رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد که با آلمان برای ایجاد یک مکانیزم مشترک خرید گاز توافق شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان توسعه تجارت از برنامه راه اندازی خط مستقیم کشتیرانی به برزیل خبر داد و گفت: رایزن بازرگانی ایران در برزیل انتخاب شده است و به زودی در سائوپائولو مستقر می‌شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:دولت سیزدهم براساس وعده خود در ایجادسالانه یک‌ میلیون فرصت شغلی از ابتدای تشکیل تاکنون موفق به اشتغال‌آفرینی برای بیش از یک میلیون و ۹۷۰هزار نفر شده است.
یک شرکت دانش بنیان در بابل موفق به تولید چراغهای صنعتی و ضد انفجار با دریافت گواهینامه از آلمان شده است.
مشاور وزیر اقتصاد گفت: یک بازار تخصصی برای پذیرش شرکت های دانش بنیان در فرابورس در نظر گرفته شده است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت:کمک به ایجاد فضای تنفسی برای تداوم بقا و عملیات تروریست‌های داعشی و تکفیری در سوریه، اقدامی همسو و مکمل تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت:کمک به ایجاد فضای تنفسی برای تداوم بقا و عملیات تروریست‌های داعشی و تکفیری در سوریه، اقدامی همسو و مکمل تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت:کمک به ایجاد فضای تنفسی برای تداوم بقا و عملیات تروریست‌های داعشی و تکفیری در سوریه، اقدامی همسو و مکمل تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه رویکردهای نوینی در تولید سامانه‌های پدافندی به‌وجود آمده است، گفت: به میزانی از بازدارندگی رسیده‌ایم که دشمنان جرأت نگاه چپ به کشورمان ندارد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: توسعه ناوگان حمل‌و نقل جاده‌ای با استفاده از ظرفیت تولید داخل و واردات به طور هم‌زمان انجام و پیگیری می‌شود.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایجاد بریکس گام به جلو در بین اقتصادهای نوظهور و جهان جنوب است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایجاد بریکس گام به جلو در بین اقتصادهای نوظهور و جهان جنوب است.
در ادامه گفت‌وگو با محسن رامخو قائم مقام شرکت رونیکس را به بهانه نمایشگاه صنعت ساختمان می خوانید.
در نخستین نشست کارگروه سبک زندگی اسلامی ستاد توسعه فناوریهای فرهنگی و نرم، ایجاد صندوق‌های خطرپذیر در راستای اجرای پروژه های تحقق سبک زندگی اسلامی به کمک فناوری‌های فرهنگی و نرم مطرح شد.
خطرات از آن جهت ایجاد می‌شود که مکانیسم دفاعی بدن برای مقابله با گرمای هوا از طریق افزایش تعریق است که بسیار انرژی می‌برد و فشار زیادی را به قلب وارد می‌کند.
رئیس‌جمهوری گفت: ایجاد امید سرلوحه همه برنامه‌ها و اقدامات دولت است چرا که معتقدیم وجود نشاط و امید، مشارکت عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی را به همراه دارد.
اگر به این فکر می‌کنید که چگونه با شریک زندگی خود در مورد مسائل کنترل خشم رفتار کنید، بدانید که یک فرد عصبانی اغلب کسی است که به شدت آسیب دیده و تصمیم می‌گیرد از عصبانیت برای محافظت از خود استفاده کند. کوچکترین تهدید یا ناامنی می‌تواند باعث شعله ور شدن آن‌ها به عنوان یک مکانیسم دفاعی شود؛ بنابراین اگر بتوانید احساس امنیت عاطفی ایجاد کنید، ممکن است متوجه شوید که بسیاری از خشم را می‌توان کنترل کرد.
آنچه دارپا با برنامه ای‌بی‌سی خود می‌کوشد به آن برسد، این است که با بررسی مشکل در یک سطح اساسی، ایده‌هایی را در مورد چگونگی ایجاد یک بی‌حس‌کننده ساده‌تر در میدان جنگ ارائه دهد. روش جدید شامل بررسی مکانیسم بیهوشی از سطح آناتومیک تا مولکولی برای مشخص کردن دلیل و ایجاد راهی برای از بین بردن درد و ارائه درمان‌های نجات‌بخش تا حد امکان در میدان جنگ، بدون نیاز به تجهیزات و متخصص یا ایجاد عوارض جانبی فیزیولوژیکی خطرناک است.
گروهی از محققان یک مکانیسم سرطان زا کشف کرده اند که پیش از این رصد نشده بود و در حقیقت یک لخته در سیستم دفع زباله های سلولی است.
ایالات متحده، امارات و هند بخشی از گروه موسوم به I۲U۲L هستند که شامل اسرائیل نیز می‌شود. این ائتلاف در اکتبر ۲۰۲۱ برای همکاری در ابتکارات مشترک در زمینه آب، انرژی، حمل‌ونقل، فضا، سلامت و امنیت غذایی ایجاد شد. مکانیزم I۲U۲ همچنین به عنوان چارچوبی برای مقابله با نفوذ چین در منطقه دیده می‌شود.
طرح جایگزین دولت بایدن برای مدیریت پرونده برجام شامل افزایش تصاعدی فشار‌های اقتصادی و دیپلماتیک و ایجاد اجماع منطقه‌ای و غربی علیه ایران می‌شود. فعلا بحث مکانیسم ماشه مطرح نیست، اما در آینده اگر اوضاع متشنج شود، فعال‌سازی این مکانیسم هم دور از انتظار نیست
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، آکنه را یک روند فیزیولوژیک در بدن دانست، که دارای یک مکانیزم و فرایند است، که ۴ عامل در بروز آن دخیل است؛ انسداد فولیکول‌های مو، که به دنبال آن، کومودون‌ها و جوش‌ها ایجاد می‌شوند، چربی پوست که در سنین بلوغ بیشتر می‌شود، باکتری‌ها که در حالت عادی در پوست وجود دارند و التهاب مواردی هستند که باعث بروز آکنه می‌شوند، همچنین دارو‌ها با اثر بر روی این چهار مکانیسم، آکنه را کنترل می‌کنند.
امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد که این کشور و آلمان برای همکاری در مکانیسم های مشترک خرید گاز  همکاری می کنند.
مرتضی سالاری از آمادگی بنادرغرب استان برای ایجاد پایانه‌های ترانزیتی خودرو،گردشگری دریایی و ترمینال‌های مکانیزه مواد معدنی و واگذاری بنادر کوچک در قالب قرارداد BOT توسط سرمایه‌گذاران خبر داد
ارتباط بین باکتری‌های روده و چاقی در دوران نوزادی و در بزرگسالان وجود دارد. چندین مکانیسم ژنتیکی، متابولیک و التهابی در تعامل بین میکروب‌های روده و چاقی نیز وجود دارد. تغییرات میکروبی در روده انسان را می‌توان عاملی در ایجاد چاقی دانست. پروبیوتیک، موجودات ریز، زنده و فعال میکروسکوپی هستند که خوردن آن‌ها، باعث تغییر میکروبیوم دستگاه گوارشی ما در جهت سلامتی بیشتر می‌شود. باید توجه داشت بیشتر اوقات به آن‌ها باکتری‌های مفید روده هم می‌گوییم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ