دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر از افزایش ۵ برابری ظرفیت مراکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب ماده ۱۶ در پایتخت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر مالی یک شرکت زیست دارو گفت: در حال حاضر ظرفیت پالایش پلاسما در دنیا ٩٠ میلیون لیتر در سال است که ٣٠درصد آن طی سالهای 2015تا 2020افزایش یافته است.
مدیرعامل راه آهن گفت: حوزه حمل و نقل ریلی برنامه ویژه ای در زمان اربعین دارد و نسبت به برنامه سفرهای تابستان افزایش سه برابری ظرفیت سفر ریلی به مقصد خرمشهر و کرمانشاه را خواهیم داشت.
مدیر مراکز درمانی هلال‌احمر ایران در کشور عراق از افزایش دو برابری ظرفیت کادر درمانی هلال‌احمر ویژه ایام محرم خبر داد.
اصفهان- استاد گروه خاک شناسی دانشگاه آزاداسلامی اصفهان گفت: نرخ فرونشست گردوغبار در حوضه آبریز تالاب بین المللی گاوخونی نسبت به سال ۱۳۹۷ پنج برابر شده است.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: گام‌های اساسی برای فعال‌سازی معادن، افزایش ۵ برابری ظرفیت تولید رادیوداروها و نیز دستیابی به ظرفیت تولید ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای برداشته‌ایم.
یک کارشناس انرژی تصریح کرد: باید همه تلاش خود را به کار ببندیم که از کشور‌هایی مانند روسیه، ترکمنستان و قطر گاز را وارد کنیم و آن را به کشور‌هایی مانند عراق، ترکیه و پاکستان بفرستیم. به منظور تقویت جایگاه کشور در تجارت گازی منطقه باید این موضوع را در دستور کار اصلی حوزه‌ی انرژی کشور بگذاریم.
یک کارشناس انرژی تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم که از کشور‌هایی مانند روسیه، ترکمنستان و قطر گاز را وارد کنیم و آن را به کشور‌هایی مانند عراق، ترکیه و پاکستان بفرستیم. به منظور تقویت جایگاه کشور در تجارت گازی منطقه باید این موضوع را در دستور کار اصلی حوزه‌ی انرژی کشور بگذاریم.
وزیر نیرو گفت: هم‌اکنون ایران ظرفیت تبادل ۵۰۰ مگاوات برق را با کشور ترکمستان دارد و با احداث خط جدید مرو – سرخس حجم تبادلات برقی بین دو کشور به بیش از دو برابر افزایش می‌یابد.
مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: ظرفیت زیرساخت ارتباطی ما تا انتهای سال ۱۴۰۲ دو برابر می شود.
فرمانده یگان‌های ویژه فراجا: در سال ۱۴۰۲ ظرفیت خود را باید به دو برابر وضع موجود افزایش دهیم تا بتوانیم برای مقابله با ناآرامی‌ها ۴۰۰ نقطه را پوشش دهیم.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی از تجهیز، نصب و راه اندازی سایت های ثابت و سیار محدوده حرم رضوی برای بهره مندی کامل مهمانان امام رئوف از فناوری های نوین ارتباطی خبر داد.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: صادرات محصولات کشاورزی به کشور چین به ۳۵۰ میلیون دلار رسیده یعنی نسبت به ۴ سال قبل، پنج برابر افزایش یافته است.
وزیر جهاد کشاورزی دستاوردهای همکاری ایران و چین در بخش کشاورزی در سفر رئیس جمهور به کشور چین را تشریح کرد.
رئیس جمهور با بیان این‌که ایران ظرفیت بالای اقتصادی دارد، افزود: علی‌رغم مشکلات موجود تاکنون سهم صادراتی ایران به کشورهای همسایه پنج تا شش برابر افزایش پیدا کرده است.
عضو کانون انبوه سازان گفت: گرانی مصالح ساختمانی می تواند پروژه های حمایتی را متوقف می کند.
آمارهای ثبت شده از تحویل خودرو به مشتریان بیانگر استقبال قابل توجه مشتریان از تحویل به صورت حضوری و در محل سایت‌های تولیدی ایران خودرو در سطح کشور و افزایش بیش از دو برابری در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.
دانشجویان دانشگاه‌های دولتی برای ادامه تحصیل و یا کار به خارج از کشور، باید مدرک تحصیلی خود را در وهله نخست ترخیص کنند. آن‌ها باید مدرکشان که در گِرو دانشگاه است را آزاد کرده و به اصطلاح «تعهد خدمت آموزش رایگان» خود را لغو کنند. تمامی افرادی که در دانشگاه‌های دولتیِ زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تحصیل کرده‌اند، مشمول این امر می‌شوند.
علاوه بر واردات فوریتی اقلام دارویی دچار کمبود، اقداماتی نظیر اصلاح قیمت برخی اقلام آنتی‌بیوتیک، کاهش مالیات بر ارزش افزوده دارو به یک درصد و لحاظ تسهیلات بانکی برای شرکت‌های تولیدی، افزایش چند برابری ظرفیت تولید این دارو‌ها و... نیز انجام شد و توانست تا حدی وضعیت کمبود‌های دارو‌های اساسی را به‌سامان کند.
معاون اقتصادی با بیان اینکه بندرامیرآباد به تنهایی با بنادر کشور در ساحل دریای خزر برابری می‌کند بر ضرورت توسعه بندرامیرآباد و افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا به ۱۰ میلیون تن تأکید کرد.
معاون اقتصادی با بیان اینکه بندرامیرآباد به تنهایی با بنادر کشور در ساحل دریای خزر برابری می‌کند بر ضرورت توسعه بندرامیرآباد و افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا به ۱۰ میلیون تن تأکید کرد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به افزایش ۵ برابری ظرفیت تولید آنتی بیوتیک گفت: آمادگی داریم داروی مورد نیاز وزارت بهداشت را در کمتر از ۳ روز تأمین و وارد کنیم.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار همتایان خود از روسیه، کوبا و ونزوئلا گفت: تجمیع ظرفیت‌ها، ضریب مقاومت کشورهای مستقل در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا را افزایش خواهد داد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران طی نشستی با خبرنگاران مولفه‌های توسعه در صنعت مس ایران را تشریح کرد و گفت: در حوزه‌های اکتشاف، استخراج، سرمایه، توسعه منابع انسانی و بازار در تلاش هستیم ظرفیت تولید کنسانتره و مس کاتدی افزایش و صادرات رونق بگیرد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ظرفیت‌های هلال احمر را تا چهار برابر افزایش دادیم، چه در بحث دارو و چه در بحث تجهیزات و چه در بحث نیروی انسانی، هلال احمر را تقویت کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ