نرخ سود بازار بین بانکی در مقایسه با پایان هفته دوم مرداد ماه امسال باز هم کاهشی بود و به نرخ ۲۰.۵۹ درصد رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر از افزایش ۵ برابری ظرفیت مراکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب ماده ۱۶ در پایتخت خبر داد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: باد و گردوخاک تا اواسط هفته آینده پدیده غالب استان است که در مناطق مرکزی کاهش کیفیت هوا را بدنبال خواهد داشت.
سخنگوی صنعت برق گفت: فقط پنج روز تا آغاز اجرای طرح سراسری کاهش مصرف برق خانگی و برخورداری از پاداش‌های بی‌سابقه در صنعت برق باقی مانده است.
از آنجایی که تحقیقات جدید آلودگی هوا را با سرطان ریه و بیماری قلبی مرتبط می‌دانند در ادامه به راه‌هایی اشاره می‌شود که می‌توانیم از طریق آن از خود محافظت کنیم.
بر اساس اطلاعات ثبت شده در ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای تهران، طی فروردین سال ۱۴۰۲، شش روز پاک، ۲۴ روز قابل قبول و یک روز ناسالم برای گروه‌های حساس به ثبت رسیده است.
مطالعه‌ای که در سال ۲۰۲۰ توسط دانشگاه هاروارد انجام شد، اثبات کرد که نوشیدن چهار فنجان قهوه در روز چربی بدن را تا چهار درصد کاهش می‌دهد. قهوه گزینه خوبی برای کاهش وزن است؛ چرا که حاوی کالری زیادی نیست و کافئین موجود در آن می‌تواند متابولیسم بدن را افزایش دهد.
قاسم زاده با بیان اینکه امروز با گذشت حدود ۷ماه از سال آبی‌جاری،ورودی سدهای کشور درمقایسه با۵سال اخیر ۱۳ درصد کاهش یافته، گفت:خروجی سدهای کشور نیز در همین بازه زمانی کاهش ۳۳ درصدی داشته است.
اسفند ماه سال گذشته ۵ ایستگاه مترو به طول ۱۱.۵ کیلومتر افتتاح شد و به نظر می‌رسد در سال جدید از بار ترافیکی پایتخت کاسته شود.
براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی دو روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود و در سواحل دریای خزر افزایش ابر و بارش خفیف باران رخ خواهد داد.
نتایج مطالعه‌ای تازه نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد تنفس چرخه‌ای در میان تمرین‌های تنفسی مختلف موثر است و بهتر از مدیتیشن ذهن آگاهی می‌باشد.
بنا به اعلام وزارت خزانه داری آمریکا، کشورهای غربی بنا دارند سقف قیمتی نفت روسیه را کاهش دهند.
یوگا مدت هاست که به دلیل فواید کاهش استرس آن مورد توجه قرار گرفته است؛ و تحقیقات، در واقع، این ادعا را تأیید می‌کند.
ضیاییان گفت: امروز در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، جنوب و شرق اصفهان، شمال و شرق فارس، خراسان جنوبی و پنج‌شنبه کرمان و سیستان و بلوچستان وزش باد شدید و گردوخاک و در مناطق مستعد وقوع توفان گردوخاک و کاهش دید افقی انتظار می‌رود.
سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش کیفیت هوای ۵ استان اعلام کرد: بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور پیش‌بینی می‌شود.
وزارت صمت در گزارشی ضمن برشمردن ۵ دلیلِ گرانی خودرو طی سالهای اخیر، اعلام کرد که با تدابیر همه‌جانبه وزارتخانه از جمله تسهیل واردات خودرو به‌زودی شاهد کاهش قیمت‌های کاذب در بازار خواهیم بود.
وزن می‌تواند یک موضوع انتخابی باشد. اگر وقتی روی ترازو می‌روید خوشحال نیستید می‌توانید تغییراتی در رژیم غذایی و شکل ظاهری بدن خود ایجاد کنید. با این وجود، کاهش وزن همیشه یک گزینه اختیاری نیست چرا که گاهی اوقات اضافه وزن می‌تواند سلامتی و تندرستی شما را به خطر بیاندازد.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما از روز یکشنبه تا صبح چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود.
تهرانی‌ها در روز ۳ میلیون مترمکعب آب مصرف می‌کنند که با این حساب، حجم آب سد لتیان بدون درنظر گرفتن آب سد‌های دیگر‏، تنها برای پنج روز مصرف تهرانی‌ها کافی است.
طرح جدید بریتانیا در کاهش ۵ درصدی تورم
طبق گزارش بانک مرکزی، در یک سال اول دولت سیزدهم رشد پایه پولی حدود ۱۲ واحد درصد و رشد نقدینگی حدود ۵ واحد درصد از آنچه در پایان دولت قبل رقم خورده بود، کمتر شده است.
رشد ۳۰ درصدی تولید سایپادیزل در ۵ ماهه نخست سال/کاهش ۷۰ درصدی تعهدات معوق محصول ولوو در ۳ سال اخیر/ بهبود مستمر کیفی محصولات تولیدی از ابتدای سال جاری تاکنون/ برنامه‌های سایپادیزل برای توسعه سبد محصول
جمعیت کشور رو به سالمندی می رود و کارشناسان عنوان می کنند برای عبور از چاه جمعیتی، فرصت زیادی نداریم. بنابراین، باید از سیاست های تشویقی افزایش جمعیت به بهترین شکل ممکن استفاده نمود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: درآمد صادرات نفت در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبلش به ۱۱ برابر رسید و سال ۱۴۰۱ این عدد به ۵ برابر خود نسبت به سال گذشته رسیده است.
دکتر سید احمد طباطبایی: گاهی به عنوان تک علامت هم ممکن است علائم ظاهر شوند. شایع‌ترین علائم مشابه سرماخوردگی است و خوشبختانه برخلاف سایر سویه‌های کرونا، این سویه از بیماری ندرتا سبب درگیری ارگان‌هایی مانند ریه می‌شود. حتی ممکن است طول مدت علائم چند ساعت و یا نهایتا یک روز باشد، زیرا ایمنی بدن افراد پس از ابتلا یا تزریق واکسن متفاوت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ