یک معمار پیشکسوت به پاس فعالیت های معماری که در شهر اصفهان انجام داده، از خودش با برگزاری مراسمی در گنبدخانه مسجد شیخ لطف الله اصفهان تقدیر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اواخر دهه 70 منصور پورحیدری تیمی ساخت که در آسیا هم رقیب نداشت.
خلاء کاملاً خالی نیست. این به دلیل نظریه‌ای در فیزیک کوانتومی به نام «اصل عدم قطعیت هایزنبرگ» است. این اصل بیان می‌کند که غیرممکن است که هم‌زمان سرعت و مکان هر ذره‌ای را با دقت یا قطعیت دلخواه معین کنید - هر چقدر در مورد یک مقدار با دقت زیاد بدانید، دیگری را با دقت کمتری خواهید دانست.
معماری عصر پهلوی اول تلفیقی از گذشته و حال است و از برداشت‌های مختلفی قابل تحلیل است. یک برداشت این است که بعد از گذشت ٢٠٠ سال تاخیر نسبت به اروپا این شیوه معماری در ایران شکل گرفت. برداشت دیگر هم وجود عنصر استحکام در این آثار است. نکته دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد، این است که برخی از این معماری‌ها، فارغ از زشتی‌ها و زیبایی‌ها نماد حضور مدرنیته در ایران هستند؛ برای مثال ساختمان قماش در شمال میدان راه‌آهن در زمره این ساختمان‌هاست.
سعید معروف کاپیتان تیم شهداب یزد در جام باشگاه‌های آسیا خواهد بود.
برگزاری نکوداشت یک معمار از خودش در مسجد، نگرانی برای مزایده کاربری ارگ راین، برپایی تور گردشگی کشورهای CIS و در گذشت یک باستانشناس از جمله خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، به ستایش عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی 3-0 مقابل یونایتد پرداخت.
رکورد زمانی خود برای حل این معما را در قسمت نظرات برایمان بنویسید...
لودویگ گودفروی، معمار مستقر در مکزیکوسیتی یک خانه بتنی با سبک بروتالیستی (زبره‌کاری) را در یک جنگل کاج مکزیکی طراحی کرده است؛ خانه‌ای آنقدر زشت و خشن که از شدت زشتی جذاب به نظر می‌رسد!
تصاویر منتشر شده یک رسانه فرانسوی نشان می‌دهد گلشیفته فراهانی با برنارد لوی فرانسوی دیدار کرده است.او یک افسر اطلاعاتی فرانسوی است و پروژه اصلی‌اش در وقایع سیاسی و اجتماعی تجزیه آن کشور است.
معمار ساخت یکی از جذاب‌ترین تیم‌های حاضر آلمانی، یک سرمربی ۲۹ ساله است. تیمی که برای ایرانی‌ها نیز نام آشناست.
کارلو آنچلوتی در بازی دیشب رئال مادرید از کاماوینگا در پست دفاع چپ استفاده کرد ولی کسی که این ایده را اولین بار تجربه کرد تا کارلتو از او الهام بگیرد دیدیه دشان بود.
هتل‌های درختی به این گونه هستند که چندتا اتاق کلبه مانند که روی درخت‌های یک جنگل هستند را به مشتری کرایه می‌دهند. یکی از این هتل‌ها در سوئد طرح یک معمار دانمارکی است که به عنوان عجیب‌ترین هتل روی کره زمین معرفی شده است.
سخنگوی فراجا گفت: معماری آینده فراجا یک اقدام تحولی و در راستای انقلاب است.
این شهر جدید که ساخت آن ده‌ها میلیارد دلار هزینه دارد محور برنامه رئیس جمهور مصر برای مدرنیزاسیون آن کشور است. منطقه دولتی پایتخت جدید با ردیفی از ساختمان‌ها که تداعی‌کننده معماری مصر باستان است به یک فضای تجمع بزرگ به نام میدان ملت، یک مسجد غول پیکر و یک کاخ ریاست جمهوری منتهی می‌شود. سیسی گفته: «این چیزی است که باید رویای شما باشد».
یک تلویزیون اسپانیایی مدعی شد رونالدو نازاریو در فوریه 2022 در سفر به برزیل، پدیده هموطنش اندریک را متقاعد کرده که به پیشنهاد رئال مادرید جواب مثبت بدهد.
از گذشته تا کنون معماری مسجد ها و امامزادگان و دیگر مکان های مذهبی از یک شیوه خاصی پیروی می کند. این معماری و رنگ و لعاب زیبای مساجد در دنیا زبان زد می باشد.
کوین دی‌بروینه در جریان پیروزی 2-1 منچسترسیتی مقابل فولام عملکردی فوق‌العاده داشت و در وقتهای اضافه با یک حرکت هوشمندانه از حریف پنالتی گرفت تا برای تیمش پیروزی به ارمغان بیاورد.
یونس محمود می‌گوید علی‌رغم غیبت تیم ملی عراق در جام جهانی 2022، این کشور یک نماینده در این رقابت‌ها دارد.
روان‌گسیختگی یا اسکیزوفرنی یک اختلال روانی است که با دوره‌های مداوم یا عودکننده روان‌پریشانه مشخص می‌شود. علائم اصلی آن شامل توهم، هذیان و اختلال تفکر است. علائم دیگر این اختلال عبارتند از کناره‌گیری اجتماعی، کاهش ابراز عواطف و بی‌تفاوتی.
دنگ شیائوپنگ رهبر پیشین پس از دیدار با او در موردش گفته بود: «این مرد ممکن است باهوش به نظر به نظر برسد اما در حقیقت یک احمق است.» میخائیل سرگی‌یویچ گورباچُف که رسانه‌های روسی در آخرین ساعات شب‌گذشته خبر درگذشت او را در ۹۱ سالگی منتشر کردند آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی و به باور بسیاری، معمار فروپاشی آن بود.
گیریم او در سال ۸۸ مرتکب خطای سیاسی شده باشد. به چه دلیل تمام نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی و از همه مهم‌تر امام امت و رئیس‌جمهور وقت را چنین بی‌اطلاع نشان می‌دهند که سال‌ها یک فراماسون نخست‌وزیر ایران بوده و این بزرگواران تأیید کرده‌اند. آیا از این بدتر تهمتی به مسئولان بلندپایه کشور می‌توان وارد کرد.
یک معمار انگلیسی به نام هیو بروتون از نمونه اولیه یک سکونت‌گاه مریخی رونمایی کرده که می‌تواند جان انسان‌ها را در شرایط سخت این سیاره حفظ کند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ