر بود. هر بار یک خانه جدید می‌دیدیم و گاهی اوقات اموال تازه‌ای پیدا می‌کردیم.
هفته دهم رقابت‌های سوپرلیگ زنان با پیروزی پیکان در اهواز و توقف پالایش در خانه همراه شد.
هفته دهم رقابت‌های سوپرلیگ زنان با پیروزی پیکان در اهواز و توقف پالایش در خانه همراه شد.
حضور یک تیم جوان ایرانی در مسابقات رالی فصل 2022 ترکیه بی‌تردید یک اتفاق هیجان‌انگیز و بی‌سابقه است.
اتاق خشم مکانی برای تخلیه خشم است که شما در آنجا با شکستن وسایل، هیجان خود را تخلیه می‌کنید.
فهمیدن اینکه قرار است پدر شوید لحظه تعیین‌کننده‌ای در زندگی است. داشتن ترکیبی از احساسات، از شادی محض گرفته تا وحشت آشکار، طبیعی است - حتی اگر این اتفاق همان چیزی باشد که همیشه می‌خواستید. سخت است که برای پدر شدن کاملاً آماده‌باشید. بااین‌حال برای شما که منتظر تولد فرزند کوچکتان هستید ایده‌هایی داریم تا در ماه‌های هیجان‌انگیز و درعین‌حال خسته‌کننده‌ای که پیش رو دارید به کار ببرید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ