رشد ۳۰ درصدی تولید سایپادیزل در ۵ ماهه نخست سال/کاهش ۷۰ درصدی تعهدات معوق محصول ولوو در ۳ سال اخیر/ بهبود مستمر کیفی محصولات تولیدی از ابتدای سال جاری تاکنون/ برنامه‌های سایپادیزل برای توسعه سبد محصول
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی ۴ ماهه امسال ۴۴۲ هزار و ۶۸۶ دستگاه خودرو تولید شد که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۳۰ درصدی را نشان می دهد.
طهماسب مظاهری گفت: چیزی که امروز در کشور شاهد هستیم تورم ما سالانه ۳۰ تا ۴۰ درصد رشد کرده و رشد تولید سالانه ۲ تا ۳ درصد، یا باید رشد تولید را بالا ببریم یا رشد نقدینگی را پایان ببریم.
رشت- مدیرکل شیلات گیلان از تکثیر طبیعی ماهیان استخوانی در پره های صیادی این استان خبر داد و گفت: فعالیت بازسازی ذخایر استان رشد ۳۰ درصدی داشته است.
پیدا شدن آکنه و جوش‌های پوستی و همچنین چرب یا خشک شدن بیش از حد پوست، یکی از علائم اولیه مصرف زیاد قند است. مطالعات نشان داده‌اند که افزایش سطح قند در بدن باعث افزایش ۳۰ درصدی رشد آکنه می‌شود.
معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا در مسیر رشد تولید، فروش و تحویل خودرو قرار گرفته است.
پس از سه سال افزایش مداوم رشد نقدینگی بانک مرکزی با همکاری دولت در سال ۱۴۰۱ توانست رشد نقدینگی را که مهمترین متغیر در کنترل تورم است، در مسیر نیل به میانگین بلندمدت این متغیر قرار دهد.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: کتاب‌های درسی به صورت میانگین نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش قیمت داشته است.
معاون برنامه‌ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا در فروردین ماه سال جاری ۲۹ هزار و ۳۹۱ دستگاه خودرو تولید کرد که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۴۱ درصدی داشته است.
سخنگوی دولت با تاکید بر این‌که «دولت هیچگونه قصد تغییری برای وزیر صمت ندارد»، گفت: رشد تولید ناخالص داخلی در ۹ ماه اول ۱۴۰۱ حدود ۵.۱ درصد است و میانگین فصلی نرخ رشد صنعت در دوره آقای فاطمی‌امین ۴.۲ درصد بوده که سه‌برابر دولت قبل است. در زمینه کاهش تورم تولیدکننده هم این رقم در این دوره چشمگیر و حدود ۳۰ درصد است.
مهرداد بذرپاش گفت: ترددها در جاده‌های کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه و نیم درصد افزایش، در بخش ریلی با یک میلیون و ۶۰۰ هزار سفر رشد ۳۰ درصدی را تجربه کرد.
فاطمی امین راهکار رفع مشکلات معیشتی مردم را هم رشد تولید دانست و گفت: زمانی که رشد تولید به مدت چند سال تداوم داشته باشد، مثل سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در دولت سیزدهم، به تدریج می‌توان آثار منفی دهه گذشته را جبران کرد.
سرپرست مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱، صادرات محصولات دانش بنیان نسبت به سال قبل از آن رشد داشت، گفت: میزان این صادرات ۱.۴ میلیارد دلار بود.
صبح امروز مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ توسن با حضور حداکثری سهامداران تشکیل گردید و در این مجمع ضمن اعلام رشد ۳۷ درصدی درآمد کل این شرکت در سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱، سود ۴۰۰ ریالی برای هر سهم نیز به تصویب رسید.
اگرچه وزارت صمت بر تولید ۱.۶ میلیون دستگاه خودرو برای امسال تاکید می کرد اما برآوردها حکایت از تولید ۱.۲ میلیون دستگاه تا پایان سال دارد که بیانگر عقب ماندگی ۳۰ درصدی نسبت به برنامه است.
بهرام صلواتی می‌گوید: «بین سال‌های ۹۹ تا ۱۴۰۰ افزایش ۳۰ درصدی را در مهاجران شاهد بودیم، اما بعد از حوادث ۱۴۰۱ این روند تشدید شده و از تراز ۱۰۰هزار مهاجر در سال به سرعت عبور خواهیم کرد. این رشد و موج فرار مغز‌ها را می‌توان از ۶ تا ۹ ماه و نهایت یک سال دید. این اتفاق در فاصله سال‌های ۸۹-۸۸ نیز رخ داد، اما اتفاقی که در حال وقوع است و موجی که با آن مواجهیم، نسبت به آن سال بالاتر خواهد بود.»
سخنگوی صمت با بیان اینکه صادرات به قطر در مهر امسال ۳۰ درصد نسبت به مهر سال قبل رشد داشت، از معافیت ۷۰ درصدی کالاهای صادراتی به قطر از تعهد ارزی به عنوان مشوق صادرکنندگان خبر داد.
اتاق تهران ضمن اشاره به اینکه در یک سال اخیر، ترکیب صادرات ایران به روسیه از محور محصولات کشاورزی به محصولات صنعتی تغییر کرده است؛ اقدامات راهبردی برای توسعه روابط با روسیه را پیشنهاد کرد.
محققان کشور در یک تیم استارت آپی موفق به تولید کود از جلبک به عنوان محرک رشد گیاه شدند.
سخنگوی وزارت صمت از رشد ۳۰ درصدی صادرات صنعتی به روسیه در ۵ ماهه امسال خبر داد و گفت: ترکیب صادرات ایران به کشور روسیه از محصولات کشاورزی محور به صنعتی تغییر کرده است.
مدیرعامل شرکت سایپادیزل از رشد ۳۰ درصدی تولید محصولات تجاری در این شرکت طی ۵ ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
رئیس کل بانک مرکزی از هدفگذاری ۳۰ درصدی رشد نقدینگی در سال ۱۴۰۱ توسط بانک مرکزی خبر داد و گفت: در راستای تنظیم رابطه مالی بانک مرکزی و دولت، شورای هماهنگی دولت و بانک مرکزی تشکیل شده است.
رئیس ستاد اربعین کشور گفت: از همه زائران خواهش می‌کنم که زائران سفر خود را زودتر آغاز کنند. طول سفر را کوتاه کنند و از مرزهای جدید مثل مرز باشماق و تمرچین استفاده کنند.
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد با برنامه‌ریزی در حمل و تحویل به موقع خودروها به مشتریان، میزان حمل موثر از کارخانه تا محل نمایندگی‌ها را در چهار ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان ۳۰ درصد افزایش دهد.
منابع خبری از آغاز رزمایش مشترک رژیم صهیونیستی و آمریکا در دریای سرخ خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ