سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با تاکید بر اینکه تکرار سه مدال انفرادی و تیمی شاگردانش در بازی های اسلامی بیانگر حرکت در مسیر درست است، گفت: با این سه مدال پاسخ انتقادات را دادیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سال ۶۲ که دانشگاه‌ها پس از چهارسال تعطیلی گشوده شد، جانبداری از دکتر مصدق در سر کلاس‌های درس همچنان تابو به شمار می‌رفت تا اینکه نشریاتی مانند «راه مجاهد» به مدیریت لطف‌الله میثمی، به تدریج راه بزرگداشت مصدق را در حواشی مطبوعات رسمی دوباره گشودند و نام دکتر مصدق را از حوزۀ ممنوعات خارج کردند.
به مناسبت هفتادمین سالگشت کودتای ۲۸ مرداد نشست ۲۸ مرداد؛ درد همیشه ماندگار، با سخنرانی، دکتر ناصر زرافشان، مهندس لطف الله میثمی، داریوش رحمانیان، حسین رفیعی و آزاده شعبانی در کانون توحید تهران برگزار شد.
آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه شیراز به ماجرای هتاکی به یک بانوی محجبه در نارنجستان قوام شیراز اشاره و بیان کرد: این کتک خوردن برای ما خیلی سخت بود. از آنجا که جلوی بچه، مادر را زدند، لذا هر تحلیلی باید در این باره کنار گذاسته شود، در این ماجرا، دست روی زن بلند کردن در مقابل چشم فرزندش، بسیار رنج‌آور بود.
بیش از چهل سال است که ایران با تحریم‌های ظالمانه آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند. معیشت مردم نیز تحت تاثیر همین موضوع کم آسیب ندید و این روند تا امروز ادامه دارد. حال باید دید آیا مسئولان و ادارات هم همچون مردم از این موضوع متضرر شده‌اند یا خیر؟ لطف‌الله سیاه‌کلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس و فریدون عباسی،عضو کمیسیون انرژی، در این باره به تابناک پاسخ دادند.
لطف‌الله دژکام، نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به درپیش بودن سالروز وفات بنیانگذار انقلاب و نظام اسلامی ایران، تاکید کرد که انقلاب و تأسیس نظام اسلامی، نتیجه تفکرات، اعتقادات، ایمان و باور امام بود و برای ادامه دادن راه ایشان باید این ایمان و باور را تقویت کرد.
یک معمار پیشکسوت به پاس فعالیت های معماری که در شهر اصفهان انجام داده، از خودش با برگزاری مراسمی در گنبدخانه مسجد شیخ لطف الله اصفهان تقدیر کرد.
لطف‌الله دژکام امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر گفت: منظور دشمن از تحول برای ما این است که دست از دین خود برداریم که این کار را نخواهیم کرد بلکه ما می‌گوییم تحول یعنی دین خود را بهتر پیاده می‌کنیم و آنجایی که در کار کشور نقصی وجود دارد تلاش می‌کنیم تا جبران شود.
در سالی که گذشت یکی از موضوعات مورد بحث مرمت گنبد مسجد شیخ لطف الله در اصفهان بود که مورد انتقاد بسیاری از مرمتگران و کارشناسان قرار گرفت.
لطف‌الله دژکام، امام جمعه شیراز از راه‌اندازی سامانه «مردم‌رسی» برای مقابله با بی‌حجابی در این شهر خبر داد.
من به‌عنوان یک فرد در اکباتان زندگی می‌کنم و طی این چهارماه اعتراض و حضور مردم در خیابان برای بروز نارضایتی‌هایشان بسیار محدود و حتی می‌توانم بگویم در این دوره اعتراضات هیچ کدام نامی از خاندان پهلوی، رضاشاه، محمدرضا یا رضا پهلویِ پسر را نیاورده‌اند. پس چنین پایگاهی وجود ندارد که بگوییم چه اتفاقی در داخل و فضای سیاسی جامعه افتاده است و چه تاثیری بر معترضان داخلی دارد. این جریان در آن سوی مرز‌ها به‌دنبال تحمیل خودشان بر اعتراضات مردمی هستند و می‌خواهند بگویند ما صدای نارضایتی مردم هستیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز توفیق داشتیم در قم خدمت مراجع تقلید رسیدیم و همه آن‌ها نسبت به دولت و آیت الله رئیسی اظهار لطف داشتند.
لطف الله سیاهکلی نماینده مجلس گفت: قیمت خودرویی که در بورس کالا حتی با کاهش به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده، واقعا انقدر نیست و ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان است.
به لطف الهی در نیمه شب حکم ماهان صدرات متوقف گردید. صدای مادربزرگ‌های ماهان ومردم کشورم که با بی اعتنایی به رسانه‌های بیگانه از آیت الله اژه‌ای درخواست رافت اسلامی نمودند شنیده شد. یاد ندارم جز روضه ارباب گریه کرده باشم، اما امروز در ملاعام برای لغو حکم گریه کردم. صدای قبلی ما شنیده شد.
به لطف الهی در نیمه شب حکم ماهان صدرات متوقف گردید. صدای مادربزرگ‌های ماهان ومردم کشورم که با بی اعتنایی به رسانه‌های بیگانه از آیت الله اژه‌ای درخواست رافت اسلامی نمودند شنیده شد. یاد ندارم جز روضه ارباب گریه کرده باشم، اما امروز در ملاعام برای لغو حکم گریه کردم. صدای قبلی ما شنیده شد.
لطف الله سیاهکلی، نماینده مجلس اعلام کرد: استضیاح ۴ وزیر در مجلس مطرح است.
آیت‌الله لطف‌الله دژکام علت جنجال‌آفرینی بیش از حد مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران را موفقیت‌های این نظام دانست و گفت: دشمنان آنقدر از نظر رسانه‌ای شلوغ می‌کنند تا یادمان برود که جهاتی بزرگ از موفقیت رقم زده شده و نگرانی آن‌ها این است که این مهم جا بیفتد.
آیت الله علیرضا اعرافی : همان نورانیت، فروغ و درخشش و بلکه بیش از آن امروز معارف اسلامی به برکت انقلاب دارد و خریداران زیادی هم پای آن در خارج از کشور ایستاده‌اند و به لطف الهی چراغ حق خاموش نمی‌شود و افتخار ملت ایران این است که پای پرچم اسلام ناب ایستاده‌اند.
لطف الله شیبانی، در خصوص نا‌آرامی‌های اخیر شیراز گفت: در ناآرامی‌های اخیر در شهرستان شیراز خسارت چندانی نداشتیم و با تدبیری که شد، مواردی که ممکن بود ایجاد مشکل کند، مثل بنرها، سطل زباله و... را اصطلاحا از سر راه جمع کرده بودیم.
در همین زمینه لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، از این خبر اظهار بی اطلاعی کرد و گفت که طرح صیانت تصویب نشده است.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با تاکید بر اینکه تکرار سه مدال انفرادی و تیمی شاگردانش در بازی های اسلامی بیانگر حرکت در مسیر درست است، گفت: با این سه مدال پاسخ انتقادات را دادیم.
آیت الله جنتی در سمینار مشترک ائمه جمعه استان‌ها و استانداران برای تنظیم امور امر به معروف و نهی از منکر: برای استحکام بیشتر کار قرار شد از ائمه جمعه و استانداران هم دعوت شود تا در حضور حضرتعالی مسائل را عنوان کنیم و با بصیرت ارشاد شما، کار را آغاز کنیم. امیدواریم حضرتعالی نیز با پشتیبانی کامل خود این موضوع را تقویت فرمایید. خداوند حضرتعالی را توفیق دهد که پشتیبان عدالت امر به معروف و نهی از منکر و حق در همه مراحل بوده و مورد لطف و عنایت خداوند متعال قرار دارید.
مدیرعامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی گفت: سیل، گل‌آلودگی آب و تراکم ماهی در مزارع میزان تلفات ماهیان در سیل اخیر را تشدید کرد.
امروز جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
لطف اله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه هدف ما از استیضاح وزیر صمت، سیاسی نبود، گفت: دولت پیام مجلس مبنی بر اینکه اداره این وزارتخانه با وزیر کنونی امکان‌پذیر نیست را دریافت کرد. به همین جهت باید هرچه سریعتر لایحه تشکیل وزارتخانه های جدید را به مجلس ارائه و دو وزیر جدید را برای گرفتن رأی اعتماد معرفی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ