لطف اله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه هدف ما از استیضاح وزیر صمت، سیاسی نبود، گفت: دولت پیام مجلس مبنی بر اینکه اداره این وزارتخانه با وزیر کنونی امکان‌پذیر نیست را دریافت کرد. به همین جهت باید هرچه سریعتر لایحه تشکیل وزارتخانه های جدید را به مجلس ارائه و دو وزیر جدید را برای گرفتن رأی اعتماد معرفی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور دولت پیشبرد امور لبنان، در پی هشدارهای صادره از سوی برخی کشورهای عربی، پیام اطمینان بخش درباره امنیت اتباعشان به این کشورها داد.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت همشیره دکتر سید عباس صالحی نماینده، ولی فقیه و سرپرست موسسه اطلاعات و صبیه عالم وارسته مرحوم آیت‌الله میرزا حسن صالحی را به خانواده محترم و بستگان معزز تسلیت گفت.
رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت همشیره دکتر سیدعباس صالحی نماینده ولی‌فقیه و سرپرست موسسه اطلاعات و صبیه عالم وارسته مرحوم آیت‌الله میرزا حسن صالحی را به خانواده محترم و بستگان معزز تسلیت گفت.
مقام ارشد وزارت خارجه دولت بایدن در عین حال تصریح کرد:، اما همیشه اعلام کرده ایم توانایی ارتباط با ایران و انتقال و ارسال پیام‌های خود به ایران را در هر زمانی که به نفع ایالات متحده باشد، حفظ می‌کنیم.
نخست وزیر هند در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را از طرف دولت و مردم هند به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک و تهنیت گفت.
وزیر امور خارجه کرواسی فرارسیدن نوروز و سال نو را به ملت و دولت ایران تبریک گفت.
وزیر امور خارجه کرواسی فرارسیدن نوروز و سال نو را به ملت و دولت ایران تبریک گفت.
وزیر امور اقتصادی و دارایی و سخنگوی اقتصادی دولت جمهوری اسلامی ایران در گفتگویی مشروح با خبرگزاری "اسپوتنیک" روسیه دیدگاههای خود در حوزه تعاملات اقتصادی بین المللی ایران را تشریح کرد.
رئیس جمهور با بیان اینکه برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲ کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی است، تصریح کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم، در سال جدید تلاش خادمان شما در دولت برای تحقق وعده‌ها، از جمله «بهبود معیشت مردم»، «فساد ستیزی»، «مهار تورم»، «تقویت تولید» و «افزایش اشتغال»، به صورت شبانه‌روزی و بی‌وقفه خواهد بود.
اگر قرار باشد یکی از عبرت‌های روز‌های تلخ و پرالتهاب پاییز ۱۴۰۱ را برای سیاستگذاری‌های پیش رو مورد توجه قرار دهیم، مساله حفظ مرجعیت نهاد‌های سیاسی در چهارچوب جمهوری اسلامی می‌تواند از شاخص‌ترین آن‌ها باشد. نهاد‌هایی که درصورت القای پیام ناکارآمدی‌شان به جامعه، تکرار وقایع تلخ و آشوب‌های داخلی پاییز ۱۴۰۱ دور از انتظار نخواهد بود.
نماینده تهران در مجلس یازدهم گفت: ما از توضیحات وزیر بهداشت قانع نشدیم، اما با لابی‌های متفاوت تعداد امضا‌ها به زیر ۱۰ امضا رسید و طرح از حد نصاب افتاد و موضوع ارجاع طرح استیضاح به صحن مجلس منتفی شد.
پوتین در پیامی به نتانیاهو گفت: «امیدوارم دولت شما به خط تقویت همکاری روسیه و اسرائیل در همه زمینه‌ها که به نفع مردم ما و به نفع تأمین صلح و امنیت در خاورمیانه ادامه دهد.»
یک رسانه آمریکایی از پیام دولت آمریکا به نخست وزیر جدید عراق پیرامون گروه های مقاومت پرده برداشت.
حسین امیرعبداللهیان در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره آخرین اخبار از مذاکرات احیای برجام، اظهار کرد: آمریکا ریاکارانه عمل می‌کند. به طور مستمر تبادل پیام با طرف آمریکایی انجام می‌شود. آخرین تبادل پیام ما در کمتر از ۷۲ ساعت گذشته بوده است.
سخنگوی دولت در خصوص فیلترینگ پیام رسان‌های خارجی گفت: این فیلترینگ به گونه‌ای تدبیر شد که مردم از پیام رسان خارجی به پیام رسان داخی کوچ کنند، البته این فیلتر مسکّن مقطعی است و سیاست دولت در حوزه فضای مجازی شبکه ملی اطلاعات است، در طول هشت سال گذشته شبکه ملی اطلاعات کمتر از ۱۰ درصد پیشرفت داشته، اما در یک سال اول دولت ۳۰ درصد رشد و در مجموع ۴۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت نوشت: تلخی برخی اتفاق ها به راحتی فراموش نمی شود.
سخنگوی دولت انتصاب شهرام وثوقی‌راد را به عنوان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری تبریک گفت.
یک مقام آمریکایی گفته است که دولت جو بایدن (رئیس جمهور آمریکا) از طریق کانال‌های خصوصی و همچنین به‌طور علنی به ایران پیام داده است که به دنبال تشدید درگیری‌ها در منطقه نیست و فقط به دنبال حفظ منافع آمریکا است.
یک منبع آمریکایی گفته است که دولت بایدن از چند طریق به ایران پیام داده که به‌دنبال تشدید درگیری‌ها در سوریه نیست.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان گران‌قدر، رجایی و باهنر، پیامی صادر کرد.
امروز جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۳۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۹۱ تن از ایشان وخیم است.
سخنگوی دولت اعلام کرد با پذیرش استعفای حجت‌الله عبدالملکی از سوی رئیس جمهور، محمدهادی زاهدی وفا سرپرست وزارت کار شده است. بهادری جهرمی همچنین توضیحاتی درباره مالیات‌های مربوط به اصناف و موضوع دهک‌بندی‌ها در پرداخت یارانه ارائه کرد و گفت که دولت هیچ‌ برنامه‌ای برای گرانی بنزین ندارد.
رییس جمهور پیشین کشورمان در پیامی درگذشت حبیب الله صادقی هنرمند پیشکسوت را تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ