رونالدو نازاریو معتقد است که هدایت تیم ملی برزیل باید به یک مربی اروپایی مثل پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی واگذار شود و آنها می توانند تاریخ فوتبال این کشور را تغییر دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رونالدو نازاریو، مهاجم افسانه‌ای فوتبال برزیل، به شدت از مسئولان باشگاه فلامینگو درباره پرورش وینیسیوس جونیور انتقاد کرد.
رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل، از هموطنش وینیسیوس جونیور حمایت کرده و می‌گوید در نبرد علیه نژادپرستی در کنار او خواهد بود.
رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، می‌گوید از اینکه رکورد گلزنی هموطنش رونالدو نازاریو در چمپیونزلیگ با پیراهن رئال را شکسته احساس غرور و افتخار می‌کند.
فرزندان رونالدو نازاریو برزیلی، شباهت جالبی با پدر خود دارند که حالا با انتشار یک تصویر از اسطوره فوتبال بیش از پیش مورد توجه قرار گفته‌اند.
فرزندان رونالدو نازاریو برزیلی، شباهت جالبی با پدر خود دارند که حالا با انتشار یک تصویر از اسطوره فوتبال بیش از پیش مورد توجه قرار گفته‌اند.
رونالدو نازاریو، اسطوره برزیلی، قصد دارد باشگاه آمورا از دسته سوم فوتبال پرتغال را بخرد.
دوشنبه شب و پیش از شروع مراسم بهترین‌های سال فیفا در پاریس، لیونل مسی و رونالدو نازاریو خوش‌و‌بش گرمی با یکدیگر داشتند و برای دقایقی با هم صحبت کردند.
رونالدو نازاریو، ستاره بزرگ تیم ملی برزیل، قهرمانی لیونل مسی در جام جهانی را به این بازیکن تبریک گفت.
رونالدو نازاریو پس از قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022، به تمجید از لیونل مسی پرداخت.
رونالدو نازاریو صادقانه حرف زد و گفت که علاقه ای به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ندارد.
رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل، از گزینه مدنظر فدراسیون فوتبال این کشور برای هدایت این تیم حمایت کرد.
رونالدو، اسطوره برزیلی می‌گوید نمی‌داند چرا اوضاع برای برزیل اینطور پیش رفت و این تیم را در قامت قهرمانی تصور می‌کرده است.
ریچارلیسون، ستاره برزیل، از دیدن رونالدو نازاریو بسیار احساساتی شد و نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد.
پسربچه‌ای که خواست شبیه به رونالدو نازاریو باشد از مدرسه اخراج شد.
روالدو نازاریو به دلیل ابتلا به کرونا امکان حضور در ورزشگاه برای حمایت از برزیل را از دست داد.
رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل، نمی‌تواند برای تماشای اولین بازی این تیم در جام جهانی 2022 در ورزشگاه حاضر شود.
رونالدو نازاریو معتقد است تیته بهتر بود از اندریک، پدیده 16 ساله جدید فوتبال برزیل، برای حضور در جام جهانی دعوت می کرد.
رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل، در یک مصاحبه زمانی که از او خواسته شد 50 فوتبالیست برتر تاریخ را معرفی کند اشاره‌ای به کریستیانو رونالدو نکرد و خبرساز شد.
رونالدو نازاریو اسطوره برزیلی، طی مصاحبه‌ای عنوان کرده با وجود اینکه لیونل مسی لیاقت قهرمانی در جام جهانی را دارد اما به هیچ‌وجه دلش نمی‌خواهد این اتفاق عملی شود.
رونالدو نازاریو اسطوره برزیلی، طی مصاحبه ایی عنوان کرده با وجود اینکه لیونل مسی لیاقت قهرمانی در جام جهانی را دارد اما به هیچ وجه دلش نمی خواهد این اتفاق عملی شود.
کریم بنزما، بعد از دریافت توپ طلای 2022 گفت رونالدو نازاریو و زین‌الدین زیدان و به دست گرفتن توپ طلا از کودکی مهم‌ترین انگیزه‌های فوتبالی او بوده‌اند.
رونالدو نازاریو معتقد است رئال مادرید در ال‌کلاسیکو شانس پیروزی بیشتری نسبت به بارسلونا دارد، به خصوص که با انگیزه گرفتن انتقام شکست 0-4 چند ماه قبل وارد زمین می شود.
رونالدو نازاریو، مالک دو باشگاه رئال وایادولید و کروزیرو برزیل، برای دومین بار در پنج ماه گذشته، صعود تیم هایش به سطح اول فوتبال اسپانیا و برزیل را جشن گرفت.
بارسلونا فردا در نوکمپ میزبان رئال وایادولید، باشگاه تحت مالکیت رونالدو نازاریو است و قطعا به دنبال کسب اولین پیروزی خانگی فصل خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ