میلان، مدافع عنوان قهرمانی سری آ، به خانه ساسولو رفت و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد. روسونری فصل گذشته با برتری 0-3 در خانه ساسولو بعد از 11 سال موفق به فتح اسکودتو شد، اما امسال خبری از آن نمایش درخشان نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال ساسولو موفق شد با نتیجه عجیبی، از سد رئال ویچنزا عبور کند.
ستاره ساسولو در فصل گذشته حالا به وضوح از آمادگی برای ترک باشگاه صحبت می‌کند.
لاتزیو امشب در دیداری خانگی مقابل ساسولو به برتری 2-0 رسید تا قهرمانی ناپولی باز هم به تاخیر بیفتد.
بازیکنان یوونتوس پس از شکست مقابل ساسولو مورد انتقاد روزنامه‌های ایتالیایی قرار گرفتند.
مکس آلگری، سرمربی یووه، بعد از شکست 1-0 مقابل ساسولو از عملکرد بازیکنانش در دفاع بعد از ارسال کرنرهای حریف انتقاد کرد.
یوونتوس در دیدار خارج از خانه مقابل ساسولو با ارائه عملکردی ضعیف در مقابل این تیم 1-0 شکست خورد تا امیدهایش برای کسب سهمیه کمرنگ شود.
هواداران رم پیش از بازی با ساسولو به سبک هواداران تیم های لالیگایی به محرومیت ناعادلانه مورینیو اعتراض کردند.
مدافع رم بعد از لگد زدن بازیکن ساسولو هم از زمین اخراج شد و هم یک پنالتی تقدیم حریف کرد.
ناپولی با برتری 2-0 مقابل ساسولو فاصله خود را با اینترمیلان به 18 امتیاز افزایش داد.
باشگاه ساسولو از هواداران میلان به دلیل حملات شدید به مهاجمش، دومینیک براردی، در شبکه‌های اجتماعی انتقاد کرد و خواهان توقف این حملات شد.
بعد از شکست سنگین میلان مقابل ساسولو در سن‌سیرو هواداران این تیم در استادیوم از بازیکنان انتقاد کرده و گفتند در دربی هفته آینده چنین شرایطی را تحمل نخواهند کرد.
در دیدار میلان و ساسولو که با شکست 5-2 روسونری به پایان رسید دو گل میلان آفساید اعلام شده و مردود شد. میلانی‌ها به تصمیم تیم داوری معترضند و آن را تاثیرگذار در روند بازی می‌دانند.
میلان، قهرمان فصل گذشته سری آ ایتالیا، در ادامه روند ناکامی‌هایش امروز در ورزشگاه سن سیرو 2-5 مغلوب ساسولو، تیم هفدهم جدول شد تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد.
نیمه اول دیدار میلان و ساسولو در ورزشگاه سن سیرو با نتیجه جالب 1-3 به سود میهمان به اتمام رسید.
در آغاز هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، امروز (شنبه) تیم فوتبال ناپولی صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میزبان خود ساسولو را با نتیجه ۴ بر صفر در هم کوبید تا به روند درخشانش در این فصل ادامه دهد.
سیزدهمین پیروزی متوالی تیم بی‌رحم اسپالتی مقابل ساسولو رقم خورد.
در آغاز هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، امروز (شنبه) تیم فوتبال ناپولی صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میزبان خود ساسولو را با نتیجه ۴ بر صفر در هم کوبید تا به روند درخشانش در این فصل ادامه دهد.
مهاجم کهنه‌کار نراتزوری ۲ بار در دقایق ۴۴ و ۷۵ روی پاس‌های دنزل دومفریز و هنریک میخیتاریان موفق شد دروازه کونسیلی را باز کند.
مهاجم کهنه‌کار نراتزوری ۲ بار در دقایق ۴۴ و ۷۵ روی پاس‌های دنزل دومفریز و هنریک میخیتاریان موفق شد دروازه کونسیلی را باز کند.
اینتر در دیداری که ادین ژکو موفق به زدن دو گل شد، توانست در زمین ساسولو 1-2 پیروز شده و به دومین برد متوالی خود دست یابد.
سیمون کیائر که بعد از ماه‌ها مصدومیت در بازی امشب میلان مقابل ساسولو به میدان برگشت می‌گوید از تاکتیک ساسولو برای به تساوی کشاندن بازی شگفت‌زده شده است.
یوونتوس فصل جدید رقابت های سری آ را با پیروزی خانگی 3-0 مقابل ساسولو آغاز کرد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام دماوند به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد دماوند در روزهای آینده بورس است.
عرضه اولیه ددانا امروز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ به عنوان سومین نماد عرضه اولیه شده فرابورسی و چهارمین نماد عرضه اولیه شده از ابتدای سال، انجام شد. در این عرضه اولیه چند کد مشارکت داشتند و به هر کد چند سهم رسید؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ